Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesvihajankkaus pilaa palstan

Vierailija
23.03.2015 |

Käyn täällä päivittäin lukemassa viihdyttäviä ja ajatuksia herättäviä ketjuja. Olen aikaisemmin ajatellut että tämän palstan "ilmapiiri" on niin kiero ettei sitä voisi millään pilata, mutta joka ketjussa jankkaavat naisvihaajat alkavat vaikuttaa niin, ettei tee mieli tulla koko palstalle.

Onko muilla samoja tuntemuksia?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn huvikseni provoilemassa miesviha-ketjuissa. Huvittavaa, miten lassukat kiihtyvät nollasta sataan viidessä sekunnissa :D

Vierailija
2/37 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:06"]

Käyn huvikseni provoilemassa miesviha-ketjuissa. Huvittavaa, miten lassukat kiihtyvät nollasta sataan viidessä sekunnissa :D

[/quote]

Minua ei huvita edes provoilla. Säälittää vaan kun eivät tajua että tämä on vain yksi keskustelupalsta, eikä mikään totuus siitä minkälaisia naiset ovat. Ja vaikuttaahan se hyvienkin ketjujen etenemiseen, kun joka välissä hoetaan pyhää vulvaa, miesvihaa ja naisen uhrimentaliteettia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:03"]

Käyn täällä päivittäin lukemassa viihdyttäviä ja ajatuksia herättäviä ketjuja. Olen aikaisemmin ajatellut että tämän palstan "ilmapiiri" on niin kiero ettei sitä voisi millään pilata, mutta joka ketjussa jankkaavat naisvihaajat alkavat vaikuttaa niin, ettei tee mieli tulla koko palstalle.

[/quote]

Siis miesvihaajien ikiomaa kommuunia häiritään? Miesvihan lietsominen pitää antaa olla sellaisenaan? Jos siihen puuttuu on naisvihaaja?

Voitko tuoda asiaa sisältöä vai harmitteletko vain kun palstan miesvihaisuus ei saakaan kaikkien arvostusta?

Vierailija
4/37 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:08"]

[/quote]

Siis miesvihaajien ikiomaa kommuunia häiritään? Miesvihan lietsominen pitää antaa olla sellaisenaan? Jos siihen puuttuu on naisvihaaja?

Voitko tuoda asiaa sisältöä vai harmitteletko vain kun palstan miesvihaisuus ei saakaan kaikkien arvostusta?

[/quote]

Harmittelen että hyvä vertaistuki- ja perhe-elämäpalsta on muuttunut sukupuolten väliseksi taisteluksi. 

Vierailija
5/37 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palstan miespuolisista kirjoittelijoista tuntuu siltä että palsta on täynnä miesvihaa, eikö olisi fiksua siirtyä toiselle palstalle? Tai ottaa yhteyttä ylläpitoon ja pyytää heitä puuttumaan asiaan :D

Vierailija
6/37 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pilasit palstan lopullisesti,  avaamalla aiheesta uuden ketjun.

Vierailija
7/37 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes huomannut täällä miesvihaa. Naistenvihaajia sitäkin enemmän.

Mutta jos kokee miesvihaa tällä palstalla, niin häipyy sitten vaan pois. Sillä se helpottaa. Ihan turha tehdä näitä jankkausviestejä missä itkee miesvihaa. Minäkään en enää noteeraan noita naisvihaa tihkuvia viestejä, jos on sairaita ihmisiä niin on, minkäs sille tekee.

Vierailija
8/37 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkään ketjuun ei saada yhtään naisia keskustelemaan, kun ensimmäisestä vastauksesta jo selvisi, että tämä on miesvihajankkaajan kanssa keskustelu -ketju.

Vierailija
9/37 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
10/37 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:11"]

Ja pilasit palstan lopullisesti,  avaamalla aiheesta uuden ketjun.

[/quote]

Vierailija
11/37 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sä aika lassukka.

Vierailija
12/37 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaatte kun minä käyn täällä

Vierailija
13/37 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:15"]

Mutta jos kokee miesvihaa tällä palstalla, niin häipyy sitten vaan pois. Sillä se helpottaa. Ihan turha tehdä näitä jankkausviestejä missä itkee miesvihaa. Minäkään en enää noteeraan noita naisvihaa tihkuvia viestejä, jos on sairaita ihmisiä niin on, minkäs sille tekee.

[/quote]

Joo eipä tästä keskustelua koskaan kehity kun naiset eivät koskaan myönnä, että ilmapiiri on täällä hyvin miestä aliarvioiva ja jopa miesvihainen. Pahimmillaan vaan nyyhkitään kun "meidän äitien oma palsta pilaantui" ja "onneksi on oikeita miehiä jotka eivät täällä käy"

:D

Vierailija
14/37 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:15"]

[/quote] Poistuin kokonaan tältä palstalta juuri lassukoiden takia. Ja eksyin tänään koska etsin tietoa eräästä asiasta ja täällä oli keskustelu asiasta. Mutta juuri nuo lassukoiden huorittelut ja naista alentavat kirjoitukset saivat lopullisesti minut häipymään täältä, enkä ole kyllä katunut. Jos olisin jatkanut tällaisen saastan ja vihapuheen lukemista jota on todella monessa ketjussa, uskoni koko miessukupuoleen olisi varmasti vähitellen kärsinyt. Onneksi omassa elämässäni ei ole ainuttakaan lassukka-tyyppistä miestä vaan ihania miehiä.

Vierailija
15/37 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mua häiritsee enemmän nuo jokapäiväiset mamu-tai muslimiketjut.

Vierailija
16/37 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotit ap just mun ajatukset!!!

Vierailija
17/37 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järki on mennä kusipäiden seuraan ja sen jälkeen valittaa että ympärillä olijat ovat kusipäitä. Tässä kiteytettynä tämän valituksen juuret. Minä olen täällä sillä varauksella että täällä on kansakuntamme pohjasakkaakin pyörimässä, enkä täten ota asioita liian henkilökohtaisesti. Paitsi jos minulla sattuu olemaan huono päivä niin silloin ajautuu itsekin helpommiin jankkaamiseen. En siltikään usko että tuntemattomat voivat määrittää minua kovin tarkasti.

Vierailija
18/37 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:09"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:08"]

[/quote]

[/quote]

Harmittelen että hyvä vertaistuki- ja perhe-elämäpalsta on muuttunut sukupuolten väliseksi taisteluksi. 

[/quote]

Naisethan aloittivat taistelun miehiä vastaan kun feminismi tuli Suomeen. Etkö tiedä sitä?

Vierailija
19/37 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:24"]

Jaa, mua häiritsee enemmän nuo jokapäiväiset mamu-tai muslimiketjut.

[/quote]

Sama täällä. Ei huvita tulla lukemaan joidenkin ihan hullujen jankkausta. Seksihullut on toinen ryhmä jotka on todella vastenmielisiä. Miehet myös yrittää ärsyttää ja joskus niihin lähtee mukaan. Tää on äitien palsta ja ihan liian vähän on äitien asioita täällä. Oikeestihan melkein kaikki pitäisi olla äideistä ja miten äiti elää ja voi ja jotain muita asioita joskus. 

Vierailija
20/37 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jos lähdet provoilemaan niin olet osa ongelmaa ja teet palstasta ikävämmän paikan muille lukijoille.