Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri raivostui.

Vierailija
02.03.2015 |

Kaverini, sanotaan vaikka Kaisa, on seurustellut Karin (nimet siis muutettu) kanssa lähes vuoden.
Kaisa asuu kaukana, joten ei nähdä kuin kerran pari vuodessa, viestitellään nykyään aika vähän.
Kaisan sisko oli käymässä paikkakunnalla jolla asun, ja satuin törmäämään häneen kaupassa.
Rupateltiin siinä ja tulin kysyneeksi tältä siskolta, että mitäs Kaisalle ja Karille kuuluu. Tämä sisko oli ihan ihmeissään että kuka Kari? Minäkin menin hämilleni, sanoin vaan että siis eikös Kaisan miehen nimi ollut Kari. Sisko kertoi ettei tiennyt Kaisan seurustelevan.
No ajattelin tottakai että onpa outoa ja sanoin, että en minäkään ala enenpää kertomaan kerta ei Kaisakaan ole puhunut asiasta. Tämä tapahtui siis alle viikko sitten.
Tänään Kaisa soitti minulle suu vaahdosaa raivoten, että miten olen saattanut mennä juoruamaan hänen asioitaan siskolleen.
Siis mistä mun olisi pitänyt tietää, ettei ole kertonut perheelleen Karista, aikuinen ihminen. Kohta vuoden seurustelleet. Selitin tämän Kaisalle.
Mun olis kuitenkin kuulemma pitänyt tajuta olla hiljaa asiasta! Ja muhun ei voi luottaa ja aikoo tehdä tämän selväksi myös yhteisille ystävilleni.
Vähänkö on paha mieli. Pyysin anteeksi möläytystäni, mutta kerroin hänen kyllä ylireagoivan. Ja kysyin myös, että onko tästä nyt jotain haittaa sitten kun noin tulistui. Ei kuulema, olisi vain halunnut itse kertoa.
Huoh. Ymmärtäisin joa seurustelua olisi takana tyyliin kuukausi pari, mutta kohta tulee jo vuosi täyteen..
Olinko mä nyt oikeasti ihan ajattelematon?
Kaisa on muuten ihan normaali ihminen ollut aina, tämä hänen reaktionsa tuli aivan puun takaa. Ei ole tietääkseni mitenkään mt-ongelmainenkaan, vaikka tämä ei minusta ihan tasapainoisen ihmisen reagointia olekkaan :-/
Se Karikin on tietääkseni ihan normaali mies, en siis yhtään ymmärrä tätä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsuudesta asti tunnette, niin tiedät varmaan jonkin verran perheestään? Jospa heissä on jotain, jonka vuoksi ei halua miestä esitellä, eikä siksi ole kertonut hänestä.

Itse en halunnut kertoa vanhemmilleni miessuhteistani, koska heidän suhtautumisensa oli niin rasittavaa. Haukuttiin kaikki mitä kerroin mutta vaadittiin silti saada tavata. Jos en suostunut, kyseltiin että mitä hävettävää miehessä/suhteessa on kun ei voi kertoa, jos taas tapasivat niin vähättelivät päin naamaa ja jälkeenpäin huokailivat että miksen voi enää olla sen ihanan "Jorman" kanssa (ensimmäinen poikaystäväni, väkivaltainen varas ja pettäjä). 

Vierailija
22/22 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 00:50"]

Jos lapsuudesta asti tunnette, niin tiedät varmaan jonkin verran perheestään? Jospa heissä on jotain, jonka vuoksi ei halua miestä esitellä, eikä siksi ole kertonut hänestä.

Itse en halunnut kertoa vanhemmilleni miessuhteistani, koska heidän suhtautumisensa oli niin rasittavaa. Haukuttiin kaikki mitä kerroin mutta vaadittiin silti saada tavata. Jos en suostunut, kyseltiin että mitä hävettävää miehessä/suhteessa on kun ei voi kertoa, jos taas tapasivat niin vähättelivät päin naamaa ja jälkeenpäin huokailivat että miksen voi enää olla sen ihanan "Jorman" kanssa (ensimmäinen poikaystäväni, väkivaltainen varas ja pettäjä). 

[/quote]

Niin ja en siis tarkoita että reaktio olisi ollut oikeutettu, mietin vain syytä. Oli syy mikä tahansa, olisi pitänyt kertoa kavereille, ettei perheenjäsenille ole mainittu asiaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän