Missä pettäminen tapahtuu
Mietin, jos mies on suhteessa kanssani ja näen häntä joka päivä, missä välissä ja mihin hän voisi mennä, jos pettää. Pettämisepäilyt ovat tulleet mieleen, kun jatkuvasti tulee viestejä ja sulkee tietokoneen näytön , jos tulen lähelle. Rahaa kuluu hirveästi, siis miehen omaa, koska ei jää säästöön mitään. Saatan yllättää miehen hymyilemästä puhelimeen. Minun viesteihin ei vastaa edes hymiöllä.
Joskus lähtee hirveän aikaisin töihin ja tulee usein todella myöhään.
Seksiä todella harvoin. Voiko mies yleensä olla esim kuukautta ilman? Ja jos on nainen, niin miksi hoitaisi itse hommat mielummin?
Miten voisi saada varmuuden. Jos töissä olisi joku, olisivatko työkaverit lojaaleja hänelle eivätkä kertoisi?
Voisiko autoon laittaa salaa jonkun paikantimen, jos käy sillä jossain muualla? Olisi kyllä noloa jäädä
kiinni itse jos syytä ei olekaan.
Puhelimeen en pääse käsiksi.
Miksi miehet eivät tunnusta, jos on toinen?
Kommentit (89)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:13"]
Pettää voi todellakin ihan missä vaan. Itse väitin olevani työasioissa jossakin, tyttöporukalla shoppailemassa, terveystarkastuksessa, lenkillä, koiranäyttelyssä.. missä vaan, mihin puolisoni ei voinut/halunnut tulla mukaan. Todellisuudessa tapailin siis toista miestä. Ja vaikka en hänen kanssaan ollutkaan fyysisesti, mieli oli hänen luonaan koko ajan. Mulla oli ihan toinen sähköposti ja toinen (pre-paid) puhelin vain tätä yhteydenpitoa varten.
Kyllä, olen tämän pettämisen takia vittumainen valehtelija ja alimman luokan nainen, oman perheeni rikkoja. Ainoa puolustukseni on, että ex-puolisoni ryyppäsi, alisti ja kännipäissään myös hakkasi minua, ja käyttäytyi usein uhkaavasti myös pientä lastamme kohtaan. Hän oli ensimmäinen poikaystäväni 15-vuotiaasta asti, ja vasta tämä toinen mies sai silmäni aukeamaan, etten todellakaan ollut elänyt normaalissa suhteessa kymmentä vuotta. Petin muutaman kuukauden ajan: piti kerätä rohkeutta lähtemiseen sillä tiesin joutuvani hengenvaaraan (ja ihan oikein arvasinkin: kertomispäivänä sain juosta keittiöveistä karkuun). Ex-mies ei muuten koko aikana hoksannut mitään, niin itsekeskeinen hän oli.. Että kivittäkää vaan, mutta minä olen ylpeä ja onnellinen että tein niinkuin tein - en vain itseni takia vaan myös lapseni takia. Ja tämän pettämiskumppanin kanssa olen ollut nyt 15 sangen onnellista vuotta... hän on erinomainen, rakastava isä myös lapselle (nykyisin nuorelle), joka ei biologisesti ole hänen.
[/quote]
Hyvä että sait hyvän suhteen, mutta en usko, että sun entinen mies oppi tuosta jutusta mitään, etkä sinäkään selvästi oppinut ainakaan mitään parempia uusia toimintatapoja suhteessa miehiin.
Lyön vaikka vetoa, että nykyinen miehesi on pettänyt sinua joskus ehtiäkseen itse ensin, koska tietää sinunkin kykenevän moiseen. Se, että sinulla oli huono liitto, ei ole mikään puolustus, koska kaikissa liitoissa on ongelmia, vaikka eivät ne väkivaltaisia olekaan.
Pettämällä myös tavallaan osoitit oikeaksi kusipään exäsi mustasukkaiset luulot: hän todennäköisesti haukkui sinua huoraksi ja sellaiseksi sitten rupesit.
Kannatan myös keskustelua ihan että voit sanoa yrittäneesi. Jos mikään ei keskustelun jälkeen muuttu tekisin itse ratkaisuni, enkä jäisi odottamaan toiselta armopaloja.
En kestä ihmisiä ketkä tekevät itsestään tilanteen uhreja. Olet uhri vasta kun sellaiseen alennut! Miehesi ei ole vastuussa onnestasi- sinä olet! Jos mies on sinua pettänyt älä jää odottamaan tunnustuksia, niitä ei tule ennenku jää rysän päältä kiinni. Jos olet muuten onneton suhteessa, älä jää odottamaan sen ihme parantumista, jos miestä ei asia kiinnosta on vetovastuu sinulla, mutta älä hyvä ihminen jää ruikuttamaan ja jossittelemaan.
Jossain sanottiin kuinka pettäjä hukkaa puolisonsa elämän-niin tekee myös tilanteisiin tyytyvät.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 14:58"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:43"]Voi yök. Lähipiirissä ollut niin paljon pettämisiä ja valhetta että ihan yököttää. MIkä siinä on ettei sitä läheistä ihmistä kykene yhtään kunnioittamaan. Kuinka kusipää täytyy olla, että tekstailee, soittelee, matkustelee, panee jonkun muun kanssa ja pitää sitä kumppaniaan idiootin asemassa. Hänelläkin on menossa ainutkertainen elämänsä. Josta sitten vuosia valuu hukkaan jonkun kusipään takia valheessa. Ihan sama kuka ketäkin panee. Eniten oksettaa se, että ne kallisarvoiset vuodet ovatkin petosta. Että sillä lailla vaan voi varastaa toisen elämää :((
[/quote]Hyvin kirjoitettu ! Sain hieman tukea tuosta omaan tuskaani..jonka se PASKIAINEN aiheutti. Koko loppuelämäni on pilalla..samoin lapsi joutuu elämään tämän asian kanssa..jonka SE KUSETTAJA aiheutti !!! VIHAAN VIHAAN VIHAAN
[/quote]Niin surullista ! Sydämmeni vuotaa verta..:(
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:31"]Kyllä naisetkin tätä osaa. Mun entinen avovaimo ja lapseni äiti petti minua monta vuotta. Kylpylässä (kurssilla). Tyänaisporukan (risteilyllä. Monta vuotta skypeseksiä aina mun poissaollessa, Victoria Milan pettämissivustoilla, iskuri.net, omisti salaisen sähköpostin....
Kerrankin sanoi, että haluaa mennä Helsinkiin shoppailemaan... Iltapäivän poissa ja oli käynyt naimassa... Meni suoraan miehen asunnolle !!!
KUSETTAJIA löytyy molemmissa sukupuolissa...
[/quote]Miten PAHA ihminen voikaan olla ?
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 19:55"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 19:01"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:50"]Kuulkaas nyt. Elinikäinen avioliitto voi kestää hyvinkin 60-70 vuotta. Ei siinä mitassa paljon haittaa, jos yksi tai toinen ihastuu ja viettää muutaman tunnin jonkun toisenkin kanssa. Kunhan antaa sen olla ohimenevää. Meillä on keskenämme sovittu, että me pysytään yhdessä, ja kaikki muu on hetken hupia. Jos tuntuu että täytyy käväistä vieraassa sängyssä niin sitten käväisee. Tietääkseni kumpikaan ei ole sellaista tehnyt. Ehkäpä siksi, ettei se ole kiellettyä? [/quote]Tässäpä taas kannanotto !Voi hyvää päivää
[/quote]
Hyvää päivää? Perustelepa hieman tarkemmin kannanottoasi niin keskustelua on helpompi jatkaa.
[/quote]
Luulen että alkuperäinen lainattu tarkoittaa sitä että mitä löysemmin köysi on kumppanin kaulassa niin sitä vähemmän kokeilut kiinnostaa.
Eli mustasukkaisuus, vahtaaminen ja roikkuminen ajaa toisen nopeammin kokeilemaan mitä parempaa löytyy oman pesän ulkopuolelta. Kun ketään ei tosiaan omista vaan tässä liitossa on tarkoitus olla vapaaehtoisesti.
Tiedän että oma mieheni on ihastunut meidän pitkän suhteen aikana ja niin olen minäkin mutta silti ei ollut tarvetta mennä sen pidemmälle. Mutta tulipa punnittua ja mietittyä taas oma suhde ja se ettei pidä toist itsestäänselvyytenä:)
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 06:18"]Koska on kiva pitää se emäntä huolehtimassa kodista, lapsista ja puolista laskuista. Ja siinä sivussa kokea uuden tuoreen suhteen hurma.
[/quote]
Juuri näin.
Pettäähän voi missä vain.
Autossa, ravintolan vessassa, työpaikalla, hotelleissa, toisten kotona puolison ollessa muualla, kommunikointia puhelimitse, tietokoneella milloin vain, missä vain. Töitä ennen, töiden jälkeen, lounastauolla, kahvitauolla, "harrastuksissa" ollessa, "kaverilla" ollessa, "kaupassa" ollessa.
Ei se vaikeaa ole löytää aika ja paikka sivusuhteelle ilman, että puoliso edes arvaa mitään.
Olen pahoillani ;((( En tiedä kuinka korvaan tämän ? Anteeksi
Kuulkaas nyt. Elinikäinen avioliitto voi kestää hyvinkin 60-70 vuotta. Ei siinä mitassa paljon haittaa, jos yksi tai toinen ihastuu ja viettää muutaman tunnin jonkun toisenkin kanssa. Kunhan antaa sen olla ohimenevää. Meillä on keskenämme sovittu, että me pysytään yhdessä, ja kaikki muu on hetken hupia. Jos tuntuu että täytyy käväistä vieraassa sängyssä niin sitten käväisee. Tietääkseni kumpikaan ei ole sellaista tehnyt. Ehkäpä siksi, ettei se ole kiellettyä?
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:50"]Kuulkaas nyt. Elinikäinen avioliitto voi kestää hyvinkin 60-70 vuotta. Ei siinä mitassa paljon haittaa, jos yksi tai toinen ihastuu ja viettää muutaman tunnin jonkun toisenkin kanssa. Kunhan antaa sen olla ohimenevää. Meillä on keskenämme sovittu, että me pysytään yhdessä, ja kaikki muu on hetken hupia. Jos tuntuu että täytyy käväistä vieraassa sängyssä niin sitten käväisee. Tietääkseni kumpikaan ei ole sellaista tehnyt. Ehkäpä siksi, ettei se ole kiellettyä?
[/quote]Tässäpä taas kannanotto !Voi hyvää päivää
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:42"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:20"]
Voisihan sitä keskutella ihan siitä, että ei ole tyytyväinen parisuhteeseen, koska toisella on paljon omia menoja ja hän ei tunnu luotettavalta. Puolisolta voisi myös kysyä, mitä hänen mielestään voitaisiin tehdä, jotta luottamus palaisi ja parisuhde tuntuisi molemmista kivalta. Vaikka puoliso ei myöntäisi pettämistä, voisi hänet saada miettimään suhteen tilaa ja ehkä hänelle tulisi vielä huono omatuntokin toiminnastaan.
[/quote]
Ap, sun kannattaa nostaa kissa pöydälle ja keskustella suhteesta miehen kanssa. Epäilysi jo todistaa sen, että suhteenne ei ole kunnossa. Älä alennu siihen mihin monet naiset, että tutkivat miehen puhelinta tai muuten yrittävät narauttaa hänet.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 19:01"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:50"]Kuulkaas nyt. Elinikäinen avioliitto voi kestää hyvinkin 60-70 vuotta. Ei siinä mitassa paljon haittaa, jos yksi tai toinen ihastuu ja viettää muutaman tunnin jonkun toisenkin kanssa. Kunhan antaa sen olla ohimenevää. Meillä on keskenämme sovittu, että me pysytään yhdessä, ja kaikki muu on hetken hupia. Jos tuntuu että täytyy käväistä vieraassa sängyssä niin sitten käväisee. Tietääkseni kumpikaan ei ole sellaista tehnyt. Ehkäpä siksi, ettei se ole kiellettyä? [/quote]Tässäpä taas kannanotto !Voi hyvää päivää
[/quote]
Hyvää päivää? Perustelepa hieman tarkemmin kannanottoasi niin keskustelua on helpompi jatkaa.
Työpaikalla iltaisin ja öisin.
t. siivooja
Säälittävät ruikuttajat, hankkikaa oma elämä! Älkää olko omaisriippuvaisia! Hankkikaa omat ystävät. Hankkikaa salasuhde tai pari. Nauttikaa elämästä. Elämä on ihanaa, salasuhteessa.
Elimme hyvää ihanaa elämää. Työtä ja lapset. Ja ihanaa seksiä ja rakkautta. Niin luulin minä. Ja minä sanoin että minä rakastan sinua. Ja minulle vastattiin että niin minäkin. Mutta se tarkoittikin että hän rakasti itseään tai jotain toista. Kun hän, vaimoni jäi kiinni. Ja niitä hyviä ystäviä olikin useita, joista 43 kertoi.
Niin löysin minäkin vanhat ja uudet ystävät, monet. Ihmettelin naisten valmiutta salasuhteisiin. Niissä olen nyt kierrellyt, kahveilla, lounailla, salaisissa tapaamisissa, ja ihanaa on ollut. Aivan upeaa seksiä, kaikki niin erilaisia, ihastuttavia. Eikä ikäviä keskusteluja, iloa ja naurua, viiniä huumaavaa, tanssia ja seksiä. Naiset, naiset, naiset, ihanat, löysin teidät, vaimoni opetti.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 09:02"]
Säälittävät ruikuttajat, hankkikaa oma elämä! Älkää olko omaisriippuvaisia! Hankkikaa omat ystävät. Hankkikaa salasuhde tai pari. Nauttikaa elämästä. Elämä on ihanaa, salasuhteessa.
[/quote]
Kunnes saa puukosta kuten Kontulassa.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 09:27"]
Elimme hyvää ihanaa elämää. Työtä ja lapset. Ja ihanaa seksiä ja rakkautta. Niin luulin minä. Ja minä sanoin että minä rakastan sinua. Ja minulle vastattiin että niin minäkin. Mutta se tarkoittikin että hän rakasti itseään tai jotain toista. Kun hän, vaimoni jäi kiinni. Ja niitä hyviä ystäviä olikin useita, joista 43 kertoi.
Niin löysin minäkin vanhat ja uudet ystävät, monet. Ihmettelin naisten valmiutta salasuhteisiin. Niissä olen nyt kierrellyt, kahveilla, lounailla, salaisissa tapaamisissa, ja ihanaa on ollut. Aivan upeaa seksiä, kaikki niin erilaisia, ihastuttavia. Eikä ikäviä keskusteluja, iloa ja naurua, viiniä huumaavaa, tanssia ja seksiä. Naiset, naiset, naiset, ihanat, löysin teidät, vaimoni opetti.
[/quote]
Toivottavasti muistitte erota.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:10"]
Tiedän erään ison koulun jossa on paljon työpaikkasuhteita. Siellä on oikea " naimakoppi " tätä varten. Puolisot ei arvaa mitään kun toinen on töissä....
[/quote]
LOL, vanha gangsta rap klassikko!
"How can ya teacher reach ya, when they too busy in the hall tryinna fuck the other teacher.."
-The Geto Boys
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:37"]
Vastaukset kysymyksiisi voisit saada niinkin helpolla toimenpiteellä kuin: keskustelu puolison kanssa. Älä syyttele ja väitä totuutena, että hän pettää, vaan kerro avoimesti ja rauhallisesti omat tunteesi ja epäilyksesi sekä mistä ne johtuvat. Jo toisen reaktioista ja vastauksen tyylistä voi päätellä paljon, vaikka suusta ei välttämättä ainakaan ensimmäisellä yrittämällä tulisikaan totuutta.
[/quote]
Ei niistä reaktioista voi päätellä mitään. Suurin osa miehistä pyrkii välttämään avointa yhteenottoa viimeiseen asti, joten vakuuttelevat vain silmät kirkkaina ettei ole ketään toista. Useimmitenhan miehen on tarkoitus pitää kahta suhdetta yhtä aikaa, eikä suinkaan jättää puolisoaan, joten miksi ihmeessä he tunnustaisivat edes housut kintuissa? Miehelle tilanne on win-win: jos ei tunnusta vaikka jäisi kiinni, jää oma maine tahrattomaksi ja on uusi nainen odottamassa; jos ei tunnusta, niin voi olla että saa pitää molemmat suhteet. Miksi ihmeessä mies siis tunnustaisi? Huonoa omaatuntoahan pettäjä ei pode.