Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haenko uudestaan samaan työpaikkaan?

Vierailija
01.03.2015 |

Lähdin viime vuonna yhdestä työpaikasta pois itse. Nyt olen miettinyt pitäisikö hakea sinne uudestaan vai onko se noloa kun olen jo kerran irtisanoutunut? Työpaikan saanti olisi kuitenkin varma enkä välttämättä päätyisi samaan kohteeseen töihin missä olin edellisen kerran.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtenyt ovet paukkuen vaan ihan hyvässä hengessä. Lähtemiseeni kyllä liittyi myös se että sain eräältä toiselta rivityöntekijältä aivan ala-arvoista käytöstä minua kohtaan josta kyllä irtisanoutuessani mainitsin. Tässä syy miksi en halua samaan toimipisteeseen töihin.
Ap

Vierailija
2/6 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähdit? Olen itsekin irtisanoutunut opiskelujen takia ja myöhemmin hakenut takaisin.

Vierailija
4/6 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:57"]Miksi lähdit? Olen itsekin irtisanoutunut opiskelujen takia ja myöhemmin hakenut takaisin.
[/quote]
Työnantajalle en sanonut syytä (lähdin koeajalla) mutta vaihdoin työpaikkaa ammattiani vastaavaksi josta jouduin yt-neuvottelujen takia pois.

Vierailija
5/6 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos et lähteny ovet paukkuen ni kysy vaan olisko hommia. 

Vierailija
6/6 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hain paikkaan, jossa olin 10v sitten harjoittelussa ja kesätöissä. Vaikuttivat kiinnostuneilta ja sanoivat että olisi tarvetta ja itse ottivat yhteyttä avoimen hakemukseni perusteella. Sitten eivät kuitenkaan vastanneet enää yhteydenottoihini.

Löysin sitten muita hommia.

En tiedä mikä sitten mätti. Harjoittelijaa näyttivät jossain välissä etsivät, mutta eivät ehkä sitten saaneet palkata oikeaa työntekijää? (Valtion virasto)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi