Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää, miten koronapassi on tae terveestä henkilöstä?

Vierailija
02.12.2021 |

Miten passin omaava on automaattisesti terve eikä voi levittää koronaa, ja passiton vastaavasti automaattisesti sairas. Uutisaamussakin joku äijä selitti, että potilailla on oltava tae siitä että häntä hoitava henkilökunta on tervettä, ja passi on se tae. Jos näin on, niin miksi rokotetutkin ovat sairastuneet tautiin? En ymmärrä. Onko passi tosiasiassa mitään muuta, kuin valtion lupa elää vastuuttomasti?

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnollinen immuniteetti voittaa "rokotteen" 27 kertaa

Israelilainen tutkimus: Luonnollisen SARS-CoV-2-immuniteetin vertaaminen rokotteen aiheuttamaan immuniteettiin: uudelleeninfektiot vs. läpimurtoinfektiot.

Tämä vuoden 2021 tutkimus Israelissa vertailee luonnollisia säkeitä Pfizerin injektion aiheuttamaa immuniteettia. Olemme keskustelleet tästä tutkimuksesta muiden postausten, artikkeleiden ja haastattelujen yhteydessä; mutta haluaisin nyt jakaa lyhyen suoran katsauksen siihen.

Tässä tutkimuksessa oli mukana yli satatuhatta tutkittavaa ja verrattiin kolmea ryhmää:

Ryhmä 1. Henkilöt, jotka eivät koskaan olleet saaneet SARS-CoV2-tartuntaa ja jotka saivat kaksi Pfizer-injektiota;

Ryhmä 2. Henkilöt, jotka olivat aiemmin saaneet tartunnan ja toipuneet SARS C0V2:sta ja jotka eivät saaneet covid-injektioita; AKA "luonnollisesti immuuniryhmä";

Ryhmä 3. Henkilöt, jotka olivat aiemmin saaneet tartunnan ja toipuneet SARS CoV2:sta ja jotka saivat myös yhden Pfizer-injektion.

Tulokset:

Delta-variantin aiheuttamat infektiot olivat 13 kertaa todennäköisempiä kaksois "vaxxed" -ryhmässä kuin luonnollisesti immuuniryhmässä.

Oireinen covid 19 -tauti oli 27 kertaa todennäköisempi Double "vaxxed" -ryhmässä kuin luonnollisesti immuuniryhmässä.

Sairaalahoito oli 7 kertaa todennäköisempi kaksoisvaxxed-ryhmässä kuin luonnollisesti immuuniryhmässä.

Vertaamalla ryhmää, joka oli sekä aiemmin saanut että kerran ruiskeena, luonnollisesti immuuneihin; injektiot eivät osoittaneet tilastollisesti merkitsevää hyötyä.

Se on erittäin huono suoritus näiltä niin sanotuilta "rokotteilta".

Tämän tutkimuksen tulosten lisäksi tiedämme, että luonnollinen immuniteetti on pitkäkestoinen useiden vuosien ajan ja toimii lukuisia koronaviruksia ja niiden muunnelmia vastaan. Sitä vastoin injektiolla indusoidut vasta-aineet ovat erittäin suppeasti tehokkaita, ne kiertävät helposti viruksen pienillä geneettisillä muunnelmilla ja helpottavat muunnelmien kehittymistä, jotka ovat erityisen vaarallisia samoille ihmisille, joille on injektoitu.

Lisäksi jopa näiden ruiskeiden varhaisessa jälkimainingeissa näemme ennätyksellisiä haittatapahtumia ja kuolemantapauksia. Yhdysvalloissa nämä niin sanotut "rokotteet" ovat aiheuttaneet 10 kuukaudessa enemmän kuolemia kuin kaikki rokotteet yhteensä viimeisen kolmenkymmenen vuoden aikana yhteensä.

Ei turvallista. Ei tehokas. Luonnollinen immuniteetti yhdistettynä turvalliseen varhaiseen hoitoon tarvittaessa on oikea tapa.

https://drtrozzi.org/2021/11/16/natural-immunity-beats-vaccine-by-27-ti…

Tsekkoslovakian 3. piikitetty presidentti koronapiikkien jälkeen teholle

Taas ollaan saamassa yhden uskonpiikkeihin hurahtaneen henki. Piikki näyttää tappavan tehokkaammin kuin Raid puutarhassa.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008325358.html

Cabal uhraa hyödylliset idiootit, ketään ei säästetä. Salekin 3. piikitetty ja huonossa hapessa.

”Tšekkoslovakian 🤣🤣 kolmas piikitetty presidentti”

Tuo kyllä kertoo kaiken antivaksaajien ymmärryksen tasosta

Vierailija
62/110 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Uskoisin että kyse on todennäköisyyksistä. Mitään takeitahan koronan suhteen ei ole mutta teemme kaiken voitavamme ettei tauti leviäisi samalla kun yhteiskunta pyörii. Toivottavasti kukaan ei tulkitse passia niin että on immuuni virukselle ja ei tarvitse varoa.

Hatusta vetäisin, että noin 90% passin käyttäjistä nimenomaan tulkitsee sen noin. Käyttäytymisestä päätellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotettu levittää koronaa heikommin kuin rokottamaton. Siihen se perustuu.

Ja olen ymmärtänyt myös niin, että kaikki tulevat jossain vaiheessa sairastamaan koronan. Se on sitten oma valinta sairastaako sen rokotettuna vai rokottamattomana, jolloin riski saada paha tauti on huomattavasti suurempi.  

Vierailija
64/110 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnollinen immuniteetti voittaa "rokotteen" 27 kertaa

Israelilainen tutkimus: Luonnollisen SARS-CoV-2-immuniteetin vertaaminen rokotteen aiheuttamaan immuniteettiin: uudelleeninfektiot vs. läpimurtoinfektiot.

Tämä vuoden 2021 tutkimus Israelissa vertailee luonnollisia säkeitä Pfizerin injektion aiheuttamaa immuniteettia. Olemme keskustelleet tästä tutkimuksesta muiden postausten, artikkeleiden ja haastattelujen yhteydessä; mutta haluaisin nyt jakaa lyhyen suoran katsauksen siihen.

Tässä tutkimuksessa oli mukana yli satatuhatta tutkittavaa ja verrattiin kolmea ryhmää:

Ryhmä 1. Henkilöt, jotka eivät koskaan olleet saaneet SARS-CoV2-tartuntaa ja jotka saivat kaksi Pfizer-injektiota;

Ryhmä 2. Henkilöt, jotka olivat aiemmin saaneet tartunnan ja toipuneet SARS C0V2:sta ja jotka eivät saaneet covid-injektioita; AKA "luonnollisesti immuuniryhmä";

Ryhmä 3. Henkilöt, jotka olivat aiemmin saaneet tartunnan ja toipuneet SARS CoV2:sta ja jotka saivat myös yhden Pfizer-injektion.

Tulokset:

Delta-variantin aiheuttamat infektiot olivat 13 kertaa todennäköisempiä kaksois "vaxxed" -ryhmässä kuin luonnollisesti immuuniryhmässä.

Oireinen covid 19 -tauti oli 27 kertaa todennäköisempi Double "vaxxed" -ryhmässä kuin luonnollisesti immuuniryhmässä.

Sairaalahoito oli 7 kertaa todennäköisempi kaksoisvaxxed-ryhmässä kuin luonnollisesti immuuniryhmässä.

Vertaamalla ryhmää, joka oli sekä aiemmin saanut että kerran ruiskeena, luonnollisesti immuuneihin; injektiot eivät osoittaneet tilastollisesti merkitsevää hyötyä.

Se on erittäin huono suoritus näiltä niin sanotuilta "rokotteilta".

Tämän tutkimuksen tulosten lisäksi tiedämme, että luonnollinen immuniteetti on pitkäkestoinen useiden vuosien ajan ja toimii lukuisia koronaviruksia ja niiden muunnelmia vastaan. Sitä vastoin injektiolla indusoidut vasta-aineet ovat erittäin suppeasti tehokkaita, ne kiertävät helposti viruksen pienillä geneettisillä muunnelmilla ja helpottavat muunnelmien kehittymistä, jotka ovat erityisen vaarallisia samoille ihmisille, joille on injektoitu.

Lisäksi jopa näiden ruiskeiden varhaisessa jälkimainingeissa näemme ennätyksellisiä haittatapahtumia ja kuolemantapauksia. Yhdysvalloissa nämä niin sanotut "rokotteet" ovat aiheuttaneet 10 kuukaudessa enemmän kuolemia kuin kaikki rokotteet yhteensä viimeisen kolmenkymmenen vuoden aikana yhteensä.

Ei turvallista. Ei tehokas. Luonnollinen immuniteetti yhdistettynä turvalliseen varhaiseen hoitoon tarvittaessa on oikea tapa.

https://drtrozzi.org/2021/11/16/natural-immunity-beats-vaccine-by-27-ti…

Tsekkoslovakian 3. piikitetty presidentti koronapiikkien jälkeen teholle

Taas ollaan saamassa yhden uskonpiikkeihin hurahtaneen henki. Piikki näyttää tappavan tehokkaammin kuin Raid puutarhassa.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008325358.html

Cabal uhraa hyödylliset idiootit, ketään ei säästetä. Salekin 3. piikitetty ja huonossa hapessa.

”Tšekkoslovakian 🤣🤣 kolmas piikitetty presidentti”

Tuo kyllä kertoo kaiken antivaksaajien ymmärryksen tasosta

Ja vielä cabalit päälle, vai pitäisikö sanon kapalot....

Vierailija
65/110 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Uskoisin että kyse on todennäköisyyksistä. Mitään takeitahan koronan suhteen ei ole mutta teemme kaiken voitavamme ettei tauti leviäisi samalla kun yhteiskunta pyörii. Toivottavasti kukaan ei tulkitse passia niin että on immuuni virukselle ja ei tarvitse varoa.

Hatusta vetäisin, että noin 90% passin käyttäjistä nimenomaan tulkitsee sen noin. Käyttäytymisestä päätellen.

Eiköhän ne 'käyttäytyjät' kuitenkin ole niitä rokottamattomia, jotka jo liki 2 vuotta on käyttäytyneet noin. Ei se haitannut aiemmin, niin miksi nyt olisivat muuttaneet käytöstään. Koko ajan sama porukka on uhonnut ettei koske minua, en käytä maskia, käsidesiä, pidä välimatkoja....sama se sakki on edelleenkin. Miksi yritätte asiaa kääntää päinvastaiseksi. 

Minkä takia tuo em. porukka olisi muuttanut tapojaan yht'äkkiää ja kaikki kerralla.....

Tuohan  on ollut näiden mantra liki 2v. joten minkä takia olisi muuttunut. 

Vierailija
66/110 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma että vapaus ja yksilön oikeudet jotka ennen oli itsestäänselvyyksiä on nyt jonkun kokeellisen rokotteen ja pakkopassin takana! Sitten vielä rokottamattomia ivataan,pilkataan ja hallitus rikkoo perustuslakia räikeästi, oikeasti miksi monet haluaa sitä että vapautta on vuotava rokote ja pakkopassi!! Kun ei se passi estä edelleenkään estä tartuntoja ja rokote ei suojaa!!!

Vierailija
67/110 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei millään tavalla tuoda esiin uusia, EMAn tarkastelussa olevia, perinteisemmän tekniikan koronarokotteita? Novavax, Valneva?

Ja mikä sen suomalaisen nenäsuihkerokotteen tilanne on?

Vierailija
68/110 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miksi rokotuksista on tehty näin suuri numero. Eihän se rokote tee muuta kuin pienentää todennäköisyyttä saada vakavaa tautimuotoa koronasta eli estää sitä ettei joutuisi niin herkästi tehohoitoon.

Minä olen rokottamaton ja minun todennäköisyys koronan takia on joutua tehohoitoon 0,02% jos otan rokotuksen niin se todennäköisyys tippuu tuosta mutta olenko minä nyt huono ihminen kun minulla on 0,02% todennäköisyys joutua tehohoitoon koronan takia?

Vierailija
69/110 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei millään tavalla tuoda esiin uusia, EMAn tarkastelussa olevia, perinteisemmän tekniikan koronarokotteita? Novavax, Valneva?

Ja mikä sen suomalaisen nenäsuihkerokotteen tilanne on?

Ei se auta antivaxereita vastaan. Sitten huudetaan GMO:sta. Esim tuo suomalainen nenäsuihkerokote on GMO (muokattu rhinovirus).

Tuo Pfizerin rokote ei ole GMO, jos joku luulee.

Vierailija
70/110 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua miksi rokotuksista on tehty näin suuri numero. Eihän se rokote tee muuta kuin pienentää todennäköisyyttä saada vakavaa tautimuotoa koronasta eli estää sitä ettei joutuisi niin herkästi tehohoitoon.

Tai kuole tai saa vakavia pitkäaikaisoireita.

Siinä menee opiskelut ja työura, jos sairasteluun menee kaksi vuotta (long covid).

Minusta kukin saa tehdä itse päätöksensä.

Toivoisin että sitten kieltäydytään teho-hoidoista, jos ei ole tehty noin helppoa tapaa pienentää riskiä joutua teholle. Se on kuitenkin minusta omantunnon kysymys.

Vierailija
72/110 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä menee opiskelut ja työura, jos sairasteluun menee kaksi vuotta (long covid).

Toivoisin että sitten kieltäydytään teho-hoidoista, jos ei ole tehty noin helppoa tapaa pienentää riskiä joutua teholle. Se on kuitenkin minusta omantunnon kysymys.

Minun ikäisiä on menehtynyt koronaan Suomessa alle 20 ihmistä ja todetuista tartunnoista valtaosa on alle 40 vuotiailla.

Jos minä en saa tehohoitoa niin se on fine kunhan minun veroprosenttia pienennetään ja mitä kun olen maksanut veroja jo todella paljon valtiolle niin saanko takaisin sitten verorahoja mitä olen maksanut?

Juuri sinun kaltaisia ihmisiä/kommentteja en ymmärrä.

Vierailija
73/110 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronapassi osoittaa, että sinulla on vastustuskykyä, joko sairastetun koronan tai rokotteen kautta saatuna. Näin ollen riski vakavimman tautimuodon saamiseen on pienempi kuin sellaisella jolla ei ole minkäänlaista hankittua suojaa tautia vastaan.

Vierailija
74/110 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voisi samoilla perusteilla olla omantunnon kysymys myös sairaalloisen ylipainoisille, tupakoiville ja alkoholisteille. Jos olet itse omilla elämäntavoillasi aiheuttanut terveysongelmasi, älä kuormita sairaanhoitoa.

Tai sitten ei. KAIKILLA on oikeus hoitoon.

Vierailija
75/110 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan sitä päivää kun minä veroja maksanut rokottamaton joka kantanut kortensa kekoon,ei rikosrekisteriä,ei käy kuin iltatöissä jolloin porukkaa ei ole,pesee kädet,ei juokse tapahtumissa yms, ei saakaan jonain päivänä hoitoa ja joutuu leirille koska ei suostu tämän kokeellisen rokotteen koekaniiniksi ja ai niin työyhteisö eli työnantaja suhtautuu nuivasti minuun, joka olen joustanut,en sairastellut kertaakaan koronan aikana ja sen jälkeen,testit negaa näyttää jatkuvasti,olen ystävällinen,kohtelias,en raivoa tai päättää ja kaikki sen takia kun en suostu ottamaan injektio pistosta!

Vierailija
76/110 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronapassi osoittaa, että sinulla on vastustuskykyä, joko sairastetun koronan tai rokotteen kautta saatuna. Näin ollen riski vakavimman tautimuodon saamiseen on pienempi kuin sellaisella jolla ei ole minkäänlaista hankittua suojaa tautia vastaan.

Mutta ainoastaan negatiivinen testi on tae siitä että ei tartuta muita. Rokotettu hoitaja voi tartuttaa potilaan. Tai rokotettu matkustaja voi levittää uutta varianttia ympäri maailmaa.

Vierailija
77/110 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun koronasta vakavan tautimuodon saa alle 0,5% todennäköisyydellä ja terveellä työikäisellä se riski saada vakava tautimuoto on vielä pienempi. Miksi näin pienestä riskistä on tehty näin iso numero?

Vierailija
78/110 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronapassillinen viestii että olen tehnyt kaikkeni oman ja teidän terveyden eteen.

Passiton viestii että en ole pannut tikkua ristiin.

Selkeyttikö?

Vierailija
79/110 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun koronasta vakavan tautimuodon saa alle 0,5% todennäköisyydellä ja terveellä työikäisellä se riski saada vakava tautimuoto on vielä pienempi. Miksi näin pienestä riskistä on tehty näin iso numero?

Holhous valtio...

Yli ampuvaa suhtautumista asioihin!

Alas ajettu terveydenhuolto.

Vierailija
80/110 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä mieltähän osa rokitetuistakin on. Luulevat että rokotteen myötä virus ei tartu ollenkaan, vaikka koko ajan on puhuttu ettei vain tule pahoja oireita. Samalla tavalla rokotettu tartuttaa.

Eikä ainoastaan tartuta, vaan saa myös mahdolliset piikkihaitat. Lose-lose-tilanne mennä piikille kaikkien osalta.

Eli;

Tunkekaa Piikit ja Passit sinne missä EI Päivä Paista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä