Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen euroviisu järkyttävän huono!

Vierailija
01.03.2015 |

1min 40sek epämääräistä ja älytöntä mölinää, jossa ei mitään tolkkua tai säveltä. Ja tällainen nyt sitten edustaa meitä tänä vuonna?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta tässä oli se, että ilmeensä ja eleensä laskelmoinut ja voittoa varten asetellut pikkutyttöjen suosikkiyhtye hävisi. Ei riittänyt söpö solisti jne. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaaa!

Vierailija
22/23 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:47"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:45"]

Ottamatta mitäään kantaa laulun tasoon, muistutan että viimevuosien viiisuvoittajat on olleet tavlla tai toisella poikkeavia, kuten lesbo, transvestiitti, parrakas nainen...ainakin Suomen edustaja on nyt erikoinen ja varmasti kerää pisteitä jo siksi. Niinhän euroviisuissa on nykyään tapana, ottaa kantaa erilausuuteen vaikka biisinä olisi ukko nooa.

[/quote]

Unohdit nyt kokonaan sen, että niiden "poikkeavien" tyyppien biisit ovat ollet hyviä. Suomen biisi on tänä vuonna susipaska, vaimmaisten erikoisuus ei tee siitä hyvää.

[/quote]

Monikohan niiden voittajien biiseistä oli ihmisen mielissä enää seuraavana päivänäkään? biisi unohtuu, voittaja muistetaan, muttei suinkaan musikaalisesta lahjakkuudestaan. Koko kilpailulla on enää niin vähän tekemistä musiikin kanssa, kuten joskus ennen arvostettuna kilpailuna vielä oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:42"]

aina mun pitää siivota aina mun pitää tiskata aina mun pitää käydä töissä aina mun pitää käydä lääkärissä ei saa mennä koneelle en katsoa telkkarii en saa edes nähdä mun kavereita aina mun pitää olla kotona aina mun pitää hoitaa tehtäviä aina mun pitää syödä kunnolla aina mun pitää juoda kunnolla en saa syödä karkkia, juoda limua en saa edes juoda alkoholia aina mun pitää levätä aina mun pitää nukkua aina mun pitää herätä aina mun pitää käydä suihkussa

[/quote]

suomi luulee lähettävänsä maailmalle nyt jonkun sanoman kehitysvammaisten ihmisten ihmisoikeuksista... tämän biisin perusteella ei kyllä ole kehareilla suomessa hyvin asiat? ei saa syödä karkkia, aina pitää levätä, ei telkkaria ja aina lääkärissä.... miettikää, miltä tää näyttää englanniksi käännettynä ;) voi jee.

mutta näillä mennään. ja kaikki tsemppi elämäniloisille ja varmasti tyyppeinä ihan mahtaville ko. bändin pojille, heissä ei vikaa mutta biisi vain on ihan tosi huono ja väärässä kisassa sinne vääristä syistä valittuna.