Millainen matto teillä on ruokapöydän alla?
Kommentit (17)
ei mattoa, oljytty koivulankku... Ihastelen lattiaa vieläkin päivittäin, lattiaremontista jo 7v aikaa. Ennen tuota lattiaa ja lapsia oli iso räsymatto.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:47"]No ei tulis kyllä mieleenkään laittaa mattoa ruokapöydän alle. :) [/quote] Näyttää kivalta, riippuu tietysti millainen ruokapöytä ja tila.
[/quote]
Näin kahden pienen lapsen äitinä mulle on ihan yksi lysti miltä se matto tuolla pöydän alla näyttäis. Olis vaan niin epäkäytännöllinen ratkaisu.
[/quote]
Kukaan ei teitä pakota...
Ikean isi musta-valkoinen ◇◇◇ matto
Ruokasalisa on käsinsolmittu itämainen, keittiössä ei mitään.
No ei tulis kyllä mieleenkään laittaa mattoa ruokapöydän alle. :)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:47"]No ei tulis kyllä mieleenkään laittaa mattoa ruokapöydän alle. :)
[/quote]
Näyttää kivalta, riippuu tietysti millainen ruokapöytä ja tila.
Ei ole mattoa. Laattalattia alla.
Ei ole ruokapöytää eikä mattoa. Syön sohvapöydän äärellä.
Kotona ei ole, mökillä on joku vanha reuhka
En voi laittaa ruokalitilaan mattoa, se olisi hyvinkin pian pesun tarpeessa. Perheessämme on pieniä lapsia, joten vahinkoja sattuu ja pienin vasta opettelee syömään itse. Matto olisi suorastaan järjetön tässä tilanteessa.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:47"]No ei tulis kyllä mieleenkään laittaa mattoa ruokapöydän alle. :) [/quote] Näyttää kivalta, riippuu tietysti millainen ruokapöytä ja tila.
[/quote]
Näin kahden pienen lapsen äitinä mulle on ihan yksi lysti miltä se matto tuolla pöydän alla näyttäis. Olis vaan niin epäkäytännöllinen ratkaisu.
Ei ole mattoa.
Ylipäänsä meillä on matot vain lasten huoneissa.
Meillä on matto vain eteisessä ja tytön huoneessa. Ruokapöydän alle on viimeinen paikka johon maton tyrkkäisin. Tykkään katsella meidän kaunista lattiaa, siinä ei mattoja kaipailla. Tytön huone on poikkeus, kun satuttiin löytämään jumalaisen kaunis matto. Käyn vähintään kerran päivässä sitä ihastelemassa.
Ei ole mattoa eikä tule. Lapset ovat jo isoja, mutta niin epäkäytännöllinen matto olisi ruokapöydän alla, että en edes harkitsisi sellaista.