Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako näiden syiden takia olla yhdessä?t.ammattivalittaja

Vierailija
02.03.2015 |

Eli yhteinen lapsi, mun ja miehen hyvä seksielämä plus elättää mut ja koko perheen. Siinä plussa puolen asiat. Miinus puoleksi löytyy ettei ikinä tapahdu mitään asuntoasioissa esim ei täältä isompaan kämppään muuttoa, ei remppaa, ei mitään. Ei juuri jutella. Aina on rahallisesti niukkaa yms. Mitä sinä tekisit?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoa taas piisaa...

Vierailija
22/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:47"]

Provoa taas piisaa...

[/quote]

En provoa.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:38"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:16"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:07"]

Tuskinpa noiden puutteiden takia lähtisin, kun lapsikin on vielä aika pieni. Luultavasti en koskaan lähtisi tuollaisten mainittujen miinuspuolen asioiden takia, jos miehestä vaan välittäisin edelleen.

Nuo kaksi mainitsemaasi miinusta eli rahallinen niukkuus ja isomman asunnon puute tuskin helpottaisivat miehen jättämällä, päinvastoin. 

[/quote]

Niin tuntuu vaan kurjalta että vaikka olen n 7v puhunut rempasta,lapsen oman huoneen tarpeesta yms niin mitään ei tapahdu. Hän ei edes halua että tilaan kirvesmiehen tänne tms ei hänen itse tarvitsisi sitä hommaa tehdä.ap

[/quote]

Ei tarvisi tehdä, mutta tarvitsisiko maksaa? Jos tarvitsisi, niin silloinhan se on miehen päätös se asia. Maksaja päättää. 

Mutta sinähän voit niistä parikymmenen tonnin säästöistäsi varmaan pienen remontin itse kustantaa, miehellä tuskin on sitä mitään vastaan jos maksat.

[/quote]

Minä sen remontin maksaisin mutta ei se silti miehelle sovi.ap
[/quote]

Tee/teetä remppasuunnitelmat ja osoita miehelle niiden avulla, että remontti kannattaa tehdä ja parantaa teidän kaikkien viihtyvyyttä ja elämänlaatua.

Vierailija
24/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohi aiheesta, mutta olet useamman kerran yrittänyt sitä puhelinmyyntiä ja lopettanut/saanut potkut heti alkuunsa, koska et ole onnistunut työssä. Luuletko, että tällä kertaa sujuu paremmin? Jos luulet, mihin oletuksesi perustuu?

Vierailija
25/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:43"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:38"]

Tuskinpa noiden puutteiden takia lähtisin, kun lapsikin on vielä aika pieni. Luultavasti en koskaan lähtisi tuollaisten mainittujen miinuspuolen asioiden takia, jos miehestä vaan välittäisin edelleen.

Nuo kaksi mainitsemaasi miinusta eli rahallinen niukkuus ja isomman asunnon puute tuskin helpottaisivat miehen jättämällä, päinvastoin. 

[/quote]

Niin tuntuu vaan kurjalta että vaikka olen n 7v puhunut rempasta,lapsen oman huoneen tarpeesta yms niin mitään ei tapahdu. Hän ei edes halua että tilaan kirvesmiehen tänne tms ei hänen itse tarvitsisi sitä hommaa tehdä.ap

[/quote]

Ei tarvisi tehdä, mutta tarvitsisiko maksaa? Jos tarvitsisi, niin silloinhan se on miehen päätös se asia. Maksaja päättää. 

Mutta sinähän voit niistä parikymmenen tonnin säästöistäsi varmaan pienen remontin itse kustantaa, miehellä tuskin on sitä mitään vastaan jos maksat.

[/quote]

[/quote]

Mitä perusteluja miehellä on siihen ettei sovi? Kyllä täytyisi aika hiton hyvät perustelut olla ainakin itselleni että hyväksyisin tuollaisen, ettei rempata saa vaikka itse maksaisin. En todellakaan hyväksyisi tuosta vaan "ei käy" vastausta. Jos ei muu auttaisi, narisisin ja kiukuttelisin asiasta niin kauan ettei mies jaksaisi enää kuunnella. Seksilakkokin auttaa kiristämisessä.

Vierailija
26/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:49"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:38"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:16"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:07"] Tuskinpa noiden puutteiden takia lähtisin, kun lapsikin on vielä aika pieni. Luultavasti en koskaan lähtisi tuollaisten mainittujen miinuspuolen asioiden takia, jos miehestä vaan välittäisin edelleen. Nuo kaksi mainitsemaasi miinusta eli rahallinen niukkuus ja isomman asunnon puute tuskin helpottaisivat miehen jättämällä, päinvastoin.  [/quote] Niin tuntuu vaan kurjalta että vaikka olen n 7v puhunut rempasta,lapsen oman huoneen tarpeesta yms niin mitään ei tapahdu. Hän ei edes halua että tilaan kirvesmiehen tänne tms ei hänen itse tarvitsisi sitä hommaa tehdä.ap [/quote] Ei tarvisi tehdä, mutta tarvitsisiko maksaa? Jos tarvitsisi, niin silloinhan se on miehen päätös se asia. Maksaja päättää.  Mutta sinähän voit niistä parikymmenen tonnin säästöistäsi varmaan pienen remontin itse kustantaa, miehellä tuskin on sitä mitään vastaan jos maksat. [/quote] Minä sen remontin maksaisin mutta ei se silti miehelle sovi.ap [/quote] Tee/teetä remppasuunnitelmat ja osoita miehelle niiden avulla, että remontti kannattaa tehdä ja parantaa teidän kaikkien viihtyvyyttä ja elämänlaatua.

[/quote]

Olen mä ne rakennusinssillä teettänyt.ap

Vierailija
27/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:50"]

Vähän ohi aiheesta, mutta olet useamman kerran yrittänyt sitä puhelinmyyntiä ja lopettanut/saanut potkut heti alkuunsa, koska et ole onnistunut työssä. Luuletko, että tällä kertaa sujuu paremmin? Jos luulet, mihin oletuksesi perustuu?

[/quote]

Pakkohan mun on jotain yrittää ja kun muuta työtä en saa enkä edes pysty mitään fyysistä tekemään niin tuo on ainoa vaihtoehto.ap

Vierailija
28/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te tiedätte tuon kaiken ap:sta? Luulin, että minä roikun paljon palstalla.

Vierailija
29/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:53"]

[/quote]

Pakkohan mun on jotain yrittää ja kun muuta työtä en saa enkä edes pysty mitään fyysistä tekemään niin tuo on ainoa vaihtoehto.ap

[/quote]

Niin, tämän tiedämme, mutta et vastannut kysymykseen. Oletko opiskellut/treenannut tms., vai miksi ajattelet, että nyt se puhelinmyynti lähtee sujumaan? Mikä on muuttunut?

Vierailija
30/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:51"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mitä perusteluja miehellä on siihen ettei sovi? Kyllä täytyisi aika hiton hyvät perustelut olla ainakin itselleni että hyväksyisin tuollaisen, ettei rempata saa vaikka itse maksaisin. En todellakaan hyväksyisi tuosta vaan "ei käy" vastausta. Jos ei muu auttaisi, narisisin ja kiukuttelisin asiasta niin kauan ettei mies jaksaisi enää kuunnella. Seksilakkokin auttaa kiristämisessä.

[/quote]

Olen mä narissut ja kiukutellut asiasta jo vuosia mut ei se auta. Ei se sitä ääneen sano mutta vissiin johtuu siitä että tämä on hänen pappansa rakentama talo jonka hän kalliilla (maksoi aivan liikaa) osti äidiltää ja tämän siskolta kun pappansa ja mummonsa kuoli. Eli ei halua että minä laitan rahoja tähän koska haluaa pitää tämän suvussa jos ero tulisi tms ja kun hänellä itsellään ei ole rahaa remppaan niin sit ei tehdä mitään.ap

Vierailija
31/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:55"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:53"]

[/quote]

[/quote]

Niin, tämän tiedämme, mutta et vastannut kysymykseen. Oletko opiskellut/treenannut tms., vai miksi ajattelet, että nyt se puhelinmyynti lähtee sujumaan? Mikä on muuttunut?

[/quote]

Luulen että mulla on sisua enemmän koska tarvitsen todella rahaa.ap

Vierailija
32/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Okei, sitten pidämme peukkuja.

Vierailija
33/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:57"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olen mä narissut ja kiukutellut asiasta jo vuosia mut ei se auta. Ei se sitä ääneen sano mutta vissiin johtuu siitä että tämä on hänen pappansa rakentama talo jonka hän kalliilla (maksoi aivan liikaa) osti äidiltää ja tämän siskolta kun pappansa ja mummonsa kuoli. Eli ei halua että minä laitan rahoja tähän koska haluaa pitää tämän suvussa jos ero tulisi tms ja kun hänellä itsellään ei ole rahaa remppaan niin sit ei tehdä mitään.ap

[/quote]

Eihän se siihen erotilanteessa talon miehellä / miehen suvulla pysymiseen mitenkään vaikuta, oletko teettänyt siihen jonkun remontin omilla rahoillasi vai et. 

Aika kummallista touhua kyllä mieheltä, että haluaisi väkisin asua remontoimattomissa tiloissa ja laittaa vaimonsa ja lapsensakin asumaan, jonkun tuommoisen oudon syyn takia. Onko muuten itse sanonut suoraan tuon perustelun mitä yllä esität vai onko se arvailujasi?

Vierailija
34/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:03"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eihän se siihen erotilanteessa talon miehellä / miehen suvulla pysymiseen mitenkään vaikuta, oletko teettänyt siihen jonkun remontin omilla rahoillasi vai et. 

Aika kummallista touhua kyllä mieheltä, että haluaisi väkisin asua remontoimattomissa tiloissa ja laittaa vaimonsa ja lapsensakin asumaan, jonkun tuommoisen oudon syyn takia. Onko muuten itse sanonut suoraan tuon perustelun mitä yllä esität vai onko se arvailujasi?

[/quote]

Mun arvailuja se on eipä tule mitään muutakaan syytä mieleen miksi ei haluaisi että remppaisimme.ap

Vierailija
35/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:47"]

Provoa taas piisaa...

[/quote]

En provoa.ap
[/quote]

Olet monasti kertonut olevasi lapseton sinkku. Tehtailet ahkeraan provoja. Syy moiseen?

Vierailija
36/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:07"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:47"] Provoa taas piisaa... [/quote] En provoa.ap [/quote] Olet monasti kertonut olevasi lapseton sinkku. Tehtailet ahkeraan provoja. Syy moiseen?

[/quote]

En ole lapseton sinkku vaan 6v pojan äiti joka on ollut naimisissa kohta 9v.ap

Vierailija
37/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:03"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mun arvailuja se on eipä tule mitään muutakaan syytä mieleen miksi ei haluaisi että remppaisimme.ap
[/quote]

Mitä jos kysyisit, etkä päästäisi miestä tilanteesta ilman hyvien perustelujen antamista, miksei remonttia muka voi tehdä.

Vierailija
38/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:09"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:03"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:57"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:51"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:43"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:38"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:16"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:07"] Tuskinpa noiden puutteiden takia lähtisin, kun lapsikin on vielä aika pieni. Luultavasti en koskaan lähtisi tuollaisten mainittujen miinuspuolen asioiden takia, jos miehestä vaan välittäisin edelleen. Nuo kaksi mainitsemaasi miinusta eli rahallinen niukkuus ja isomman asunnon puute tuskin helpottaisivat miehen jättämällä, päinvastoin.  [/quote] Niin tuntuu vaan kurjalta että vaikka olen n 7v puhunut rempasta,lapsen oman huoneen tarpeesta yms niin mitään ei tapahdu. Hän ei edes halua että tilaan kirvesmiehen tänne tms ei hänen itse tarvitsisi sitä hommaa tehdä.ap [/quote] Ei tarvisi tehdä, mutta tarvitsisiko maksaa? Jos tarvitsisi, niin silloinhan se on miehen päätös se asia. Maksaja päättää.  Mutta sinähän voit niistä parikymmenen tonnin säästöistäsi varmaan pienen remontin itse kustantaa, miehellä tuskin on sitä mitään vastaan jos maksat. [/quote] Minä sen remontin maksaisin mutta ei se silti miehelle sovi.ap [/quote] Mitä perusteluja miehellä on siihen ettei sovi? Kyllä täytyisi aika hiton hyvät perustelut olla ainakin itselleni että hyväksyisin tuollaisen, ettei rempata saa vaikka itse maksaisin. En todellakaan hyväksyisi tuosta vaan "ei käy" vastausta. Jos ei muu auttaisi, narisisin ja kiukuttelisin asiasta niin kauan ettei mies jaksaisi enää kuunnella. Seksilakkokin auttaa kiristämisessä. [/quote] Olen mä narissut ja kiukutellut asiasta jo vuosia mut ei se auta. Ei se sitä ääneen sano mutta vissiin johtuu siitä että tämä on hänen pappansa rakentama talo jonka hän kalliilla (maksoi aivan liikaa) osti äidiltää ja tämän siskolta kun pappansa ja mummonsa kuoli. Eli ei halua että minä laitan rahoja tähän koska haluaa pitää tämän suvussa jos ero tulisi tms ja kun hänellä itsellään ei ole rahaa remppaan niin sit ei tehdä mitään.ap [/quote] Eihän se siihen erotilanteessa talon miehellä / miehen suvulla pysymiseen mitenkään vaikuta, oletko teettänyt siihen jonkun remontin omilla rahoillasi vai et.  Aika kummallista touhua kyllä mieheltä, että haluaisi väkisin asua remontoimattomissa tiloissa ja laittaa vaimonsa ja lapsensakin asumaan, jonkun tuommoisen oudon syyn takia. Onko muuten itse sanonut suoraan tuon perustelun mitä yllä esität vai onko se arvailujasi? [/quote] Mun arvailuja se on eipä tule mitään muutakaan syytä mieleen miksi ei haluaisi että remppaisimme.ap [/quote] Mitä jos kysyisit, etkä päästäisi miestä tilanteesta ilman hyvien perustelujen antamista, miksei remonttia muka voi tehdä.

