Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset tykkäävät kun niiden hiuksista vedetään?

Vierailija
01.03.2015 |

Huomasin taas, että yksi nainen kiihottui kun vedin tukasta hänen päätään taaksepäin. Eikä oltu sisäkkäin, eikä edes ilman vaatteita vielä :D

Ovatko tällaiset naiset saaneet tukkapöllyä pieninä?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:38"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:36"]

Ei varmasti ole helppoa olla mies, pitäisi aina arpoa, että haluaakohan tuo nainen, että sen hiuksista kiskotaan vai tuleeko nyrkkiä naamaan jos kokeilee. :(

[/quote]

Mitä jos se apina vaikka kysyisi siltä naiseltaan mistä tykkää ja mistä ei ennen kuin kokeilee ominpäin?

[/quote]

Älä nyt jaksa. 

Miksei samantien antaisi jotain kyselomaketta etukäteen täytettäväksi. 

Uskon että valitsemani lähestymistapa asiaan oli hyvä; ensin hellempi ote ja sitten reaktion mukaan vähän reippaammin. Toivottavasti en koskaan törmää av-mammoihin, ettei tule siitä nyrkistä heti :D

[/quote]

Aivan normaalia keskustella toisen seksuaalisista mieltymyksistä. Varsinkin silloin kun toinen haluaa toteuttaa kevyttäkin väkivaltaa.

Vierailija
42/78 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän me kaikki olla erilaisia, niin miehet kuin naisetkin ja jokainen seksikumppani on opeteltava erikseen. Mun miehet ovat tykänneet erilaisesta peniksen käsittelystä ja yksi miehistä otti sormen mielellään peppuunsa, muille se on ollut kauhistus. Joka kerta uuden kumppanin kanssa joutuu kuulostelemaan ja kysymään neuvoa ja sitten aukeavat taivaat.

Hiusten vetäminen ei hirmuisesti ole minun juttuni, sitäkin saa tehdä, mutta mielummin kyllä jotain ihan muuta. Tykkään siitä kun mies ottaa naisen, mutta vastavuoroisesti, minä kyllä otan myös mieheltä sen mitä haluan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään kun mies ottaa hiuksista kiinni ja vetää päätä taaksepäin. Pyydän joskus miestä vielä sängyssä kutsumaan minua huoraksi. Hiuksista vetäminen ja huoraksi kutsuminen saa mut ihan villiksi. Mutta vain sängyssä. Sängyn ulkopuolella eletään tasa-arvoa.

Vierailija
44/78 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:51"]

Ei varmasti ole helppoa olla mies, pitäisi aina arpoa, että haluaakohan tuo nainen, että sen hiuksista kiskotaan vai tuleeko nyrkkiä naamaan jos kokeilee. :(

[/quote]

Mitä jos se apina vaikka kysyisi siltä naiseltaan mistä tykkää ja mistä ei ennen kuin kokeilee ominpäin?

[/quote]

Älä nyt jaksa. 

Uskon että valitsemani lähestymistapa asiaan oli hyvä; ensin hellempi ote ja sitten reaktion mukaan vähän reippaammin. Toivottavasti en koskaan törmää av-mammoihin, ettei tule siitä nyrkistä heti :D

[/quote]

Aivan normaalia keskustella toisen seksuaalisista mieltymyksistä. Varsinkin silloin kun toinen haluaa toteuttaa kevyttäkin väkivaltaa.

[/quote]

Sulla on ihan hyvä pointti, mutta viesti kuulostaa täti-ihmisen kotkotukselta.

Vierailija
45/78 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:53"]

Minä tykkään kun mies ottaa hiuksista kiinni ja vetää päätä taaksepäin. Pyydän joskus miestä vielä sängyssä kutsumaan minua huoraksi. Hiuksista vetäminen ja huoraksi kutsuminen saa mut ihan villiksi. Mutta vain sängyssä. Sängyn ulkopuolella eletään tasa-arvoa.

[/quote]

Joo kyllä me kaikki ollaan erilaisia. Tuota huoraksi kutsumista en suosittele ap kokeilemaan, varmaan jää aika marginaaliseksi osuudeksi naiset, jotka siitä tykkäävät. :)

Vierailija
46/78 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:53"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:51"]

[/quote]

[/quote]

Älä nyt jaksa. 

[/quote]

[/quote]

Sulla on ihan hyvä pointti, mutta viesti kuulostaa täti-ihmisen kotkotukselta.

[/quote]

Tekeekö oletettu tätimäisyys mun pointin jotenkin vähemmän validiksi? Miksi?

Vierailija
47/78 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi asioista pitää osata puhua.

Vierailija
48/78 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:43"]

[/quote]

[/quote]

Jos minulta kysyttäisiin suoraan, mistä tykkään, niin en tiedä muistaisinko mainita tuota hiuksista vetämistä. Ja toisaalta jos en tykkäisi, ja mies kysyisi, että pidänkö kun hiuksiani kiskotaan, niin se voisi aika nopeasti lässäyttää tunnelman.

[/quote]

Eli ottaisit vaikka kunnon tukkapöllyn, jotta et vain lässäyttäisi tunnelmaa ja aiheuttaisi pahaa mieltä miehellesi? Onko sulla mitään omaa tahtoa?

[/quote]

Ei vaan se lässäyttäisi minun tunnelmani ja jättäisin koko homman kesken. :D
[/quote]
Entäs sitten esim. rintojen puristelu, näykkiminen tai vaikka imeminen, tuleeko nämäkin asiat kysyä joko ennen seksiä tai siinä sivussa? "Uuh, aah, saanko koskea sun tissejä? Uuh, saanko koskea kielellä? Saanko imeä?" Ittellä menis vaan hermo, kyllä mä kauniisti ohjaan tekemään jotain muuta jos en tykkää.

Toiseksi, ei mua ei ole lyöty lapsena, vaikka tykkään että mies läpsii pyllyä. Ei, mua ei ole myöskään sidottu tai ranteista retuuttettu vaikka tykkään että mies pitää ranteista kiinni kun panemme. Mieltymyksiä kullakin, mutta aika outoa kun jotkut naiset kimppuun käymässä jos jotain tälläistä mies sattuu yrittämään.

Vierailija
49/78 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää jos hiuksista revitään.
Hiuksista kiinni pitäminen tuntuu kuitenkin hyvältä.
Kivusta en tykkää.

Vierailija
50/78 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:53"]

[/quote]

Joo kyllä me kaikki ollaan erilaisia. Tuota huoraksi kutsumista en suosittele ap kokeilemaan, varmaan jää aika marginaaliseksi osuudeksi naiset, jotka siitä tykkäävät. :)
[/quote]
Kyllä. Ei kannata uuden kumppanin kanssa testata. Meni jokunen vuosi ennenkö kehtasin pyytää omaa miestä tekemään noin ja aikaisemmissa suhteissa en olisi tuota edes voinutkaan pyytää.
Eli kannattaa ensin todellakin tutustua kumppaniin ja siihen mistä toinen pitää ja mistä ei. Muuten loppuu suhteet lyhyeen.

Vierailija
51/78 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 23:00"]

Ei vaan se lässäyttäisi minun tunnelmani ja jättäisin koko homman kesken. :D [/quote] Entäs sitten esim. rintojen puristelu, näykkiminen tai vaikka imeminen, tuleeko nämäkin asiat kysyä joko ennen seksiä tai siinä sivussa? "Uuh, aah, saanko koskea sun tissejä? Uuh, saanko koskea kielellä? Saanko imeä?" Ittellä menis vaan hermo, kyllä mä kauniisti ohjaan tekemään jotain muuta jos en tykkää. Toiseksi, ei mua ei ole lyöty lapsena, vaikka tykkään että mies läpsii pyllyä. Ei, mua ei ole myöskään sidottu tai ranteista retuuttettu vaikka tykkään että mies pitää ranteista kiinni kun panemme. Mieltymyksiä kullakin, mutta aika outoa kun jotkut naiset kimppuun käymässä jos jotain tälläistä mies sattuu yrittämään.

[/quote]

Näinpä, aikamoista seksiä olisi, jos kaikkeen kysyttäisiin lupa erikseen. Hiuksista vetämisen tarkoitus ei kuitenkaan ole satuttaa. Minusta kuulosti aika hyvältä idealta tuo aiemmin ketjussa mainittu, että aloittaa hellästi jotain tekemään, ja sitten lisää vähän tehoja jos toinen tykkää. Ei nyt oikeasti tarvitse lyödä toiselta hampaita kurkkuun, jos se ottaa poninhännän käteensä, voihan sen käden juurikin ohjata sieltä muualle.

Vierailija
52/78 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten esim. rintojen puristelu, näykkiminen tai vaikka imeminen, tuleeko nämäkin asiat kysyä joko ennen seksiä tai siinä sivussa? "Uuh, aah, saanko koskea sun tissejä? Uuh, saanko koskea kielellä? Saanko imeä?" Ittellä menis vaan hermo, kyllä mä kauniisti ohjaan tekemään jotain muuta jos en tykkää. Toiseksi, ei mua ei ole lyöty lapsena, vaikka tykkään että mies läpsii pyllyä. Ei, mua ei ole myöskään sidottu tai ranteista retuuttettu vaikka tykkään että mies pitää ranteista kiinni kun panemme. Mieltymyksiä kullakin, mutta aika outoa kun jotkut naiset kimppuun käymässä jos jotain tälläistä mies sattuu yrittämään.

Minä taas näen selvän eron rintojen hyväilyllä ja tukistamisella. Tukistamisen tarkoituksena on aiheuttaa kipua (sekä joillekin nautintoa) ja alistaa. Rintojen hyväilyssä ei ole tätä aspektia.

Vierailija
53/78 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:31"]

En tykkää. Saisi mies saman kohtelun ja potkun haaroväliin. 

[/quote]Saako mieskin tehdä naiselle rajua seksuaalista väkivaltaa, jos nainen tukistaa miestä? 

http://www.adressit.com/miesten_kohtaaman_seksuaalisen_erityisvakivallan_tiedostaminen

-Mies 29v-

Vierailija
54/78 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 23:08"]

Entäs sitten esim. rintojen puristelu, näykkiminen tai vaikka imeminen, tuleeko nämäkin asiat kysyä joko ennen seksiä tai siinä sivussa? "Uuh, aah, saanko koskea sun tissejä? Uuh, saanko koskea kielellä? Saanko imeä?" Ittellä menis vaan hermo, kyllä mä kauniisti ohjaan tekemään jotain muuta jos en tykkää. Toiseksi, ei mua ei ole lyöty lapsena, vaikka tykkään että mies läpsii pyllyä. Ei, mua ei ole myöskään sidottu tai ranteista retuuttettu vaikka tykkään että mies pitää ranteista kiinni kun panemme. Mieltymyksiä kullakin, mutta aika outoa kun jotkut naiset kimppuun käymässä jos jotain tälläistä mies sattuu yrittämään.

Minä taas näen selvän eron rintojen hyväilyllä ja tukistamisella. Tukistamisen tarkoituksena on aiheuttaa kipua (sekä joillekin nautintoa) ja alistaa. Rintojen hyväilyssä ei ole tätä aspektia.

Mun mielestä taas rintojen puristelu ja näykkiminen ei ole hyväilyä. Näykkiminen ainakin tuntuu fyysisesti hyvin epämiellyttävältä, jos ei ihan hellää ole se näykkiminen niin kyllä se myös sattuu.

Vierailija
55/78 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 23:09"]

[/quote]Saako mieskin tehdä naiselle rajua seksuaalista väkivaltaa, jos nainen tukistaa miestä? 

http://www.adressit.com/miesten_kohtaaman_seksuaalisen_erityisvakivallan_tiedostaminen

-Mies 29v-

[/quote]

Kas, sanasta sanaan tulkitseva perspurilainen saapui paikalle. 

Vierailija
56/78 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 23:12"]

-Mies 29v-

[/quote]

[/quote]

Hän ei taida ikinä edes päästä niin lähelle naista, että ylettyisi ottamaan hiuksista kiinni.

Vierailija
57/78 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:53"]

[/quote]

[/quote]

Juu sen jo tiesinkin :/

Vierailija
58/78 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:16"]Jokaisen naisen ensimmäinen ihastus on oma isä, joka on luultavasti antanut joskus tukkapöllyä. Naisille tämä hiusten vetäminen tuo alitajuntaisesti mieleen elämän suurimman rakkauden eli oman isän.
[/quote]
mitä vit...

Vierailija
59/78 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mies 29v-

[/quote]

[/quote]Mitä muuta "potku haaroväliin" voi tarkoittaa kuin potkua sukuelimiin? Onko se joku suomen kielen ilmaus, jota en mamuna ymmärrä? Kuten potkaista tyhjää, jossa ei oikeasti potkaista tyhjää, vaan kuollaan?

-Mies 29v-

Vierailija
60/78 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 23:22"]

-Mies 29v-

[/quote]

[/quote]Mitä muuta "potku haaroväliin" voi tarkoittaa kuin potkua sukuelimiin? Onko se joku suomen kielen ilmaus, jota en mamuna ymmärrä? Kuten potkaista tyhjää, jossa ei oikeasti potkaista tyhjää, vaan kuollaan?

-Mies 29v-

[/quote]

Oletko sä mamu? Multa on mennyt ihan ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi