Mistä farkut oikeasti kurvikkaalle?
Hemmetti! Istuvien farkkujen ostamisesta on tullut osa-aikatyö. Mistä sinä, jonka vyötärö-lantiosuhde on enempi latino kuin suomalainen, ostat farkkusi? Minulle kaikki ”oman koon” vaatteet on vyötäröstä valtavia. Treenotrikootkin putoaa koko ajan puolitankoon. Suoria housuja pitää pienennyttää ompelijalla. Farkkuja on löydä mistään.
Kommentit (29)
Olettepas dramaattisia. Minulla on vyötärö kuukautiskierrosta ja syömisistä riippuen jossain välillä 65-70 cm ja lantio huimat 117 cm. Lisäksi olen aika pitkä, mikä on vielä lisähaaste. Silti ei ole tähän saakka vielä tarvinnut alasti kulkea, vaan olen löytänyt farkkuja ihan hyvin. Toki jonkin verran pitää etsiä ja sovitella, mutta ihan normikaupoista kuitenkin. Yleensä farkut on Leviksiä. Muiden housujen (esim. vaellushousujen) kanssa voi käyttää vyötä.
Ei hemmetti mitä inisijöitä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen kuin NP Housukauppa, ja housumalli on muistaakseni Dina. Vähän ehkä mummot, mutta ainoat housut, joissa ei minulla jää vyötärölle tilaa kaverille.
Kiitos! Täytyypä käydä siellä 🙂
Käytän joko vyötä tai sellaisia mitkä jää tuohon lonkan kohdalle. Paidoissa on enemmän ongelmaa. Kun on isot rinnatkin, vyötärö häviää sinne paidan uumeniin tai sitten paita nousee vyötärölle, jos ottaa pienemmän koon. 60cm-89cm.
Vierailija kirjoitti:
Reilusti ylipainoinen ei ole kurvikas vaan lihava
En ole lihava 😀. Vaan todellinem tiimalasivartalo. Ja lihaksikas. Päät kääntyilee uimarannalla 😉
Vierailija kirjoitti:
Olettepas dramaattisia. Minulla on vyötärö kuukautiskierrosta ja syömisistä riippuen jossain välillä 65-70 cm ja lantio huimat 117 cm. Lisäksi olen aika pitkä, mikä on vielä lisähaaste. Silti ei ole tähän saakka vielä tarvinnut alasti kulkea, vaan olen löytänyt farkkuja ihan hyvin. Toki jonkin verran pitää etsiä ja sovitella, mutta ihan normikaupoista kuitenkin. Yleensä farkut on Leviksiä. Muiden housujen (esim. vaellushousujen) kanssa voi käyttää vyötä.
Nämä on jo poikkeukselliset mitat. Oletan, että ap:n luvut on 85 cm ja 119 cm ja noiden suhdeluku ihan tavallinen, mutta vyötärö epäterveellisen iso.
Big Star merkillä on ollut farkkuja kun vyötärö paljon kapeampi kuin lantio.
Luitko aloitusta? Kysytään farkkuja jotka ovat REIPPAASTI KAPEAMPIA VYÖTÄRÖLTÄ KUIN PEFFASTA. Miten miesten osastolla tämmöisiä olisi? Jos ongelma olisi päinvastainen, eli olisi tasapaksu vartalonmalli tai keskivartalosta leveämpi, miesten osasto olisi hyvä neuvo.