Paljonko teillä lämpötila huoneessa?
Itsellä olohuoneessa noin 23 ja kylpyhuone/vessa 24,5.
Kommentit (76)
24-25 astetta on mulla tässä kerrostaloasunnossa. Patterit vasta 3-4 väilmaastoon säädetty.
Vierailija kirjoitti:
27
Voisin tosi huonosti tuossa lämpötilassa.
Autotallis +1,2 Celsiusta
Rupee rillit oleen huurussa kun AV:tä katselee.
Vierailija kirjoitti:
Hellehullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
27
Hirveän lämmintä. En kestäisi tuollaista lämpötilaa.
Miten selviät kesäisin?
Niinpä. Melkoista tuskaa se onkin. Ei ole jäähdytystä asunnossa, mutta kaikkia muita keinoja on varmaankin käytössä tai ainakin kokeiltu.
Olen siis eri kuin ketjun "hirveän lämmintä" -vastaaja".
Hellehullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
27
Miten selviät kesäisin?
Mulla ei nouse noin korkealle edes kesähelteillä vaan 23-24 astetta on korkeimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
24-25 astetta on mulla tässä kerrostaloasunnossa. Patterit vasta 3-4 väilmaastoon säädetty.
3-4 celsiusastetta? Vai mikä on asteikko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
22 ja ilmastointi puhaltaa jäätävästi.
Olen koko päivän maannut sängyssä peiton alla. Ei tarkene muuten. Päätäkin särkee tämä viileys.Miksi pidät ilmastointia jäähdytyksellä?
Taloyhtiö pitää. Mä en voi asialle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Hellehullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
27
Miten selviät kesäisin?
Mulla ei nouse noin korkealle edes kesähelteillä vaan 23-24 astetta on korkeimmillaan.
Jäähdyttävä laite?
Vierailija kirjoitti:
20.2 näyttää tuo mittari makkarissa. Pirullinen kylmä viima käy tuosta ikkunan yläkehysaukosta. Aivan perseestä on se. Pitää taas näköjään rajoittaa ilman virtausta kuten aiempinakin talvina.
Asut ilmeisesti kerrostalossa, muualla en ole nähnyt moisia aukkoviritelmiä
21 astetta tuvassa, 18 makkarissa. Hyvin tarkenee ja viileässä on hyvä nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20.2 näyttää tuo mittari makkarissa. Pirullinen kylmä viima käy tuosta ikkunan yläkehysaukosta. Aivan perseestä on se. Pitää taas näköjään rajoittaa ilman virtausta kuten aiempinakin talvina.
Vanhemmissa rivitaloissa ikkunan keskiosassa pieni aukko. Itse tykkään ainakin makuuhuoneessa.
Tasainen 21 yleensä vuoden ympäri. Nyt kovilla pakkasilla näytti olevan 20,5 muualla ja makuuhuoneessa näemmä 19,5. Hyvin nukkui. Kovilla pakkasilla tarkoitan noin 20 astetta miinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pelkästään kerrostalojen asia.
Kyllä niitä aukkoja on, mutta niissä on talviasento ja kesäasento.
Todella kylmää, jos ei sitä asetusta muuta.
Tiiviissä ilmastoidussa talossa pitää saada korvausilmaa jostakin, jos sitä ei saa, niin räkenteet kostuu.
22 astetta, patteri täysillä 1970-luvulla rakennetussa kerrostalossa. Just sopiva!
+ 27, eilen lämmitetty takka hehkuu lämpöä yhä
25 neliön yksiössä 20,9, vessasta en tiedä mutta siellä on KUUMA kiitos lattialämmityksen. En halua että sisälämpötila on yli 21 astetta.
Asun kerrostalossa johon tehtiin ikkunaremontti keväällä. Ikkunoissa ne aukot jotka täällä mainittu. Aivan järkyttävä veto käy niistä, ja kämppään paleltuu. Ja ne on talviasennossa.
Rintamamiestalossa näillä keleillä 20 kun joka päivä takkaa lämmittää, välillä tippuu 16 jos ei oo ehtiny lämmitellä.. Mutta ei sähköyhtiöt juhli minun rahoilla :)
Niinpä. Melkoista tuskaa se onkin. Ei ole jäähdytystä asunnossa, mutta kaikkia muita keinoja on varmaankin käytössä tai ainakin kokeiltu.