Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö valtion maksaa korvauksia nyt niille ihmisille joiden leikkaukset siirtyvät rokottamattomien tehohoitopotilaiden takia?

Vierailija
02.12.2021 |

1000 euroa per siirretty päivä olisi edes pieni hyvitys siitä, että valtio antaa rokotekriittisten haitata sairaanhoitoa ja siirtää kansalaisten tarpeellisia leikkauksia hamaan tulevaisuuteen. Sakottaahan valtiokin kuntia siitä jos esim. työttömän henkilön työttömyys pitkittyy. On se kyllä kumma, että Suomen hallitus on niin munaton tämän asian kanssa.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se raha kovin paljon lämmitä jos oikeasti tärkeä leikkaus siirtyy.

Tavallaan on kohtuutonta, että itse rokottamatta jättänyt käytännössä siirtää itse ottamansa riskin muille. Joku pahimmillaan maksaa siitä sitten hengellään (kohta ollaan tilanteessa, jossa syöpäleikkauksiakin joudutaan siirtämään, se tarkoittaa osalle erittäin epämiellyttävää kuolemaa).

Ei kohta, vaan siinä tilanteessa ollaan jo. Ainakin HUSissa on jo useita syöpäleikkauksia jouduttu siirtämään koronapotilaiden takia. Jokainen rokottamaton tehohoitopotilas pitäisi laittaa maksamaan kalliisti siitä, että on vaarantanut toisten ihmisten hengen silkkaa typeryyttään. Heille ei heru ymmärrystä yhtään.

Entäs jokainen ROKOTETTU tehohoitopotilas? Niitä on jo kuitenkin puolet;) Mitäs meinaat tehdä, keittää kansalaisia kattilassa ja syödä ne?

Vierailija
42/51 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutte skeidaa, minulla todettiin rintasyöpä kuukausi sitten ja huomenna leikkaus.

Uskon menneeni joidenkin kaihi/lonkkapotilaiden ohi ja hyvä niin.

Kertaakaan ei ole tullut koronapotilaat mieleen. He lienevät infektio-osastolla.

Puhutaan mieluummin yleisesti infektiopotilaista, ilman osoittelua. Veronmaksajia tässä itse kukin. Peace!

Kukakohan ihme alapeukutti sinuakin, kerrot oikeasta tilanteesta joka kumoaa näitä harhaluuloja. 

Onnea leikkaukseen, toivottavasti menee hyvin! 

Samaa voisi sanoa sen viestin alapeukutuksesta, jossa kerrottiin Alankomaiden tilanteesta: kerrottiin oikeasta tilanteesta ja kumottiin harhaluuloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutte skeidaa, minulla todettiin rintasyöpä kuukausi sitten ja huomenna leikkaus.

Uskon menneeni joidenkin kaihi/lonkkapotilaiden ohi ja hyvä niin.

Kertaakaan ei ole tullut koronapotilaat mieleen. He lienevät infektio-osastolla.

Puhutaan mieluummin yleisesti infektiopotilaista, ilman osoittelua. Veronmaksajia tässä itse kukin. Peace!

Kukakohan ihme alapeukutti sinuakin, kerrot oikeasta tilanteesta joka kumoaa näitä harhaluuloja. 

Onnea leikkaukseen, toivottavasti menee hyvin! 

Samaa voisi sanoa sen viestin alapeukutuksesta, jossa kerrottiin Alankomaiden tilanteesta: kerrottiin oikeasta tilanteesta ja kumottiin harhaluuloja.

Ja Alankomaat liittyy Suomeen miten?

Vierailija
44/51 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan on kohtuutonta, että itse rokottamatta jättänyt käytännössä siirtää itse ottamansa riskin muille. Joku pahimmillaan maksaa siitä sitten hengellään (kohta ollaan tilanteessa, jossa syöpäleikkauksiakin joudutaan siirtämään, se tarkoittaa osalle erittäin epämiellyttävää kuolemaa).

Taas samaa lässytystä, en tiedä leikittekö vain typerää vai oletteko oikeasti. Siis vielä kerran, terveydenhuoltoa rasittaa tällä hetkellä ne rokotetutkin aivan yhtä paljon. (plus, yllättävät rokotehaittavaikutukset) Miten rokotettu potilas olisi jollakin tavalla parempi kuin rokottamaton, avatkaa tätä meille te arvon yksitotuus-jänkkääjät. (nyyhkytarinat voi jättää, ne eivät vaikuta keneenkään)

Minun mielestä on totaalisen kohtuutonta että kaiken kansalaisten piinaamisen ja uhkailun jälkeen nämä "paremmat kansalaiset"-rokotetut menevät ja hankkivat itselleen sen pahemman  taudin rokotuksesta huolimatta. Pitääkö lähmiä kaikkea ja elää kuin sika pellossa? 

Trollaatko vai oletko oikeasti niin tyhmä, ettet ymmärrä? Rokotettu potilas on tehnyt voitavansa välttyäkseen koronan vakavalta tautimuodolta ja kyllä, hän on näin ollen parempi kuin rokottamaton. Lisäksi väitteesi, että rokotetut rasittavat terveydenhuoltoa "aivan yhtä paljon" on silkkaa disinformaatiota eli paskaa.

Vierailija
45/51 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkauksia joudutaan siirtämään muistakin odottamattomista syistä. Esim. onnettumuuden traumapotilas voikin mennä etusijalle just ennen toisen ihmisen suunniteltua leikkausta.

Ja teholle voi joutua rokotettukin koronapotilas.

Voi ja voi. Huonoin argumentti ikinä. Autokolarissa voi kuolla, vaikka käyttäisi turvavyötä. Näinollen sinun logiikallasi turvavyön käyttö on turhaa.

Vierailija
46/51 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon raippavero rokottamattomille joista rahoitetaan nuo valtionkorvaukset.

NImen omaan. Esimerkiksi tupakoijat maksavat syöpähoitonsa tupakkaveron muodossa mutta rokottamattomat eivät tällä hetkellä maksa mitään.

Kunnon rokottamattouusvero vaan nopeasti voimaan.

Vierailija
47/51 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kohta, vaan siinä tilanteessa ollaan jo. Ainakin HUSissa on jo useita syöpäleikkauksia jouduttu siirtämään koronapotilaiden takia. Jokainen rokottamaton tehohoitopotilas pitäisi laittaa maksamaan kalliisti siitä, että on vaarantanut toisten ihmisten hengen silkkaa typeryyttään. Heille ei heru ymmärrystä yhtään.

Entäs jokainen ROKOTETTU tehohoitopotilas? Niitä on jo kuitenkin puolet;) Mitäs meinaat tehdä, keittää kansalaisia kattilassa ja syödä ne?

Tänään luki lehdessä että tehohoidossa olleita koronapotilaita on tähän mennessäkertynyt  päälle 1200 ja niistä rokotettuja 69. Se on aika lailla vähemmän kuin puolet.

Vierailija
48/51 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas samaa lässytystä, en tiedä leikittekö vain typerää vai oletteko oikeasti. Siis vielä kerran, terveydenhuoltoa rasittaa tällä hetkellä ne rokotetutkin aivan yhtä paljon. (plus, yllättävät rokotehaittavaikutukset) Miten rokotettu potilas olisi jollakin tavalla parempi kuin rokottamaton, avatkaa tätä meille te arvon yksitotuus-jänkkääjät. (nyyhkytarinat voi jättää, ne eivät vaikuta keneenkään)

Minun mielestä on totaalisen kohtuutonta että kaiken kansalaisten piinaamisen ja uhkailun jälkeen nämä "paremmat kansalaiset"-rokotetut menevät ja hankkivat itselleen sen pahemman  taudin rokotuksesta huolimatta. Pitääkö lähmiä kaikkea ja elää kuin sika pellossa? 

Trollaatko vai oletko oikeasti niin tyhmä, ettet ymmärrä? Rokotettu potilas on tehnyt voitavansa välttyäkseen koronan vakavalta tautimuodolta ja kyllä, hän on näin ollen parempi kuin rokottamaton. Lisäksi väitteesi, että rokotetut rasittavat terveydenhuoltoa "aivan yhtä paljon" on silkkaa disinformaatiota eli paskaa.

Heh, sillä rokoteella pitäisi olla jotain suojaa, toisin kun rokottamattomat rokotetut eivät välitä tuon taivaallista enää turvaväleistä muiden päälle pärskimisestä, käsien pesusta maskeista jne..SEN takia ne rokotetut sairastuvat, oman huolimattomuuden. Suurin osa rokottamattomista elää eristettynä kämpissään käy vain jossain kaupassa ja pitää huolta hygieniasta, toisin kun rokotetut jotka passin turvin tunkevat baareihin, tiloihin matkustelevat pahimpiin pesäkkeisiin ja tuovat mutaatiot tänne. Kumpikohan on pahempi loppujen lopuksi. Jos rokotetut rupeaisivat vähän katsomaan miten elävät ja toimivat ulkona muiden seurassa(pandemia ei ole vielä ohi) ja eivät matkustelisi ulkomaille tilanne muuttuisi. Miksi uutisetkin kertovat melkein joka päivä että tauti jyllää nyt rokotetuissakin, väitätte varmaan että mtv3 on myös valehtelija? 

Että tunge ne disinformaatiosi perceeseesi ja ota vastuuta. 

Vierailija
49/51 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään luki lehdessä että tehohoidossa olleita koronapotilaita on tähän mennessäkertynyt  päälle 1200 ja niistä rokotettuja 69. Se on aika lailla vähemmän kuin puolet.

Millä tavalla se muuttaa sitä että rokotettu tehohoitopotilas on rokotettu tehohoitopotilas? Ihan samalla tavalle ne vievät resursseja, eivät sentään ilmassa leiju, vielä. 

Vierailija
50/51 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia pölvästit kuvittelevat että tämä vähintääkin baalista seuraava ryhmä "rokottamattomat" olisi jokin kiinteä muuttumaton ryhmä? Joka päivä rokottamaton käy hakemassa piikin tai sairastaa koronan naturellisti joka antaa immuniteetin. Kohta ei ole enää "rokottamattomia" tai jos on niin muutama tuhat, tokko heitä nyt voi koko tilanteesta enää syyttää. Ketäs sitten syytätte kun kaikki rokotetut sairastelevat rokotettujen kesken;) 

Vierailija
51/51 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon raippavero rokottamattomille joista rahoitetaan nuo valtionkorvaukset.

NImen omaan. Esimerkiksi tupakoijat maksavat syöpähoitonsa tupakkaveron muodossa mutta rokottamattomat eivät tällä hetkellä maksa mitään.

Kunnon rokottamattouusvero vaan nopeasti voimaan.

koronan tehohoito maksanut 56 miljoonaa

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008446358.html

Pelkkä testaus 1400 miljoonaa vuodessa

https://www.hs.fi/talous/art-2000006632925.html

Olen rokottamaton ja maksan veroja. Pikkurahoja toi tehohoidon 56 miljoonaa. Pelkkiin rokotteisiin mennyt monin kerroin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän