Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pimppa tahtoo kolmen kimppaa!!

Vierailija
01.03.2015 |

Kokemuksia? Kahden miehen vai miehen ja naisen kanssa?

Mistä löytyy seuraa?

http://sinkkutaivas.blogspot.fi/2015/03/kolmen-kimppa-kiehtoo.html

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kannattaa kokeilla kahden miehen kanssa jos mahdollista. Olen kerran kokeillut, pari viikkoa sitten ja oli parasta seksiä ikinä! 

Mahtava tunne oli etenkin alkuvaiheessa kun on kaksi seisovaa kalua vierellä ja molempien kädet vaeltelevat ympäri vartaloa. Ehkä mieleenpainuvin kohta oli kun miehistä vanhempi ja isompi pani minua (käsiensä varassa, minulla jalat kohti katto) ja nuorempi ja ujompi pyöri siinä ympärillä kuin kissa kuuman puuron äärellä, ei tiennyt mitä tehdä. Sitten vanhempi mies opasti ja käski tätä että "suutele rintoja" ja hän rupesi suukottelemaan rintoja ja kaulaa samalla aikaa. Siinä vaiheessa sain orgasmin =)

Itse löysin nämä miehet baarista

Vierailija
2/10 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttisi vie Helvettiin. Joka kerta kun kommentoit sinuun tulee sisään demoni. Demoni syö aivosi sisältä, jotka ovat jo kuolleet, ja aiheuttaa loppumattoman krapulan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 07:43"]

Kommenttisi vie Helvettiin. Joka kerta kun kommentoit sinuun tulee sisään demoni. Demoni syö aivosi sisältä, jotka ovat jo kuolleet, ja aiheuttaa loppumattoman krapulan.

[/quote]

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13461461#comment-78165076

Vierailija
4/10 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä paarista kannata hakea. Laitoin haluan kolmen kimppaa seksitreffipalstalle ja melko heti tuli soittoja. En ole horo, vaan 34v sinkku. Olen ollut myös kolmen ja neljänkin kimpassa, Eihän siinä mitään kun nautin, Kun vaan tietää rajansa eikä tule raiskatuksi. kunhan miehet panevat kortsun kanssa ei tule ongelmia. Moni nainen alkaisi moralisoimaan minua, toiset ystävät voisivat kysyä mikälaista se oli ja toteuttavat itsekkin sen.

Vierailija
5/10 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu parilla palstalla haku päällä...

ap

Vierailija
6/10 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sexpartner!

Vierailija
7/10 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityin tonne Sexpartneriin haulla 2 naista

HERRANJESTAS tänä iltana tiedossa kolmen kimppaa!!!

T: Mies

Vierailija
8/10 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin niin kokeilla kahden miehen kanssa samaan aikaan pilluun ja peppuun. En vaan mitenkään pysty ehdottamaan tälle ykkösmiehelleni eikä nyt raskaana olis muutenkaan ihan paras hetki, vaikka kudokset onkin joustavammat. N27

Vierailija
9/10 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 17:12"]Haluisin niin kokeilla kahden miehen kanssa samaan aikaan pilluun ja peppuun. En vaan mitenkään pysty ehdottamaan tälle ykkösmiehelleni eikä nyt raskaana olis muutenkaan ihan paras hetki, vaikka kudokset onkin joustavammat. N27
[/quote]

Miksi et voi ehdottaa? Onko teillä ollut jotain sen suuntaisia keskusteluja, joista päättelet hänen suhtautuvan negatiivisesti?

N31

Vierailija
10/10 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 17:16"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 17:12"]Haluisin niin kokeilla kahden miehen kanssa samaan aikaan pilluun ja peppuun. En vaan mitenkään pysty ehdottamaan tälle ykkösmiehelleni eikä nyt raskaana olis muutenkaan ihan paras hetki, vaikka kudokset onkin joustavammat. N27 [/quote] Miksi et voi ehdottaa? Onko teillä ollut jotain sen suuntaisia keskusteluja, joista päättelet hänen suhtautuvan negatiivisesti? N31

[/quote]

Koska oma kynnys esittää toiveita on korkea muutenkin. Luulen, että ajatuksen tasolla voisi miestä innostaakin, mutta en tiedä olisiko toteuttajaksi asti. Meille on kehittynyt vähän typerä tapa hoitaa uusien juttujen kokeileminen. Koskaan niistä ei etukäteen puhuta, kokeilut vaan tulee hetken mielijohteesta sillon kun tulee. N27

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä