Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIEHET ! Ällöttäisikö teitä tällainen vartalo ?

Vierailija
12.09.2010 |

Vai pitäisittekö seksikkäänä. Olen 172cm ja painan 54kg. Olen synnyttänyt kerran. Raskaus arpia tuli rintoihin, mahaan, lantiolle, reisille sekä hieman takapuoleen. Imetty on 8kk. Rinnat 85B. Itseäni mietityttää se, kun/jos löydän uuden kumppanin itselleni niin mitä mies ajattelisi vartalostani kun on arpia ym. Pitäisittekö itse kauniina vai ette ?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkitä kuva vaikka aijaa.com

Luultavasti olet turhan laiha, vaikka rasvaa on. Normaali paino sinun pituudella voi olla helposti 60 kg ja kroppa on silloin terveen seksikäs. Jopa painavampi. Riippuen lihasmassasta.

Vierailija
2/10 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitahan kuva kropastasi niin voimme arvioida sen. Kuvauksesta ei selkeää mielikuvaa saa.

m38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

172cm ja painan 54kg, Rinnat 85B.

Toi on kyllä aika mielenkiintoinen yhtälö. Olet joko todella erikoisen muotoinen tai et ole koskaan oikeassa liiviliikkeessä käynyt mittojasi tarkistuttamassa.

Muuten en tuossa kuvauksessasi mitään kummallista näe, hieman elämää nähnyt hoikka nainen. Kelpaa ;)

Vierailija
4/10 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta usko huvikses: ulkonäköä tärkeämpää miehille on mitä sängyssä osaat ja mikä on asenteesi seksiin: oletko ujo "pimeässä peiton alla" -tyyppi vai villi ja estoton seksipeto.

Olen JO 38-vuotias nainen ja sinua paljon painavampi, mutta koskaan ei ole vielä seksileikit kaatuneet siihen, että minulla on reisissä selluliittia tms. Eikä hirveästi myöskään ole kokemusta yhdenillan jutuista, yleensä nuo ovat tupanneet haluamaan lisää... ;)

Vierailija
5/10 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookkaalta kuullostaa mut kuva kertois enemmän kuin tuhat sanaa

t:japi

Vierailija
6/10 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimo on 175cm ja suunnilleen 65kg ja varsin näpsäkkä.

Mutta ei noi mitat mitään kerro.

Vierailija
7/10 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

172 cm ja 54 kg on periaatteessa mallimitat. Oletko mitanut rinnanympäryksen vai mistä noin kevyellä tytöllä tulee 85 cm tissien alle?

No, voisit kertoa vielä lantionympäryksen ja vyötärön. Toisaalta lantiomittakaan ei kerro mitään, kun ei tiedä miten pyöreät pakarat. Kapea lantio ja pyöreä peppu, mitat voi olla samat kuin leveä lantio ja lättänä perse.

Vierailija
8/10 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin justiinsa samaa että aika omituinen "yhtälö" tuo 172 cm / 54 kg ja 85B.

Itse painana tällä hetkellä 80 kg raskauden takia ja ympäryysmitta on silti vain 80. Joten joko et ole yhtään ottanu vaariin oikeaa kokoasi rintaliivikaupassa tai sitten olet kyllä vähän höhlän muotoinen yläosasta :P

Vierailija
9/10 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin justiinsa samaa että aika omituinen "yhtälö" tuo 172 cm / 54 kg ja 85B.

Itse painana tällä hetkellä 80 kg raskauden takia ja ympäryysmitta on silti vain 80. Joten joko et ole yhtään ottanu vaariin oikeaa kokoasi rintaliivikaupassa tai sitten olet kyllä vähän höhlän muotoinen yläosasta :P

Vierailija
10/10 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin mielenkiinnostaa laittaa oman kuvani miesten arvioitavaksi, koska en ole ollut ikinä kuin yhden miehen kanssa. Ikää on jo 30v ja ollaan oltu yhdessä 17v asti...

Ja tahtoisin kuulla muiden miesten mielipiteitä koska koen itseni varsin kokemattomaksi. Normi paino on 163/52kg mutta nyt tämän raskauden aikana paino noussut 10kg. Saa nähdä pääsenkö samoihin mittoihin kuin ennen. Aiemmissa synnytyksissä ei ole ollut ongelmaa

Nyt vaan huono hetki linkittää kuvaa koska olen raskaana viikolla 34 =) Ehkäpä myöhemmin laitan kun pääsen vauvamasusta eroon =)