Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Olen Dubaissa ja en keksi tekemistä, neuvoja kaipaisin.

Vierailija
01.03.2015 |

Huomenna menen uimarannalle. Tarvitisisin vinkkejä mitä täällä voi tehdä. Jotenkin hankala kaupunki hahmottaa..... 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota taksi ja sano "dubai mall" tai "mall of emirates"

Vierailija
22/26 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, Mall of Emiratesissa saat ainakin yhden päivän kulumaan, puolikkaan Dubai Mallissa! Mene vaikka metrolla päästä päähän, sillain näkee kivasti kaupunkia kun metro menee kaupungin yllä! Leffateatteritkin ovat kokemuksen arvoisia! Jos haluat vähän erilaista shoppailua, mene Dragon Marttiin tai IBN Battuta malliin. Tässä näin alkajaisiksi tekemistä. T. Abu Dhabilainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:36"]mä ainakin mielelläni ihan vaan kävelisin ja katselisin ympärilleni missä tahansa vieraassa paikassa
[/quote]

Tää ei toimi Dubaissa, kävelytiet ovat harvassa ja saattavat johtaa umpikujaan. Esim Mall Of Emiratesiin on tosi hankala päästä kävellen, joutuu puikkelehtimaan autojen välistä. T. Abu Dhabilainen

Vierailija
24/26 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kiertoajelulle, bussilla kierretään tärkeimmät nähtävyydet, Dubai Aquarium & Underwater zoo, ostosmahdollisuudet rajattomat, järjestäähän matkatoimisto ohjelmaa

Vierailija
25/26 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen Dubaissa jo ties kuinka monetta kertaa ja oikeasti on tylsää. Olisin mieluummin Suomessa, ärsyttää koko paikka. Sukulaisia asuu täällä ja siksi siis Dubaissa taas. Ymmärrän apta täysin, Dubaissa ei ole mitään hohtoa jos on kerra kiertänyt kauppakeskukset ja rannan.

Vierailija
26/26 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussailua ja pussikaljottelua!