Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras puhelin

Vierailija
01.03.2015 |

Mikä on suosittelemanne puhelin, jos erityisen tärkeät kriteerit ovat:

• Paras akunkesto (kestää koko päivän pituisia puheluita)

• Paras kamera?

Muutenkin puhelin saisi kestää jonkin verran rajuja otteita (ei nyt seinään heittämistä, mutta vahingossa putoamisia ja kosteuttakin jonkin verran).

Olen nyt verrannut iPhone 6/6 Plussaa ja Sony Xperia Z3:a. Onko kokemuksia näistä?

Olen tykästynyt/tottunut nykyiseen iPhoneeni (4S), joten mietin, onko ärsyttävää opetella käyttämään Sonya, tai lähinnä minulle täysin uutta käyttöjärjestelmää. Nuo erot iPhonen ja Sonyn kameroissa, 8 vs. 20.7 megapikseliä, vaikuttavat aika suurilta erolta! Toisaalta mitä katselin testivertailuissa kuvaeroja, niin iPhonen kuvat kyllä näyttivät ihan yhtä hyviltä ellei jopa paremmilta. Onko noilla megapikseleillä sitten mitään väliä (vai onko silmä vain tottunut iPhone-tyylisiin kuviin :D)?! Kuten huomaatte, en ymmärrä paljoakaan kännyköiden teknisistä ominaisuuksista. Apuva. Suosituksia siis näistä tai jostain ihan muusta mallista. :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumiat on ihania

Vierailija
22/24 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankapuhelin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 01:06"]iPhone on aivan helvetin ylihinnoiteltu muihin puhelimiin verrattuna. Jokin logo ja nimi tuo satasia tyhjää ilmaa hintaa niin saa jäädä sellainen kaupanhyllylle.
[/quote]

Ihan saman hintainen kuin muidenkin merkkien lippulaivat.

Vierailija
24/24 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa yksiselitteisesti parasta puhelinta.

Jos haluat trendivehkeen, ostat Applen.
Jos haluat parhaan hinta/teho/laatusuhteen, ostat OnePlussan.
Jos haluat parhaan kameran, ostat Lumia 1020:n.
Jos haluat parhaan akunkeston, ostat puhelimen jonka muut ominaisuudet ovat huonot.

Kaikki muu on kompromissia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi