Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kyselette naisilta mitä ne haluaa mieheltä

Vierailija
01.03.2015 |

Katsokaa ennemmin millaisilla miehillä on naisia ja millaisilla ei. Ja ottakaa mallia!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/8 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää! Naisiahan ei tunnetusti ole muilla, kuin narsisteilla, äitiongelmaisilla ja hakkajilla.

Vierailija
5/8 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuossa äsken junamatkalla ja jouduin istumaan naisia saavien inttipoikien vieressä. Ilmeisesti pojat katsoivat kännykältä kuvia kaadoistaan tai ainakin joitakin muita tietoja. Siinä puhuttiin siitä, miten joku on "vitun kireä" ja joku tykkää antaa persettä pillun sijaan tai lisäksi ja miten joltakin ei ole vielä saatu pillua, mikä vituttaa helvetisti. Jollakin helvetin hyvä perse ja jollakin vitun isot tissit myös. 

-Mies 29v-

Vierailija
6/8 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 23:13"]

Olin tuossa äsken junamatkalla ja jouduin istumaan naisia saavien inttipoikien vieressä. Ilmeisesti pojat katsoivat kännykältä kuvia kaadoistaan tai ainakin joitakin muita tietoja. Siinä puhuttiin siitä, miten joku on "vitun kireä" ja joku tykkää antaa persettä pillun sijaan tai lisäksi ja miten joltakin ei ole vielä saatu pillua, mikä vituttaa helvetisti. Jollakin helvetin hyvä perse ja jollakin vitun isot tissit myös. 

-Mies 29v-

[/quote]

Kävitkö itse intissä?

Vierailija
7/8 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minkälaisen naisen haluaa. Hyvännäköinen idiootti haluaa hyvännäköisiä idiootteja.

Vierailija
8/8 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 23:16"]

Riippuu minkälaisen naisen haluaa. Hyvännäköinen idiootti haluaa hyvännäköisiä idiootteja.

[/quote]

Katso nainen minkälaisen haluat ja millainen mies sillä on