Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö tekin siirtämään menkkoja ajatuksen voimalla?

Vierailija
02.03.2015 |

Huomasin omaavani tän taidon jo 16-vuotiaana ja edelleen 10 vuotta jälkeen toimii.
Mulla on aina kellontarkat menkat, mutta 16-vuotiaana sitten kävi vahinko ehkäisyn kanssa ja jännitin ihan kusi sukassa niitä seuraavia menkkoja ja niitähän ei sitten kuulunutkaan yli viikkoon. Pelko suureni päivä päivältä ja kävin terkkarilla tekemässä raskaustestin ja välittömästi kun näin, että en ollut raskaana niin ne menkatkin tuli ryminällä. Silloin tajusin, kuinka suuri voima omalla mielellä on menkkojenkin suhteen.

Sen jälkeen jos oli tulossa uimareissua tai jotain vastaavaa minne en halunnut menkkoja niin mietin kokoajan, että apua olen raskaana. Feikksain sen fiiliksen itselle ja kiven kovaan vaan hoin mielessäni, että menkat ei saa alkaa ja näin ne aina siirtyikin sen parin päivän verran mitä oli tarve.

Ehkä kerran vuodessa siirtelen edelleen menkkoja tuolla tavalla. Mietin  vaan, että enhän oo ainoa? :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika velho olet.

Vierailija
2/6 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu helposti. Tarpeeksi vaan kerää itselleen stressiä niin avot! Se on siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa, kykenen samaan.

Vierailija
4/6 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi sen tekee.

Vierailija
5/6 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mullakin on tuo "taito", mutta luulen sen kyllä olevan vain sattumaa :D viimeksi eilen tein raskaustestin kun menkat oli neljä päivää myöhässä ja tunti negatestistä ne sitten alkoi

Vierailija
6/6 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:01"]

No siis mullakin on tuo "taito", mutta luulen sen kyllä olevan vain sattumaa :D viimeksi eilen tein raskaustestin kun menkat oli neljä päivää myöhässä ja tunti negatestistä ne sitten alkoi

[/quote]

Jo mutta mulla se siis on sellainen taito, että normaalisti menkat tulee ajallaan enkä liiemmiin panikoi raskautta, mutta aina jos on tarvetta siirtää menkkoja niin pystyn keinotekoisesti luomaan sen paniikkifiiliksen itselleni, että kehokin luulee että nyt ollaan jännän äärellä.
Sekin myös usein auttaa jos oikein itsepintaisesti vain hoen, että ei tuu menkkoja niin eipä ne sitten tule.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi