Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä pettäminen tapahtuu

Vierailija
02.03.2015 |

Mietin, jos mies on suhteessa kanssani ja näen häntä joka päivä, missä välissä ja mihin hän voisi mennä, jos pettää. Pettämisepäilyt ovat tulleet mieleen, kun jatkuvasti tulee viestejä ja sulkee tietokoneen näytön , jos tulen lähelle. Rahaa kuluu hirveästi, siis miehen omaa, koska ei jää säästöön mitään. Saatan yllättää miehen hymyilemästä puhelimeen. Minun viesteihin ei vastaa edes hymiöllä.

Joskus lähtee hirveän aikaisin töihin ja tulee usein todella myöhään.

Seksiä todella harvoin. Voiko mies yleensä olla esim kuukautta ilman? Ja jos on nainen, niin miksi hoitaisi itse hommat mielummin?

Miten voisi saada varmuuden. Jos töissä olisi joku, olisivatko työkaverit lojaaleja hänelle eivätkä kertoisi?

Voisiko autoon laittaa salaa jonkun paikantimen, jos käy sillä jossain muualla? Olisi kyllä noloa jäädä
kiinni itse jos syytä ei olekaan.

Puhelimeen en pääse käsiksi.

Miksi miehet eivät tunnusta, jos on toinen?

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luona

Vierailija
62/89 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:10"]

Tiedän erään ison koulun jossa on paljon työpaikkasuhteita. Siellä on oikea " naimakoppi " tätä varten. Puolisot ei arvaa mitään kun toinen on töissä....

[/quote]8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:37"]

Vastaukset kysymyksiisi voisit saada niinkin helpolla toimenpiteellä kuin: keskustelu puolison kanssa. Älä syyttele ja väitä totuutena, että hän pettää, vaan kerro avoimesti ja rauhallisesti omat tunteesi ja epäilyksesi sekä mistä ne johtuvat. Jo toisen reaktioista ja vastauksen tyylistä voi päätellä paljon, vaikka suusta ei välttämättä ainakaan ensimmäisellä yrittämällä tulisikaan totuutta.

[/quote]

Ihanan naiivi vastaus. Söpöä, että jotkut vielä uskovat, että se oma kultsipuppeli ei mitenkään voisi osata valehdella sujuvasti ilman tunnontuskia tai teeskennellä reaktionsa ja vastauksensa tyylin.

Vierailija
64/89 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:50"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 06:36"]

Jatkan vielä, että älä jää odottamaan, että mies tunnustaa. Miehet ei koskaan vapaaehtoisesti tunnusta pettämistä tai toiseen ihastumista.

[/quote]

Joo, osa on sellaisia etteivät tunnusta. Ei ole aikomustakaan erota, eikä mitään "kriisiä" tai oireilua. Ei mitään puhetta vaimolle että jokin olisi hullusti. Ollaan valmiita menemään pitkälle peittelyssä. Uralla menestyneitä henkilöitä. Muut ihmiset eivät halua puuttua (silloin jos tietävät). Välttämättä eivät jää kiinni koskaan.

Nämä tietämäni tapaukset ovat sellaisia tietyntyyppisiä miehiä (eivät mitään idealisteja tai ekohörhöjä ainakaan, jos edes yksi nimittäjä), mikä ei tietenkään tarkoita etteivätkö naiset voisi pettää. Tietämissäni tapauksissa naisille on ollut tyypillisempää oireilla siitä asiasta jotenkin.

[/quote]

Minun tietämissäni tapauksissa nimenomaan naiset tehneet sen täysin yllättäen. Yksikin jäi kiinni alle vuosi häitten jälkeen, kun kaikki piti olla hyvin. Ja kyse ei ollut yhdestä "hairahduksesta" vaan sivusuhteesta.

Väittäisin, että molemmat sukupuolet tekevät kaikkea. Enemmän on kyse henkilöstä ja siitä osataanko niitä toisen "oireiluja" lukea. Ja jos on lähipiiristä kyse, niin naiset ovat varmaan enemmän yhteyksissä naisten ja miehet miesten kanssa. Sitä kautta sitten ne oman sukupuolen oireilut ovat paremmin tiedossa. Harva kuulee molemmat puolet tarinasta.

Vierailija
65/89 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:13"]

Pettää voi todellakin ihan missä vaan. Itse väitin olevani työasioissa jossakin, tyttöporukalla shoppailemassa, terveystarkastuksessa, lenkillä, koiranäyttelyssä.. missä vaan, mihin puolisoni ei voinut/halunnut tulla mukaan. Todellisuudessa tapailin siis toista miestä. Ja vaikka en hänen kanssaan ollutkaan fyysisesti, mieli oli hänen luonaan koko ajan. Mulla oli ihan toinen sähköposti ja toinen (pre-paid) puhelin vain tätä yhteydenpitoa varten.

Kyllä, olen tämän pettämisen takia vittumainen valehtelija ja alimman luokan nainen, oman perheeni rikkoja. Ainoa puolustukseni on, että ex-puolisoni ryyppäsi, alisti ja kännipäissään myös hakkasi minua, ja käyttäytyi usein uhkaavasti myös pientä lastamme kohtaan. Hän oli ensimmäinen poikaystäväni 15-vuotiaasta asti, ja vasta tämä toinen mies sai silmäni aukeamaan, etten todellakaan ollut elänyt normaalissa suhteessa kymmentä vuotta. Petin muutaman kuukauden ajan: piti kerätä rohkeutta lähtemiseen sillä tiesin joutuvani hengenvaaraan (ja ihan oikein arvasinkin: kertomispäivänä sain juosta keittiöveistä karkuun). Ex-mies ei muuten koko aikana hoksannut mitään, niin itsekeskeinen hän oli.. Että kivittäkää vaan, mutta minä olen ylpeä ja onnellinen että tein niinkuin tein - en vain itseni takia vaan myös lapseni takia. Ja tämän pettämiskumppanin kanssa olen ollut nyt 15 sangen onnellista vuotta... hän on erinomainen, rakastava isä myös lapselle (nykyisin nuorelle), joka ei biologisesti ole hänen.

[/quote]

Huhhuh, mikä marttyyri. Olettaa heti, että me muut kivittäisimme hänet, kun on ymmärtänyt pelastaa itsensä ja lapsensa ja lähteä väkivaltaisesta suhteesta toisen (normaalin) miehen avulla. Mutta en ihmettele, väkivallan pelossa eläminen muuttaa ihmisen aivokemiaa niin, että menettää suhteellisuuden tajunsa.

Vierailija
66/89 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:10"]

Joskus tuli juteltua yhden varatun miehen kanssa ja tämä jopa sekstaili mulle vaimon nukkuessa vieressä. Ikinä en enää tämmöiseen ryhtyisi, mies sanoi että vaimo on kylmä jne. mutta kyllä ne hyvissäkin suhteissa olevat miehet pettää...

[/quote]

Ja mitäs hyvää tuossakin suhteessa sitten oli? Se suhteen hyvyys kun on aika henkilökohtainen asia. Se mikä toiselle on hyvää, voi toiselle olla kärsimystä.

Vierailija
67/89 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 11:02"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:37"]

Vastaukset kysymyksiisi voisit saada niinkin helpolla toimenpiteellä kuin: keskustelu puolison kanssa. Älä syyttele ja väitä totuutena, että hän pettää, vaan kerro avoimesti ja rauhallisesti omat tunteesi ja epäilyksesi sekä mistä ne johtuvat. Jo toisen reaktioista ja vastauksen tyylistä voi päätellä paljon, vaikka suusta ei välttämättä ainakaan ensimmäisellä yrittämällä tulisikaan totuutta.

[/quote]

Ihanan naiivi vastaus. Söpöä, että jotkut vielä uskovat, että se oma kultsipuppeli ei mitenkään voisi osata valehdella sujuvasti ilman tunnontuskia tai teeskennellä reaktionsa ja vastauksensa tyylin.

[/quote]

pöh! Olen itsekin sitä mieltä että kekutelu kannattaa.. Kissa pöydälle vaan rohkeasti! Sanot epäilysi ja siitä se keskustelu sitten lähtee... Se mitä mies vastaa saattaa olla ylläri. Voi olla ettei petä tai sitten pettää mutta en mäkään haluis tollasen miehen kanssa olla joka ei vietä mun kanssa aikaa/perhe-elämää. Tyhjän saa pyytämättäkin. Kannattaa miettiä että oisitko onnellisempi yksin kuin nykyisessä parisuhteessa. Usein jos tuota uskaltaa ihan puhtaasti ja totuudenmukaisesti miettiä, vastaus olisi että yksin. Siis jos siirtää kaikki ykinäisyydenpelot sun muut syrjään.

muista arvostaa itseäsi! Tämä on klisee, mutta sinä ansaitset hyvän elämän ja hyvän parisuhteen. Ei kannata tyytyä mihinkään paskaan ihan vaan sen pelon vuoksi ettei saisi muka parempaa. Miehiä on tässä maailmassa miljardeja! Ja itse olen huomannut myös sen, että ihmiset voi oikeasti myös muuttua.. Ehkä miehesikin voisi vähentää työntekoa tms. Tietty jos oikeasti pettämosestä kyse niin on vähän monimutkasempaa. Tsemppiä <3

Vierailija
68/89 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä teitä ketkä vahtaatte miestänne. Ketään ei voi omistaa. Suhteessa / avioliitossa voi toiselta odottaa tiettyjä asioita mutta jos puoliso ei vastaa odotuksia ratkaisu jää sinulle itsellesi.
Miksi odotat tunnustuksia kun jo tiedostat että et ole suhteessa onnellinen? vai onko ok olla onnettomassa suhteessa jos se toinen ei vaan petä?

Vierailija
69/89 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:21"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:43"]Voi yök. Lähipiirissä ollut niin paljon pettämisiä ja valhetta että ihan yököttää. MIkä siinä on ettei sitä läheistä ihmistä kykene yhtään kunnioittamaan. Kuinka kusipää täytyy olla, että tekstailee, soittelee, matkustelee, panee jonkun muun kanssa ja pitää sitä kumppaniaan idiootin asemassa. Hänelläkin on menossa ainutkertainen elämänsä. Josta sitten vuosia valuu hukkaan jonkun kusipään takia valheessa. Ihan sama kuka ketäkin panee. Eniten oksettaa se, että ne kallisarvoiset vuodet ovatkin petosta. Että sillä lailla vaan voi varastaa toisen elämää :((
[/quote]

Hyvin kirjoitettu! Terv. Petetty
[/quote]

Aivan totta mutta liian usein vaimot itse jäävät tuohon tilanteeseen, antavat anteeks jos mies ei kirveellä vaadi eroa

Vierailija
70/89 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:10"]

Tiedän erään ison koulun jossa on paljon työpaikkasuhteita. Siellä on oikea " naimakoppi " tätä varten. Puolisot ei arvaa mitään kun toinen on töissä....

[/quote]  Joo tiedän minäkin sen koulun. Uskomattoman härskiä meininkiä tuossa talossa. Talossa naisope ( naimisissa ) hässii rehtorin kanssa ( naimisissa). Lisäksi naikkonen hässii salskean biukkomiesliikunnanopen kanssa. Ja tuossa vain pikku " maistiaiset " talon toiminnasta !

Vierailija
71/89 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:43"]Voi yök. Lähipiirissä ollut niin paljon pettämisiä ja valhetta että ihan yököttää. MIkä siinä on ettei sitä läheistä ihmistä kykene yhtään kunnioittamaan. Kuinka kusipää täytyy olla, että tekstailee, soittelee, matkustelee, panee jonkun muun kanssa ja pitää sitä kumppaniaan idiootin asemassa. Hänelläkin on menossa ainutkertainen elämänsä. Josta sitten vuosia valuu hukkaan jonkun kusipään takia valheessa. Ihan sama kuka ketäkin panee. Eniten oksettaa se, että ne kallisarvoiset vuodet ovatkin petosta. Että sillä lailla vaan voi varastaa toisen elämää :((
[/quote]

Tämä oli hyvin kirjoitettu. Justiinsa tolta itsestä tuntui kun mies jäi kiinni pettämisestä. Että kallisarvoiset vuodet olikin petosta.

Vierailija
72/89 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehetkö eivät oireile ??? Miehet eivät vaan osaa näyttää oireilua niin hyvin..

Vierailija
73/89 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:31"]

Kyllä naisetkin tätä osaa. Mun entinen avovaimo ja lapseni äiti petti minua monta vuotta. Kylpylässä (kurssilla). Tyänaisporukan (risteilyllä. Monta vuotta skypeseksiä aina mun poissaollessa, Victoria Milan pettämissivustoilla, iskuri.net, omisti salaisen sähköpostin....

Kerrankin sanoi, että haluaa mennä Helsinkiin shoppailemaan... Iltapäivän poissa ja oli käynyt naimassa... Meni suoraan miehen asunnolle !!!

KUSETTAJIA löytyy molemmissa sukupuolissa...

[/quote]Ympärileikkaukseen vaan.. 8)

Vierailija
74/89 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää voi kotonanne kun et ole siellä, toisen naisen kotona, hotellissa, autossa, metsässä, kaverin kämpässä, mökillä...ihan missä vaan siis, missä nyt ikinä ihmiset seksiä voivat harrastaa. Aina kun on syystä tai toisesta yötä pois kotoa ilman sinua, jos ei nyt sentään sukuloimassa ole, niin toinen nainen voi olla mukana. Aika härskiä porukkaa sitä löytyy, kerran kun on pettämään alkanut niin siitä voi tulla kuin leikki, koko ajan hakee ja odottaa seuraavaa tilaisuutta. Rajat voivat siirtyä pikkuhiljaa, niin että lopulta ei ole mitään väliä kuinka moni muu tietää, vaikka työkaverit tai muut kaverit.

Vierailija
75/89 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:16"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:31"]

Kyllä naisetkin tätä osaa. Mun entinen avovaimo ja lapseni äiti petti minua monta vuotta. Kylpylässä (kurssilla). Tyänaisporukan (risteilyllä. Monta vuotta skypeseksiä aina mun poissaollessa, Victoria Milan pettämissivustoilla, iskuri.net, omisti salaisen sähköpostin....

Kerrankin sanoi, että haluaa mennä Helsinkiin shoppailemaan... Iltapäivän poissa ja oli käynyt naimassa... Meni suoraan miehen asunnolle !!!

KUSETTAJIA löytyy molemmissa sukupuolissa...

[/quote]Tuo nainen EI ansaitse olla viattoman ihanan lapsesi äiti ! Tuo huora on jo ennen kiinnijäämistään aiheuttanut vaikeuksia perheelle, joista viaton lapsenne on saanut kärsiä jollain tavalla.

Ja kun jäit kiinni miehellesi, niin lapsesi tulee olemaan se suurin kärsijä. Tuollaiset huorat eivät ansaitse rakkautta missään muodossa. Jakkaa pilluanne...alatkaa soittelut, matkat, hotellit, skypet, Victoria Milanit.... Teille ei kuulu rakkaus...

PALAKAA IKUISESSA HELVETIN TULESSA !!!

[/quote] Komppaan sua ihan täysin . Uskon sun olevan hyvä mies. Haluisin  suhun yhteyden..!

Mut löydät suomi24.fi.. nimimerkki JUSTFORYOU

Vierailija
76/89 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin vaimolle pettämisestäni ja siitä on aikaa jo 25 vuotta ja olen varma että se vieläkin hiertää hänen päässään. No ei se ulospäin näy ja liito on jatkunut.  Nyt olen oppinut, ettei kaikkea pidä tunnustaa, mikää hiertää omaa mieltä. Katuu omassa mielessään ja kantaa sen taakan.

Vierailija
77/89 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim näin: mies vuorotyössä joten päivällä aikaa piipahtaa mökille. Erinomainen lemmenpesä...

Viestittelyä vain työaikana sähköpostilla josta vaimo ei tiedä, ei koskaan kotona ollessa joten puhelin ja kone voi hyvin olla valvomatta "viattomasti". Vain pakolliset puhelut jos on varma siitä että toinen on turvallisessa paikassa - ja lokin tyhjennys heti. Kahvittelut ja lounaat vain päivällä.

Vierailija
78/89 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok...

Vierailija
79/89 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä petän niin et jos baarissa tapaa jonkun kivan miehen niin jossain vaiheessa ennen pilkkua samalla taksilla sen miehen kotiin. Siellä pari tuntia ja sit aamuyöstä omaan kotiin. Eipä ole tuo mies ikinä mitään epäillyt. Ja kun ei jakele yhteystietojaan niin ei ne peräänkään soittele, ei voi jäädä kiinni.

Vierailija
80/89 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä