Olenko säälittävä? Tapaan miestä, joka haluaa minusta vain seksiä.
Seksiäkin vain silloin, kun hänelle sattuu sopimaan. Ok, hän haluaa minua paljon ja se näkyy, mutta minä haluaisin vähän muutakin huomiota. Mutta jos en suostu tähän systeemiin, en saa tavata häntä lainkaan.
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 23:04"]
Varattuja?
[/quote]
Ei kumpikaan.
Ap
Silloin se on tavallaan säälittävää, jos itse haluat jotain muutakin ja ammennat niistä lyhyistä huomionosotuksista itsellesi jotain suurempaa. Tai ei ehkä säälittävää, mutta surullista sinun kannaltasi.
Jos kumpikin haluaisitte vain seksiä, ei se olisi lainkaan surullista tai huono asia, mutta pidemmällä tähtäimellä satutat itseäsi vain tuolla meiningillä :/
Ennen pitkää itsearvostuksesi laskee ja laskee, ja kohta tyydytä aina toisen naisen rooliin.
Etkö mielestäsi ansaitse enempää?
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 23:02"]Anna mennä vaan. Pane niin paljon kuin lystäät. Jos löytyy parempi mies niin vaihda siihen.
[/quote]
ai, että naisen pitää alistua ihan mihin tahansa? onhan ap jo huomannut, ettei saa suhteelta sitä mitä haluaa.
ap! ihan kauniina neuvona. lopeta suhde koska asia vaivaa sinua, eikä suhteen laatu ole sitä mitä toivot. älä anna kenenkään käyttää hyväksesi itseäsi! sitähän tuo selvästikin on.
Eihän tuossa mitään pahaa ole, jos molemmat olette vapaita. Kuulostaa vain siltä, että särjet sydämesi hänen kanssaan, jos itse haluaisit mukaan tunnetta ja miehelle taas riittää pelkkä pipari. Mutta jos koet, että haluat mieluummin tavata häntä kuin että et tapaa, niin olkaa panosuhteessa niin kauan kuin se teille kummallekin sopii. Kunhan et sulje silmiäsi siltä, jos oikea ihastus ja rakkaus olisi kävelemässä elämääsi.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 23:07"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 23:02"]Anna mennä vaan. Pane niin paljon kuin lystäät. Jos löytyy parempi mies niin vaihda siihen. [/quote] ai, että naisen pitää alistua ihan mihin tahansa? onhan ap jo huomannut, ettei saa suhteelta sitä mitä haluaa. ap! ihan kauniina neuvona. lopeta suhde koska asia vaivaa sinua, eikä suhteen laatu ole sitä mitä toivot. älä anna kenenkään käyttää hyväksesi itseäsi! sitähän tuo selvästikin on.
[/quote]
Sitä hyvää seksiä saan ja kivaa yhdessäoloa silloin. Haluaisin joskus mitä kuuluu -viestin. Niin etten ole itse lähettänyt ensin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 23:07"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 23:02"]Anna mennä vaan. Pane niin paljon kuin lystäät. Jos löytyy parempi mies niin vaihda siihen. [/quote] ai, että naisen pitää alistua ihan mihin tahansa? onhan ap jo huomannut, ettei saa suhteelta sitä mitä haluaa. ap! ihan kauniina neuvona. lopeta suhde koska asia vaivaa sinua, eikä suhteen laatu ole sitä mitä toivot. älä anna kenenkään käyttää hyväksesi itseäsi! sitähän tuo selvästikin on.
[/quote]
Sitä hyvää seksiä saan ja kivaa yhdessäoloa silloin. Haluaisin joskus mitä kuuluu -viestin. Niin etten ole itse lähettänyt ensin.
Ap
[/quote]
varmaan tajuat ap. itsekkin, vai pitääkö ihan suoraan sanoa?
miestä ei edes mitä kuuluu viestin vertaa kiinnosta sun elämä, ainoastaan pelkkä pipari. minusta ei kuulosta kovin hyvältä! satutat viellä itseäsi ja kovin.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 23:24"]
Eihän tuossa mitään pahaa ole, jos molemmat olette vapaita. Kuulostaa vain siltä, että särjet sydämesi hänen kanssaan, jos itse haluaisit mukaan tunnetta ja miehelle taas riittää pelkkä pipari. Mutta jos koet, että haluat mieluummin tavata häntä kuin että et tapaa, niin olkaa panosuhteessa niin kauan kuin se teille kummallekin sopii. Kunhan et sulje silmiäsi siltä, jos oikea ihastus ja rakkaus olisi kävelemässä elämääsi.
[/quote]
Ei ole mitään pahaa moraalisesti ja suhteen ulkopuolisille, totta. Mutta saattaa syödä Ap:n itsetuntoa pidemmän päälle, elää suhteessa, jossa ei saa sitä mitä oikeasti haluaa ja tukahduttaa sen saadakseen sen, mitä on tarjolla. Eli on pahasta AP:lle ajan myötä.
Kaikilla ei ole mielenlujuutta nuorena. Ei sitä voi taikoakaan ap:n päähän. Miksi teit aloituksen, kun et aio muuttaa mitään?
Anna mennä vaan. Pane niin paljon kuin lystäät. Jos löytyy parempi mies niin vaihda siihen.