Päivän ainoan naurunaiheen sain ruuastani
Spagettia kasvirasvasekoitteella ja mausteilla.
.
.
.
.
Siis pelkkää spagettia itseään.
Huom! Obs! No. 1: Lienee paikallaan kertoa, että olen opiskelija jolla ruokakaapit huutavat tyhjyyttään. Menen pian kauppaan.
Ja huom! Obs! No. 2: en tarvitse kommentteja tyyliin "ööööööö.... mitä hauskaa???"
Koska ON VAAN!!! Niin!!!
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:15"]Mitäs nauramista tuossa on, itsekin olen joskus syönyt vaikak ois varaa muuhunkin, tai yleensä syön ketsupin kans.
[/quote]
Koska nauratti niin nauratti!!!!!!!
Kattilaan tarrautunut spagetti näytti lautaselle kaadettaessa niin kuvottavalta.
Eikö ollu ees tonnikalaa kylkeen? :/
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:17"]Eikö ollu ees tonnikalaa kylkeen? :/
[/quote]
Olisi mutta ei ole tölkinavaajaa!
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:17"]Eikö ollu ees tonnikalaa kylkeen? :/
[/quote]
"Ees tonnikalaa"
Se oli halpaa vielä sillon joskus omassa opiskeluiässä ehkä. nykyään niin kallista ettei opiskelijan ruuaks ehkä kovin helppo valinta.
jauhelihaa ennemmin.
Normaalisti syön kyllä ihan kunnon ruokaa, jauhelihaa, raejuustoa (ja sitä mehukeittoa kylkeen ;), leipää joskus, salaattia jiiänee...
No ehkä eniten tämä spagetti-illallinen nauratti siksi, että saatoin hetki sitten vannoa terveellisen ruuan nimeen ja oli jotenkin koomista heti perään kaataa spagettimössöä lautanen täyteen xd
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:17"]
Eikö ollu ees tonnikalaa kylkeen? :/
[/quote] Tonnikala on nykyään herran herkku. Kanan koipireisi tai papu on kannattavampaa.
Mitäs nauramista tuossa on, itsekin olen joskus syönyt vaikak ois varaa muuhunkin, tai yleensä syön ketsupin kans.