Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudun pakottautumaan seksiin..

Vierailija
22.02.2015 |

Olemme olleet avomieheni kanssa yhdessä lähes viisi vuotta, joista neljä viimeisintä avoliitossa. Seksi on ollut alusta lähtien jollain tapaa suhteemme kompastuskivi. Alkuvaiheessa tosin seksiä oli useita kertoja viikossa ja seksiin sisältyi hyväilyjä, läheisyyttä ja esilekkejäkin. Tunsin, että mieheni välitti siitä, miltä minusta tuntui. Sain joitakin kertoja orgasminkin, ollessani riittävän kiihottunut, mikä tietysti lisäsi halukkuuttani seksiin.

Viimeiset kolme vuotta seksi on ollut minulle pelkkää pakkopullaa, joskus jopa tukalaa. Tuntuu, ettei mieheni enää välitä tarpeistani, vaan haluaa lähinnä tyydyttää tarpeensa kanssani. Olen yrittänyt varoen loukkaamasta jutella asiasta miehelle, mutta keskustelu tyrehtyy yleensä miehen ivailuun tai hän ei edes halua kuunnella minua. Tosin palaa näidenkin kinojen jälkeen luokseni jälkeenpäin hellimään, jonka koen taka-ajatukseksi saada erimielisyys päättymään miehen toivomaan seksiin. Usein näin käykin, sillä sovinnon toivossa suostun yhdyntään.

Keskimäärin harrastamme seksiä noin kerran viikossa, koska tämä on miehen toive, enkä halua kieltää häneltä sitä. Pidän kyllä hyväilyistä ja läheisyydestä, mutta en itse seksistä. Lähinnä odotan, että koko tapahtuma etenee nopeasti ja ja mieheni tulee pian. Tapahtumasta tekee minulle hankalamman se, että mies nostaa usein miehisyyttään pyrkimällä kestämään mahdollisimman pitkään. Itse akti on minulle pelkkää sisään-ulos tapahtuman seuraamista ja sen päättymisen toivomista. Joskus mieheni vaatii minua yrittämään saamaan orgasmin ja silloin teeskelen, jotta mies ei loukkaannu ja yhdyntä päättyy nopeammin.

Kärsin tilanteesta ja olen alkanut tuntea vihaa miestäni kohtaan. Tunteeni liikkuvat ajatuksesta eroon ja toisaalta parisuhdeterapiaan. Mies ei kuitenkaan näe tilanteessa niin suurta ongelmaa, että terapiaa tarvittaisiin. Koen, ettei syy seksiongelmiin ole pelkästään minussa.

En tiedä enää mitä teen. Onko jollakin vastaavia kokemuksia ja voiko tilannetta muuttaa? Minulla ei ole oikein muutakaan kanavaa, jonne avautua.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 22:20"]

Ajatteletko sinä koskaan miehesi tyydytystä, toiveita tai haluja?

[/quote]

No voi jeesus eihän AP näköjään muuta ajattelekaan!

Vierailija
2/17 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletko sinä koskaan miehesi tyydytystä, toiveita tai haluja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä teeskentelet orgasmin? Sinähän olet sanonut, millaisesta seksistä oikeasti nauttisit, niin teeskentely vain estää miestä tajuamasta, että et voi olla tyytyväinen nykyiseen tyyliin.

Vierailija
4/17 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se vika on sinussa siinä mielessä että tyydyt tilanteeseen vaan tuollaisenaan, etkä yritä muuttaa sitä paremmaksi. Sinun pitäisi ottaa asia puheeksi miehesi kanssa, eikä missään av palstalla ja pyrkiä korjaamaan seksi mieleiseksesi.

Vierailija
5/17 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö halua seksiä? Miksi seksi on sinulle valtapeliä? Riisu tuo martttyyrius. Ota seksiltä se mitä itse haluat.

Vierailija
6/17 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun täytyy nyt vaan avoimesti puhua. Se tuntuu varmasti vaikealta, mutta jos haluat parantaa tilanteen, sinun on pakko. Miehesikin tulee vielä kiittämään sinua, koska lopulta avoimuus on parisuhteen tärkeimpiä asioita ja siihen kannattaa pyrkiä.

Vierailija
7/17 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksi voi perustua pelkästään toisen osapuolen nautintoon. Kuulostaa siltä, että miehesi on itsekäs paskiainen ja sinä tahdoton marttyyri. Muuta asennetta ja vaadi seksistänne molemmin puolista aitoa nautintoa tai pidä ne housut jalassa. Jos ei miehesi kuuntele ja ole valmis tekemään osaltaan asian hyväksi jotain, eroa.

Vierailija
8/17 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vain aika erota?

Vierailija
9/17 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että olet alkanut tuntea vihaa ja inhoa jos suostut seksiin vain miehen mieliksi, ilman omaa tahtoa.

Jokaisella on oikeus ja velvollisuus päättää omasta kropasta.
Luulen että keskusteleminen on ainoa vaihtoehto - sekä miehesi kanssa, että psykologilla esim.

Seksuaalisuus on jokaisen henkilökohtainen asia. Toiset ovat seksuaalisempia, toiset eivät.

Sinussa ei ole mitään vikaa.
Toivoisin että pääsisit asiassa eteenpäin ja voisit joskus suhtautua seksiin ja seksuaalisuuteen positiivisesti ja saada siitä hyvää oloa ja nautintoa.
Miehen mieliksi "uhrautuminen" harvoin johtaa mihinkään hyvään.

Tsemppiä ja ota tosiaan yhteys vaikka terveyskeskukseen jota kautta pääsisit asiaan käsiksi.

Miehesi ei myöskään ole tehnyt mitään väärää.

Vierailija
10/17 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa nyt auta kuin puhua miehen kanssa. Sinussa on vikaa siltä osin, että et ole ajoissa avannut suutasi. Miehessä vikaa siltä osin, että kuka vaatii toista yrittämään saada orgasmin ja kuka on niin tyhmä että feikattu menee läpi? Jos ei seksiasioista voi keskustella niin aika tuhoon tuomittua, elämässä voi tulla paljon isompiakin asioita joista pitää pystyä puhua.

Vierailija
11/17 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 22:20"]

Miksi ihmeessä teeskentelet orgasmin? Sinähän olet sanonut, millaisesta seksistä oikeasti nauttisit, niin teeskentely vain estää miestä tajuamasta, että et voi olla tyytyväinen nykyiseen tyyliin.

[/quote]

Kai se on kiltteyttä. En halua riittaa ja teen mielummin miehen tahdon mukaan. Jäädessäni vaille orgasmia, mies kokee sen miehisyyttään loukkaavana ja väittää, että minussa on jotain vikaa naisena. ap

Vierailija
12/17 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, ettei mieheni enää välitä tarpeistani, vaan haluaa lähinnä tyydyttää tarpeensa kanssani. Olen yrittänyt varoen loukkaamasta jutella asiasta miehelle, mutta keskustelu tyrehtyy yleensä miehen ivailuun tai hän ei edes halua kuunnella minua. 

Kai tässä oli avauksen oleellisin sisältö. Vika on siinä, että suhteesta puuttuu aito läheisyys ja välittävä kiinnostus toisen tarpeita kohtaan. Mies laiminlyö henkisesti ja Ap teeskentelee kilttinä saadakseen suhteen pysymään sovinnollisena. Ei ihme, että Ap alkaa tuntea vihaa miestä kohtaan, koska joutuu suojelemaan miehen tunteita omiensa kustannuksella. Menisin parisuhdeterapiaan, jos mieskin olisi siihen suostuvainen. Näyttää kuitenkin vähän pahalta...

Vierailija
13/17 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/17 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että suhteestanne, kuten seksistä on tullut tarpeeton paha. Oletko miettinyt ap, onko välillänne rakkauden tunteita? Miltä ajatus erosta kuulostaa?

Vierailija
15/17 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 22:20"]

[/quote]

Kai se on kiltteyttä. En halua riittaa ja teen mielummin miehen tahdon mukaan. Jäädessäni vaille orgasmia, mies kokee sen miehisyyttään loukkaavana ja väittää, että minussa on jotain vikaa naisena. ap
[/quote]

Voiluoja lopeta nyt se miehesi ajatteleminen ja ajattele välillä itseäsi. Tee asialle jotain jos seksi ei miellytä äläkä sitä täällä vingu. Tuo tilanne ei tuosta ainakaan itsestään parane. Pakota se miehesi kuuntelemaan ja sano rohkeasi miten asiat on ja mihin et ole tyytyväinen ja jos mies valittaa että vika on sinussa niin pidä pääsi ja kerro että sinäkin haluaisit seksistä jotain muuta kuin olla vain miehen tarpeiden tyydyttäjä. Jos et tähän pysty niin saat syyttää vain itseäsi kun seksielämä ei toimi. Älä ole ovimatto seksiasioissa, sinäkin ansaitset saada tyydytyksen!

Vierailija
16/17 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:34"]

Kuulostaa siltä, että suhteestanne, kuten seksistä on tullut tarpeeton paha. Oletko miettinyt ap, onko välillänne rakkauden tunteita? Miltä ajatus erosta kuulostaa?

[/quote]

En osaa sanoa rakastanko miestäni. Suhde alkoi pikaisella ihastumisella. Kuuluimme samaan kaveriporukkaan, kuten kuulumme edelleen, ja ajatus erosta tuntuu sen vuoksi vaikeammalta. Pelkään, että menettäisin ainakin osan ystävistäni ja joutuisin kohtaamaan miestäni aina porukan yhteisissä juhlissa. Myös yksin jääminen tuntuu mahdottomalta ajatukselta. ap

Vierailija
17/17 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 22:20"]

[/quote]

[/quote]

Mitä jos harrastaisit sellaista seksiä jota SINÄ haluat?
Pantavana oleminen ei toimi mutta jos lunastaisit oman seksuaalisuuden: ei siinä ole kyse mitä mies tahtoo vaan mitä sinä tahdot!
Jos miehen halut eroaa sinun haluista ettekä voi tehdä silloin kompromisseja niin ero varmaan paikallaan mutta tässä on puhe sinun haluista. Mies haluaa ja se on hänen juttunsa.
Sun pitää löytää oma juttusi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan