MItä tekisit jos kumpanisi tunnustaisi pettämisen?
Tunnustaisi nimenomaan huonon omatunnon takia ja "kiltteyttään", ei sen takia että olisi uhka jäädä kiinni. Vaihtoehtoisestihan hän voisi olla myös kertomatta eikä kukaan saisi koskaan tietää. Tapaus olisi käynyt esim. ns. poikien/tyttöjen illassa liiallisen viinanjuonnin seurauksena. Paikalla vaan sattui olemaan se yksi, myöskin liikaa juonut nainen/mies ja biletys ja tanssiminen vain karkasi lapasista..ja johti lopulta sänkyyn. Mitä tekisit?
Kysymys on teoreettinen eikä liity mitenkään mun elämään.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 23:09"]
Eli ei kannata olla rehellinen.
[/quote]
Hyvä logiikka sulla. Vähän fiksumpi vois hoksata että ei kannata pettää. Kiinni siitä kuitenkin ennen pitkää jää. Mun exä ei kertonut, jäi kiinni. Halusin muutenkin erota, niin hyvä hetki oli viedä paperit. Mies ei olis halunnu erota, mutta pihalle lens. Paras kaikille.
[/quote]
Pettäminen on henkinen jättäminen. Eli mitä se pettäjää enää liikuttaa?
Sanoisin että sinun pillisi mukaan ei mene enä mikään ja sä kestät sen.
Juteltaisiin siitä, mitä parantamista suhteessamme hänen mielestään on ja toivoisiko hän minulta jotakn sellaista, mitä ei nyt saa. Juteltiin tästä juuri tänä aamuna, kun saatiin tietää ystäväpariskunnan erosta - miehellä oli ollut suhde jo 3 vuotta, mutta ei kertonut eikä antanut naiselle mahdollisuutta korjata tilannetta. Ihan turha ero meidän mielestä ja miehen syy tietysti. Meidän molempien ratkaisu olisi pitää ihastus ihastuksena, elää se läpi ja pysyä koko ajan parisuhteessa. Ei tarvitse välttämättä edes kertoa, jos tajuaa, mikä ero on avioliitolla ja ihastuksella.
Meidän suhde olisi sitten siinä. Humala ei lievennä asiaa, melkein päinvastoin. Jos ei osaa olla pettämättä humalassa, niin ei juo. Elämä on liian lyhyt siihen, että jatkaisi parisuhdetta pettäjän kanssa ja joutuisi miettimään, että tekisikö se sen joskus uudestaankin.
t. 17v
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 23:09"]Eli ei kannata olla rehellinen.
[/quote]
Ei pidä seurustella, jos tahtoo panna muitakin.
Monista tilaisuus tekee varkaan. En ole enää sinisilmäinen periaatteen tyttö kute 20senä. On tullut petetyksi, yritin jättää, palattiin yhteen ja erottiin kun löysin toisen, jota petin, kun pussaili muita, enkä tiedä pettikö hän ennen kuin itse ehdin. En tiedä jättäisinkö nykyisen jos petttäisi. ehkä en, läheisyyden vähyys minua harmittaa, ja siksi olen lähes pettänyt, vaikka ihastunut olen mieheeni edelleen. häntä vaan seksi ei hirveesti kiinnosta, jonka vuoksi olen ahdistunut.
[/quote]
Eli ei kannata pettää. Teoilla on seurauksensa.