[/quote]

Voin mä taas yrittää kysyä tosin tässä kuussa se lähtee taas kursseille plus sillä on kaikenlaisia kirjallisia hommia että ne se ainakin tämän kuun syyksi sanoo.ap

Vierailija
39/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:09"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:03"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:57"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:51"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:43"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:38"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:16"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:07"] Tuskinpa noiden puutteiden takia lähtisin, kun lapsikin on vielä aika pieni. Luultavasti en koskaan lähtisi tuollaisten mainittujen miinuspuolen asioiden takia, jos miehestä vaan välittäisin edelleen. Nuo kaksi mainitsemaasi miinusta eli rahallinen niukkuus ja isomman asunnon puute tuskin helpottaisivat miehen jättämällä, päinvastoin.  [/quote] Niin tuntuu vaan kurjalta että vaikka olen n 7v puhunut rempasta,lapsen oman huoneen tarpeesta yms niin mitään ei tapahdu. Hän ei edes halua että tilaan kirvesmiehen tänne tms ei hänen itse tarvitsisi sitä hommaa tehdä.ap [/quote] Ei tarvisi tehdä, mutta tarvitsisiko maksaa? Jos tarvitsisi, niin silloinhan se on miehen päätös se asia. Maksaja päättää.  Mutta sinähän voit niistä parikymmenen tonnin säästöistäsi varmaan pienen remontin itse kustantaa, miehellä tuskin on sitä mitään vastaan jos maksat. [/quote] Minä sen remontin maksaisin mutta ei se silti miehelle sovi.ap [/quote] Mitä perusteluja miehellä on siihen ettei sovi? Kyllä täytyisi aika hiton hyvät perustelut olla ainakin itselleni että hyväksyisin tuollaisen, ettei rempata saa vaikka itse maksaisin. En todellakaan hyväksyisi tuosta vaan "ei käy" vastausta. Jos ei muu auttaisi, narisisin ja kiukuttelisin asiasta niin kauan ettei mies jaksaisi enää kuunnella. Seksilakkokin auttaa kiristämisessä. [/quote] Olen mä narissut ja kiukutellut asiasta jo vuosia mut ei se auta. Ei se sitä ääneen sano mutta vissiin johtuu siitä että tämä on hänen pappansa rakentama talo jonka hän kalliilla (maksoi aivan liikaa) osti äidiltää ja tämän siskolta kun pappansa ja mummonsa kuoli. Eli ei halua että minä laitan rahoja tähän koska haluaa pitää tämän suvussa jos ero tulisi tms ja kun hänellä itsellään ei ole rahaa remppaan niin sit ei tehdä mitään.ap [/quote] Eihän se siihen erotilanteessa talon miehellä / miehen suvulla pysymiseen mitenkään vaikuta, oletko teettänyt siihen jonkun remontin omilla rahoillasi vai et.  Aika kummallista touhua kyllä mieheltä, että haluaisi väkisin asua remontoimattomissa tiloissa ja laittaa vaimonsa ja lapsensakin asumaan, jonkun tuommoisen oudon syyn takia. Onko muuten itse sanonut suoraan tuon perustelun mitä yllä esität vai onko se arvailujasi? [/quote] Mun arvailuja se on eipä tule mitään muutakaan syytä mieleen miksi ei haluaisi että remppaisimme.ap [/quote] Mitä jos kysyisit, etkä päästäisi miestä tilanteesta ilman hyvien perustelujen antamista, miksei remonttia muka voi tehdä.

[/quote]

Voin mä taas yrittää kysyä tosin tässä kuussa se lähtee taas kursseille plus sillä on kaikenlaisia kirjallisia hommia että ne se ainakin tämän kuun syyksi sanoo.ap
[/quote]

Tarkoitatko, että sillä ei ole aikaa edes vartin-puolen tunnin keskusteluun koko kuussa?

Vierailija
40/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:16"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:09"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:03"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:57"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:51"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:43"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:38"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:16"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:07"] Tuskinpa noiden puutteiden takia lähtisin, kun lapsikin on vielä aika pieni. Luultavasti en koskaan lähtisi tuollaisten mainittujen miinuspuolen asioiden takia, jos miehestä vaan välittäisin edelleen. Nuo kaksi mainitsemaasi miinusta eli rahallinen niukkuus ja isomman asunnon puute tuskin helpottaisivat miehen jättämällä, päinvastoin.  [/quote] Niin tuntuu vaan kurjalta että vaikka olen n 7v puhunut rempasta,lapsen oman huoneen tarpeesta yms niin mitään ei tapahdu. Hän ei edes halua että tilaan kirvesmiehen tänne tms ei hänen itse tarvitsisi sitä hommaa tehdä.ap [/quote] Ei tarvisi tehdä, mutta tarvitsisiko maksaa? Jos tarvitsisi, niin silloinhan se on miehen päätös se asia. Maksaja päättää.  Mutta sinähän voit niistä parikymmenen tonnin säästöistäsi varmaan pienen remontin itse kustantaa, miehellä tuskin on sitä mitään vastaan jos maksat. [/quote] Minä sen remontin maksaisin mutta ei se silti miehelle sovi.ap [/quote] Mitä perusteluja miehellä on siihen ettei sovi? Kyllä täytyisi aika hiton hyvät perustelut olla ainakin itselleni että hyväksyisin tuollaisen, ettei rempata saa vaikka itse maksaisin. En todellakaan hyväksyisi tuosta vaan "ei käy" vastausta. Jos ei muu auttaisi, narisisin ja kiukuttelisin asiasta niin kauan ettei mies jaksaisi enää kuunnella. Seksilakkokin auttaa kiristämisessä. [/quote] Olen mä narissut ja kiukutellut asiasta jo vuosia mut ei se auta. Ei se sitä ääneen sano mutta vissiin johtuu siitä että tämä on hänen pappansa rakentama talo jonka hän kalliilla (maksoi aivan liikaa) osti äidiltää ja tämän siskolta kun pappansa ja mummonsa kuoli. Eli ei halua että minä laitan rahoja tähän koska haluaa pitää tämän suvussa jos ero tulisi tms ja kun hänellä itsellään ei ole rahaa remppaan niin sit ei tehdä mitään.ap [/quote] Eihän se siihen erotilanteessa talon miehellä / miehen suvulla pysymiseen mitenkään vaikuta, oletko teettänyt siihen jonkun remontin omilla rahoillasi vai et.  Aika kummallista touhua kyllä mieheltä, että haluaisi väkisin asua remontoimattomissa tiloissa ja laittaa vaimonsa ja lapsensakin asumaan, jonkun tuommoisen oudon syyn takia. Onko muuten itse sanonut suoraan tuon perustelun mitä yllä esität vai onko se arvailujasi? [/quote] Mun arvailuja se on eipä tule mitään muutakaan syytä mieleen miksi ei haluaisi että remppaisimme.ap [/quote] Mitä jos kysyisit, etkä päästäisi miestä tilanteesta ilman hyvien perustelujen antamista, miksei remonttia muka voi tehdä. [/quote] Voin mä taas yrittää kysyä tosin tässä kuussa se lähtee taas kursseille plus sillä on kaikenlaisia kirjallisia hommia että ne se ainakin tämän kuun syyksi sanoo.ap [/quote] Tarkoitatko, että sillä ei ole aikaa edes vartin-puolen tunnin keskusteluun koko kuussa?

[/quote]

On sillä keskusteluun aikaa. Juuri perjantaina kysyin asiasta ja se vaan mumisi ja sanoi että kyllä se joskus tehdään siis se remontti.ap