Olenko säälittävä? Tapaan miestä, joka haluaa minusta vain seksiä.
Seksiäkin vain silloin, kun hänelle sattuu sopimaan. Ok, hän haluaa minua paljon ja se näkyy, mutta minä haluaisin vähän muutakin huomiota. Mutta jos en suostu tähän systeemiin, en saa tavata häntä lainkaan.
Kommentit (51)
Ap. KOkemuksen rintaäänellä; harva nainen on onnellinen ollessaan pelkässä seksisuhteessa, vain miehen ehdoilla. Mulla on ollut tuollainen suhde. Kun suhde loppui, kaipasin miestä monta vuotta. Sitten tajusin että tosiaan itsetunnossani oli ollut pahasti puutteita. Näin myöhemmin ajatellen mies oli aikamoinen narsisti. Ihminen joka kohtelee toista vain välineenä jolla tyydyttää omia tarepitaan, on todennäköisesti narsisti. Kun hänellä on jotain kivampaa hän ei muista sua. Kun hän tarvitsee itselleen jotain mitä sulta voi saada, hän soittaa sulle. Ja juu. NImenomaan sen hetken on tosi kivaa ja intohimoista, hyvin narsistinen ihminen on viehättäv sille päälle sattuessaan. Normaali mies kohtelisi sua tuntevana ihmisenä ja kysyisi miten menee ja mitä kuuluu. Seksi hänen kanssaan ei ehkä olis niin mieletöntä, kun hänellä on myös normaalin ihmisen tunteet, epävarmuus, haavoittuvuus jne näkyvissä. Ehkä olen väärässä, mutta niin tutulta kuullostaa. Ja minä menin aika pahasti rikki, kesti vuosia toipua. Mitä teet ihmisellä joka ei välitä susta vähääkään?
Kauanko ap teidän suhde on kestänyt? Oletko keskustellut miehen kanssa asiasta?
Pidemmän päälle ei skulaa eikä voi suositella. Hetken hupina ok.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 23:31"]Kaikilla ei ole mielenlujuutta nuorena. Ei sitä voi taikoakaan ap:n päähän. Miksi teit aloituksen, kun et aio muuttaa mitään?
[/quote]
Mietiskelen tilannetta. Tulisi varmasti kova ikävä, jos ei nähtäisi enää.
Ap
En kyllä tulisi ikinä inhoamaan itseäni jos harrastan vakituisesti seksiä. Tulisin inhoamaan jos en saisi seksiä. Seksittömyys näkyy naamasta. Sitten apsta tulee samanlainen ryppyotsa kuin muistakin mammoista.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 10:45"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 23:31"]Kaikilla ei ole mielenlujuutta nuorena. Ei sitä voi taikoakaan ap:n päähän. Miksi teit aloituksen, kun et aio muuttaa mitään? [/quote] Mietiskelen tilannetta. Tulisi varmasti kova ikävä, jos ei nähtäisi enää. Ap
[/quote]Ikävä mitä, sitä seksiä? Muutahan et mieheltä saa.
Se mies on varmaan mun exä. Minkä ikäinen?
Kannattaa harkita millaisia käyttäytymismalleja luo itselleen
Olin tuollaisessa 'suhteessa' vuoden ja nyt en enää usko, että mihinkään muunlaiseen järjestelyyn enää pääsisinkään...Kun ei minulta haluta kuin se seksi ja muut jutut kuten henkinen läheisyys kuuluvat parisuhteeseen johon en ole haluttu.
Mä olen tuollaisessa suhteessa myös...ollut jo kohta puoli vuotta. Ja tämä syö sisältä :(
Pitäisi saada voimaa lopettaa koko touhu. Minäkin haluaisin enemmän. Pahinta on jatkuva omien tunteiden hautaaminen.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 23:24"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 23:07"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 23:02"]Anna mennä vaan. Pane niin paljon kuin lystäät. Jos löytyy parempi mies niin vaihda siihen. [/quote] ai, että naisen pitää alistua ihan mihin tahansa? onhan ap jo huomannut, ettei saa suhteelta sitä mitä haluaa. ap! ihan kauniina neuvona. lopeta suhde koska asia vaivaa sinua, eikä suhteen laatu ole sitä mitä toivot. älä anna kenenkään käyttää hyväksesi itseäsi! sitähän tuo selvästikin on.
[/quote]
Sitä hyvää seksiä saan ja kivaa yhdessäoloa silloin. Haluaisin joskus mitä kuuluu -viestin. Niin etten ole itse lähettänyt ensin.
Ap
[/quote]
Älä nyt rupee liikoja vaatimaan.
ns. parisuhteessakin tota tapahtuu harvoin.
Ja ihan ite sun pitää miettiä antaa vaiko ottaako suhde enemmän.
Ota löysin rantein...
Anna mennä vaan ja nauti, se kestää aikansa ja ota se siltä kannalta,että ei tässä mitään vakisuhteessa ollakaan. Sitten vanhuksena on mukavaa muisteltavaa, eikä varmasti tarvi katua ;)
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 11:07"]
Mä olen tuollaisessa suhteessa myös...ollut jo kohta puoli vuotta. Ja tämä syö sisältä :(
Pitäisi saada voimaa lopettaa koko touhu. Minäkin haluaisin enemmän. Pahinta on jatkuva omien tunteiden hautaaminen.
[/quote]
Pakkoko niitä tunteitaan on haudata? Ei muuta kuin mies puhutteluun! Tunteet ulos! Onhan se vähän säälittävää jos itse palaa rakkaudesta eikä saa sitä edes sanottua. Eikä se mieskään välttämättä tajua minkälaisia tunteita on herättänyt, jos et kerro miehelle totuutta. Sitten se vasta nähdään onko se narsisti, lapsellinen vai mikä.
Tulet joskus vanhempana ja viisaampana inhoamaan itseäsi itsekunnioituksen puutteestasi tässä asiassa. Siis sinä päivänä kun tajuat miten hölmö olit. Nyt et sitä vielä tajua.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:57"]
Tulet joskus vanhempana ja viisaampana inhoamaan itseäsi itsekunnioituksen puutteestasi tässä asiassa. Siis sinä päivänä kun tajuat miten hölmö olit. Nyt et sitä vielä tajua.
[/quote]
Pitäisi olla jo se vanhempi ja viisaampi. Tapasin tämän miehen ja jäin koukkuun.
Ap
No miksi sinä taas tapaat häntä?
Jos odotat häneltä, että hän vastaisi odotuksiisi muttei vastaa?
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:59"]
No miksi sinä taas tapaat häntä?
Jos odotat häneltä, että hän vastaisi odotuksiisi muttei vastaa?
[/quote]
Niden hetkien takia. Silloin on hienoa ja seksi on hyvää.
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 11:31"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 11:07"]
[/quote]
Pakkoko niitä tunteitaan on haudata? Ei muuta kuin mies puhutteluun! Tunteet ulos! Onhan se vähän säälittävää jos itse palaa rakkaudesta eikä saa sitä edes sanottua. Eikä se mieskään välttämättä tajua minkälaisia tunteita on herättänyt, jos et kerro miehelle totuutta. Sitten se vasta nähdään onko se narsisti, lapsellinen vai mikä.
[/quote]
Voi kun pystyisinkin tuohon. Mutta takaraivossa on pelko "kaiken" loppumisesta. Näin heikko on loistavaa seksiä harrastava rakastava nainen :(