Taulukko hiusten pituuksista; mitkä olisi susta liian pitkät?
http://images47.fotki.com/v1402/photos/1/1312335/7047993/PG13hairchart-vi.jpg
Haaveilen tollasesta "hip length"-pituudesta, mutta sen pitempiä en haluaisi :D Missä pituudessa menee sun raja? :)
Kommentit (30)
Mun raja menee waistin ja hipin välissä. Hip length on liian pitkä ja erikoisuudentavoittelua. Tosin monella jo waist length on liian pitkä, jos tukka on huonossa kunnossa ja latva on ohutta hapsua. Ja lyhyillä ihmisillä toi waist lengthkin on usein liian pitkä, tosi pitkä tukka näyttää hassulta, kun kroppa on muutenkin lyhyt.
Mulla on nyt hip length, saisi olla kyllä lyhyempi, mutta kun ei toimeennu leikkaamaan :(
Mä tahtoisin pidemmät kuin varpaisiin ulottuvat. Vaikka 5-metriset.
Mut mitä mä sain? Kolme hiusta, jotka juuri ja juuri yltää olkapäälle. Saahan kolmesta letin.
Huh, olen pari kertaa nähnyt kaupungilla naisen, jolla on polviin saakka ulottuva paksu palmikko. Näyttää liian pitkältä, lisäksi saa kantajansa näyttämään tosi lyhyeltä.
Tällaiset merenneitohiukset olisivat ihanat. Tosin näyttää hyvältä vain, jos on nuori ja muutenkin kaunis.
Kuvassa edesmennyt huippumalli Ruslana Korshunova, hänellä oli aikaisemmin vielä kuvassakin olevia hiuksia pidempi tukka.
http://www.milliontalks.com/uploads/monthly_08_2010/post-3-073911300%201282109474.jpg
Jännä juttu muuten, että katukuvassa pitkiä hiuksia näkyy todella vähän, mutta AV:ltä löytyy superpitkätukkaisia vaikka millä mitalla. Ihan kuten AV:llä superhoikka ja superisorintainen nainen on normi.
Siis en minä luule, että kukaan viitsisi hiustensa pituudesta palstalla valehdella/provoilla. Mutta ihmettelen silti, miten kaikki erikoisemmat tapaukset aina kerääntyvät tälle palstalle :)
Rupean väkisinkin epäilemään ihmisen mielenterveyttä, jos tukka alkaa olla jo yli perseen. Nilkkapituinen varsinkin näyttää jo sairaalta.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 18:58"]
Jännä juttu muuten, että katukuvassa pitkiä hiuksia näkyy todella vähän, mutta AV:ltä löytyy superpitkätukkaisia vaikka millä mitalla. Ihan kuten AV:llä superhoikka ja superisorintainen nainen on normi.
Siis en minä luule, että kukaan viitsisi hiustensa pituudesta palstalla valehdella/provoilla. Mutta ihmettelen silti, miten kaikki erikoisemmat tapaukset aina kerääntyvät tälle palstalle :)
[/quote]
Tai sitten ne superpitkähiuksiset pitävät hiuksiaan esim. nutturalla tai muuten niin ettei niistä huomaa kuinka pitkät ovat. En tiedä mutta arvailen.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:03"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 18:58"]
[/quote]
Tai sitten ne superpitkähiuksiset pitävät hiuksiaan esim. nutturalla tai muuten niin ettei niistä huomaa kuinka pitkät ovat. En tiedä mutta arvailen.
[/quote]
Joo, mä pidän nutturalla suurimman osan ajasta, kun töissä pitää olla hiukset kiinni eikä saa tulla tielle. :)
Itselläni oli tailbone length, leikkasin juuri hip length pituset... :) Ei minusta ole enää tiellä, vaikka ovatkin pitkät.