Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mies saa harrastaa?

Vierailija
01.03.2015 |

Tuosta miesten turn off -harrastusketjusta päätellen, mies ei saa harrastaa oikein mitään. Mitkä olisivat sallittuja harrastuksia, vai onko niitä edes? Tunteista puhuminen ja naisen jalkojen hierominen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalia. Siksi, että sängyssä riittää kunroa ja lihakset uuh!

Vierailija
2/21 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästys ja kalastus on parhaita harrastuksia miehelle. Vielä kun omani saisin sieneen nii hyvä tulis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko lätkäjätkää jolla ei olisi naista?

Vierailija
4/21 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta saa harrastaa pelaamista (ei wowia tai vastaavia, joihin peliaikaa täytyy ostaa), urheilua (ei bodaamista kuitenkaan), ruoanlaittoa, lukemista, musiikkia yms.

Vierailija
5/21 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaha kyllä vitsin nyt heitit :D eihän noi oo harrastuksii?!

Vierailija
6/21 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuanlaittoa.

Vierailija
7/21 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies harrastaa lukemista, ulkoilua ja politiikkaa, ja saa harrastaa ihan rauhassa.

Vierailija
8/21 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä jalalla seisomista.

Vierailija
9/21 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin ruoanlaitto, neulominen, imurointi, tiskaus jne...

Vierailija
10/21 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta saa harrastaa (lähes) mitä haluaa. Mutta "parhaat" harrastukset ois ruoanlaitto (ehdottomasti!), jonkun instrumentin soitto, pelaaminen - voitais pelata yhdessä - tai joku liikuntaharrastus :)

Vierailija
11/21 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:47"]

Hahahaha kyllä vitsin nyt heitit :D eihän noi oo harrastuksii?!

[/quote]

No ilmeisesti ainoita asioita töissä käymisen lisäksi, mistä ei tarvi kuunnella vittuilua.

Vierailija
12/21 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:57"]

Mun puolesta saa harrastaa (lähes) mitä haluaa. Mutta "parhaat" harrastukset ois ruoanlaitto (ehdottomasti!), jonkun instrumentin soitto, pelaaminen - voitais pelata yhdessä - tai joku liikuntaharrastus :)

[/quote]

TURN OFFEJA KAIKKI!

Vierailija
13/21 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei tarvitse harrastaa mitään, koska miehellä on työ. Miehen tulisi olla onnellinen työtä tehden ja perheensä elättäen. Eihän vaimokaan tarvitse itselleen muuta harrastusta, kuin kodista ja miehestään huolen pitämisen, joka on puolestaan naisen työ. :)

Vierailija
14/21 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten tajunnut että ketjuun kirjoitti moni eri nainen? 

Vierailija
15/21 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuanlaitto, leipominen, retkeily ja vaellus, ylipäätään luonto, juoksu, pyöräily, kaikki normaali kohtuullinen liikunta paitsi bodaus, valokuvaus, urban exploration, sienestys, marjastus, melonta, kalastus, musiikki, lukeminen, sarjakuvat, hyvät elokuvat, vapaaehtoistyö, opiskelu, historia, orkideojen kasvatus.

Vierailija
16/21 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa harrastaa melkein mitä vain, mutta siihen ei saa kulua yhtään aikaa sillä se kaikki on pois juuri siitä tärkeästä yhteiselosta, jonka mies olisi viettänyt sohvalla löhöten. Tosin jos pelkästään löhöät sohvalla, niin saat kuulla siitäkin.

Vierailija
17/21 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kyllä! Kasvimaa, kalastus, hassuveneily, pyöräily, riippumattoon nukahtelu, lettujen paistaminen, konsolipelit tai lautapelit + viiniä mun kanssa, musajutut, soittaminen, uuden luominen, vaikkapa lentopallo, jalkapallo, hassut lajit, sienestys... Mitä tahansa, kunhan ei "liian vakavaa". Ts. Toivon, ettei ihminen olisi vain "yhden asian ihminen".

Vierailija
18/21 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:57"]

[/quote]

Voikun joskus löytyiskin sellainen nainen jonka kanssa voisin pelata yhdessä pelejä. :)

Vierailija
19/21 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:00"]

Et sitten tajunnut että ketjuun kirjoitti moni eri nainen? 

[/quote]

Yleistin, koska naisetkin yleistävät kaikkien miesten olevan sikoja.

Vierailija
20/21 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:06"]

Oi kyllä! Kasvimaa, kalastus, hassuveneily, pyöräily, riippumattoon nukahtelu, lettujen paistaminen, konsolipelit tai lautapelit + viiniä mun kanssa, musajutut, soittaminen, uuden luominen, vaikkapa lentopallo, jalkapallo, hassut lajit, sienestys... Mitä tahansa, kunhan ei "liian vakavaa". Ts. Toivon, ettei ihminen olisi vain "yhden asian ihminen".

[/quote]

"hassuveneily..., riippumattoon nukahtelu, lettujen paistaminen..." WTF??!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi