Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri raivostui.

Vierailija
02.03.2015 |

Kaverini, sanotaan vaikka Kaisa, on seurustellut Karin (nimet siis muutettu) kanssa lähes vuoden.
Kaisa asuu kaukana, joten ei nähdä kuin kerran pari vuodessa, viestitellään nykyään aika vähän.
Kaisan sisko oli käymässä paikkakunnalla jolla asun, ja satuin törmäämään häneen kaupassa.
Rupateltiin siinä ja tulin kysyneeksi tältä siskolta, että mitäs Kaisalle ja Karille kuuluu. Tämä sisko oli ihan ihmeissään että kuka Kari? Minäkin menin hämilleni, sanoin vaan että siis eikös Kaisan miehen nimi ollut Kari. Sisko kertoi ettei tiennyt Kaisan seurustelevan.
No ajattelin tottakai että onpa outoa ja sanoin, että en minäkään ala enenpää kertomaan kerta ei Kaisakaan ole puhunut asiasta. Tämä tapahtui siis alle viikko sitten.
Tänään Kaisa soitti minulle suu vaahdosaa raivoten, että miten olen saattanut mennä juoruamaan hänen asioitaan siskolleen.
Siis mistä mun olisi pitänyt tietää, ettei ole kertonut perheelleen Karista, aikuinen ihminen. Kohta vuoden seurustelleet. Selitin tämän Kaisalle.
Mun olis kuitenkin kuulemma pitänyt tajuta olla hiljaa asiasta! Ja muhun ei voi luottaa ja aikoo tehdä tämän selväksi myös yhteisille ystävilleni.
Vähänkö on paha mieli. Pyysin anteeksi möläytystäni, mutta kerroin hänen kyllä ylireagoivan. Ja kysyin myös, että onko tästä nyt jotain haittaa sitten kun noin tulistui. Ei kuulema, olisi vain halunnut itse kertoa.
Huoh. Ymmärtäisin joa seurustelua olisi takana tyyliin kuukausi pari, mutta kohta tulee jo vuosi täyteen..
Olinko mä nyt oikeasti ihan ajattelematon?
Kaisa on muuten ihan normaali ihminen ollut aina, tämä hänen reaktionsa tuli aivan puun takaa. Ei ole tietääkseni mitenkään mt-ongelmainenkaan, vaikka tämä ei minusta ihan tasapainoisen ihmisen reagointia olekkaan :-/
Se Karikin on tietääkseni ihan normaali mies, en siis yhtään ymmärrä tätä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On onpa kyllä suuren suuri salaisuus heillä, veikkaan että Kari on Kaisan serkku, siksi piilottelevat.

Vierailija
2/22 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä sen serkku taida olla. Ollaan lapsuudesta tunnettu, joten tiedän hänen lähisukulaisensa. Vaikka mistä sitä tietää niin..
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun sululaisen vanha pano ehkä. Ei tuollainen mitenkään normaalilta kuulosta.

Vierailija
4/22 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuohon vain yksi selitys joka tulee mieleen. Tätä "Karia" ei ole olemassakaan. Jostain syystä se Kaisa on vain halunnut selittää seurustelevansa joillekin kaukaisemmille tutuilleen. Siskolleen ja perheelleen ei ole valehdellut, koska jäisi kiinni kun he hhaluaisivat nähdä miehen yms.

Vierailija
5/22 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mikä reaktio. Ei todellakaan normaalia. 

Vierailija
6/22 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sitä koko Karia ei ole, tai se on joku ketä sukulaiset eivät hyväksy.

Vierailija
7/22 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5: hui! En tosiaan ole Karia koskaan nähnyt. Viimeksi Kaisan kanssa nähtiin viime isänpäivän aikoihin, ja silloin kertoi mulle tästä miehestä. Osasi kyllä kertoa hänestä paljon, esim ammatin ja kaksi koiraakin sillä on ja niiden nimet kertoi. Mutta apua jos kaverini onkin keksinyt tämän päästään. Meillä onneksi vain kolme yhteistä kaveria, mietin pitäisikö olla asiasta yhteydessä heihin ja kertoa oma versioni ennenkuin Kaisa ehtii heille mustamaalaamaan minua :-(
Ap

Vierailija
8/22 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari on varattu ja perheellinen mies, siksi salailua.

Vierailija
9/22 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko koskaan nähny tätä Karia? Ettei vaan valehtelis seurustelevansa tms? Tosi outoo.

Vierailija
10/22 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 00:17"]Ootko koskaan nähny tätä Karia? Ettei vaan valehtelis seurustelevansa tms? Tosi outoo.
[/quote]

En ole nähnyt.
ap

Vierailija
11/22 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Kari on joku nettituttavuus/kaukosuhde ja heillä on mennyt huonosti ja nyt eroomassa tai vasta eronnu riitaisasti ja siks hermostu kun ei oo vielä ehtiny perheelleenkään kertoo. Ja että ei siks olis kertonut koska ei oo ollu ihan varma tosta suhteesta.... Jos olisin sä niin kyselisin yhteisiltä kavereilta kyllä ja kertoisin niille tosta oman version just ettei tuu mitään väärinkäsityksiä ja mustamaalausta.

Vierailija
12/22 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten on seurustellut, mutta eronnut ja ei jostain syystä ole pystynyt kertomaan erosta. Hmm, mutta toisaalta silloinkin outoa miksi kaveri jota näkee kerran vuodessa tiesi, mutta perhe ei.

Vierailija
13/22 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12: voihan se olla noinkin.
Mutta olipa syy mikä tahansa siihen, ettei ole perheelleen kertonut, niin pitäisi nyt vähän miettiä ennenkuin mulle raivoaa. Minä en vain miltään kanilta näe tehneeni väärin! Olisi sanonut ettei saa sitten puhua kellekkään jos on salaista :-/
Ap

Vierailija
14/22 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Kari voi olla mielikuvituspoikaystävä tai sit varattu lähisukulainen. Ehkä joku vähemmistön edustaja. Kari-nimi on Norjassa naisen nimi, ehkä frendisi onkin lepakko. Jokatapauksessa, Karia ei ystäväsi perhe hyväksy, ehkä sillä on liuta lapsia exiensä kanssa tai alibista tuttu naama. Ota selvää ja tuu kertomaan!

Vierailija
15/22 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy yhteisiltä kavereilta. Tietääkö he ylipäänsä koko karista ja onko nähneet sitä.

Vierailija
16/22 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa käytöstä kaveriltasi. Ja voithan sanoa että olit ymmärtänyt väärin/sekoittanut ihmiset.. Jos tän Kari onkin "väärää rotua", tai naimisassa olevan perheen isä tai sitten vain joku pano juttu johon kaverisi on ihastunut ja sattunut kyselemään nuo ammatiti ja elukat

Vierailija
17/22 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulun kyllä,että tätä Karia ei ole olemassakaan.

Vierailija
18/22 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö kaverisi facebookia? Onko päivittänyt olevansa parisuhteessa, yhteiskuvia, Kari nimistä ystävää..?

Vierailija
19/22 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun yksi ystävä joka oli ollut pitkään sinkkuna päivitti kerran facebookiin "parisuhteessa". Tuli paljon onnitteluja, joihin ei vastannut mitään, eikä koskaan tullut mitään nimeä siihen, siis että henkilön X kanssa. No hetken päästä piilotti parisuhde tiedot. Myöhemmin kertoi eronneensa, eikä suostunut kertomaan mitään tästä ihmisestä. Kukaan ei hänestä tiennyt ja myöhemmin selvisi ettei ollutkaan seurustellut, oli vain päivittänyt statuksensa kun oli niin kyllästynyt sukulaisten utelemiseen, että Jokos sulla on joku.

Vierailija
20/22 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset tyypit olen siivonnut tuttavapiiristäni -niin tuttavat kuin sukulaisetkin. Eivät ole arvoisiani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan