Missä pettäminen tapahtuu
Mietin, jos mies on suhteessa kanssani ja näen häntä joka päivä, missä välissä ja mihin hän voisi mennä, jos pettää. Pettämisepäilyt ovat tulleet mieleen, kun jatkuvasti tulee viestejä ja sulkee tietokoneen näytön , jos tulen lähelle. Rahaa kuluu hirveästi, siis miehen omaa, koska ei jää säästöön mitään. Saatan yllättää miehen hymyilemästä puhelimeen. Minun viesteihin ei vastaa edes hymiöllä.
Joskus lähtee hirveän aikaisin töihin ja tulee usein todella myöhään.
Seksiä todella harvoin. Voiko mies yleensä olla esim kuukautta ilman? Ja jos on nainen, niin miksi hoitaisi itse hommat mielummin?
Miten voisi saada varmuuden. Jos töissä olisi joku, olisivatko työkaverit lojaaleja hänelle eivätkä kertoisi?
Voisiko autoon laittaa salaa jonkun paikantimen, jos käy sillä jossain muualla? Olisi kyllä noloa jäädä
kiinni itse jos syytä ei olekaan.
Puhelimeen en pääse käsiksi.
Miksi miehet eivät tunnusta, jos on toinen?
Kommentit (89)
Onhan tuo törkeetä, että mies käyttää muihin naisiin sinulle tarkoitettuja rahoja mitä on töissänsä ansainnut.
Joskus tuli juteltua yhden varatun miehen kanssa ja tämä jopa sekstaili mulle vaimon nukkuessa vieressä. Ikinä en enää tämmöiseen ryhtyisi, mies sanoi että vaimo on kylmä jne. mutta kyllä ne hyvissäkin suhteissa olevat miehet pettää...
Laivalla. Jos puolisosi menee ilman sua, pettää taatusti jos mahdollista. Ja tuo klamydian ja hajuveden tuliaisina. Kokemusta on
Hotellissa, työmatkoilla jne. Näin mua ainakin petettiin. Olen niin luottavainen että kauan jatkoi ennen kun jäi kiinni. Sitä vaan ei voi uskoa että muka kunnollinen perheenisä voi tehdä vaimolleen jotain niin pahaa.
..
Itse olen jotenkin kyynistynyt enkä usko ihmisiin enkä varsinkaan miehiin ja parisuhteisiin. Vaikka kuinka ensin luvataan olla myötä-ja vastoinkäymisissä niin kevyesti sitä vaan rakastutaan ja paneskellaan toista naista. Ihmiset ovat parisuhteessa kun hyötyvät jotenkin, sitten kun lapsiperheen arki käy rankaksi niin se on hyvä syy etsiä uutta onnea. Ei haluta yrittää puhua ja tehdä jotain hyvää parisuhteelle. On sitten ihana uusi rakas ja se vanha väsynyt vaimo joka nääntyy kotona arjen pyöritykseen ja rakkauden puutteeseen, yksin avioliitossa. Luullen että arki on rankkaa mutta kyllä tämä helpottaa kun lapset kasvaa jne. Sitä aikaa ei tule sitten kuitenkaan.
Mies petti töissä ollessaan, rekkakuski. Ei olisi ehkä ikinä jäänyt muuten kiinni, mutta ei jaksanut enää seksiä kotona ja karu tilanne alkoi paljastua keskustelemalla. Suhteita ympäri Suomea, minä kotona pienten lasten kanssa. Ei erottu.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 09:13"]
Mies petti töissä ollessaan, rekkakuski. Ei olisi ehkä ikinä jäänyt muuten kiinni, mutta ei jaksanut enää seksiä kotona ja karu tilanne alkoi paljastua keskustelemalla. Suhteita ympäri Suomea, minä kotona pienten lasten kanssa. Ei erottu.
[/quote
Saako kysyä miksi ette eronneet? Jos miehelläsi oli siis toisia naisia ympäri maata, eli piti montaa naista yhtä aikaa kierroksessa, miten et kunnioitta itseäsi senkään vertaa että heittäisit tuollaisen sian ulos? Surullinen olo tuli sun puolesta.
Mulla oli vakipaikka ystävän luona. Olimme molemmat tahoillamme naimisissa. Kummankin työ oli joustavaa, joten näimme paljon päiväsaikaan, kävimme syömässä, pelaamassa tennista ja seksiä harrastimme tämän ystävän asunnolla.
Miehen työmatkoille menin joskus mukaan. Kyllä sitä tilaisuuksia löytyi. Jos toista haluaa, niin sitä panee vaikka ravintolan vessassa.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 09:37"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 09:13"]
[/quote
Saako kysyä miksi ette eronneet? Jos miehelläsi oli siis toisia naisia ympäri maata, eli piti montaa naista yhtä aikaa kierroksessa, miten et kunnioitta itseäsi senkään vertaa että heittäisit tuollaisen sian ulos? Surullinen olo tuli sun puolesta.
[/quote]
Saa kysyä :-) Minä olen alttarilla luvannut rakastaa myötä- ja vastamäessä sekä luonteeltani periksiantamaton, hyvä itsetunto ja asiat selviävät eteen päin elämällä. Järkytys oli sanoin kuvaamaton eli kaksi vuotta pettämistä, noin 100 vierasta naista, mutta luottamusta on rakennettu takaisin viisi pitkää vuotta. Mies vaihtoi työpaikkaa ja on nykyään yöt kotona. Lapset kasvavat ja heitä on vain kaksi yhteistä omaa. Olin rikki silloin kun mies kävi kahdet isyystestit eri puolilla Suomea, mutta ei olleet mieheni lapsia... Elämä jatkuu, avioliittoon jääminen oli tuskallista, mutta niin olisi ollut erokin. Ei erottu liian helposti ja nyt voi sanoa, että kannatti jatkaa yhdessä. Yhteiseloa siis 22 vuotta takana.
Minun itsekunnioituksessa ei ollut mitään hätää, mies katsoi peiliin monta kertaa.
Ja vastauksena otsikkoon petti rekassa, laivalla, naisten luona, tanssilavalla, veneessä, vessassa, teltassa, uimarannalla, taivas alla, mökillä, kavereiden luona eli kaikkialla paitsi meillä kotona.
Pettää voi todellakin ihan missä vaan. Itse väitin olevani työasioissa jossakin, tyttöporukalla shoppailemassa, terveystarkastuksessa, lenkillä, koiranäyttelyssä.. missä vaan, mihin puolisoni ei voinut/halunnut tulla mukaan. Todellisuudessa tapailin siis toista miestä. Ja vaikka en hänen kanssaan ollutkaan fyysisesti, mieli oli hänen luonaan koko ajan. Mulla oli ihan toinen sähköposti ja toinen (pre-paid) puhelin vain tätä yhteydenpitoa varten.
Kyllä, olen tämän pettämisen takia vittumainen valehtelija ja alimman luokan nainen, oman perheeni rikkoja. Ainoa puolustukseni on, että ex-puolisoni ryyppäsi, alisti ja kännipäissään myös hakkasi minua, ja käyttäytyi usein uhkaavasti myös pientä lastamme kohtaan. Hän oli ensimmäinen poikaystäväni 15-vuotiaasta asti, ja vasta tämä toinen mies sai silmäni aukeamaan, etten todellakaan ollut elänyt normaalissa suhteessa kymmentä vuotta. Petin muutaman kuukauden ajan: piti kerätä rohkeutta lähtemiseen sillä tiesin joutuvani hengenvaaraan (ja ihan oikein arvasinkin: kertomispäivänä sain juosta keittiöveistä karkuun). Ex-mies ei muuten koko aikana hoksannut mitään, niin itsekeskeinen hän oli.. Että kivittäkää vaan, mutta minä olen ylpeä ja onnellinen että tein niinkuin tein - en vain itseni takia vaan myös lapseni takia. Ja tämän pettämiskumppanin kanssa olen ollut nyt 15 sangen onnellista vuotta... hän on erinomainen, rakastava isä myös lapselle (nykyisin nuorelle), joka ei biologisesti ole hänen.