Pulujen karkoitusvinkkejä
Asumme kerrostalon ylimmässä kerroksessa ja meillä on lasitettu parveke. Nyt parvekkeen katolle on pesiytynyt pulupariskunta, joka istuskelee kaiteilla ja paskoo ympäriinsä. Miten noista pääsisi helpoiten eroon?
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 14:41"]
Tässä on tyyppi laittanut jotain siimoja ja sanoo niiden toimivan. Tuo on tavallaan hyvä, kun suomessahan ei mitään näkyvää saa rakennella. Enpä tiedä, miten saat ne sinne katolle. Toki niiden pitää olla sellaisia, että ne pulut ei niihin takerru.
[/quote]
Omakotitalossa suihkutin puutarhaletkulla vettäsinne. Heti lähtivät, pesää ei voi tehdä lammikkoon .
Pesä pitäis saada pois ja estettyä uuden tekeminen.
Ärsyttäviä otuksia. Kurluttaa yötäpäivää ja paskoo paikat. Mä häädin ne kiroomalla ja harjalla kattoon hakkaamalla. Tosin laitoin poikani katolle verkottaan kuistin ja talon katon väliset kolot. Ne otukset muutti naapuriin.
Kotikonstit on kerrostalossa aika vähissä, etenkin jos ne on katolla. Muvipussit pelottaa ne pois, kun heiluu tuulessa. Toivottavasti muillakin yhtiössä on sama ongelma, jotta asialle aletaan tekemään jotain.
Minä karkotin niitä edellisssä asunnossa vetämällä sinne pulujen käyttämälle istuskelurimalle päälle narun, johon liimasin pitkiä heiluvia muovisuikaleita.
Laita vaikkapa muovinen pöllöä jäljittelevä patsas sinne.
Kumikäärmeet toimii kuulemma hyvin. Voit laittaa siihen vaikka narun ja heittää siihen katokselle.
Kiitoksia vinkeistä :) Olisiko vielä vinkkejä, millä noi paskat sais parhaiten pois?
Suihkuta sinne katolle jotain joka haisee pahalle. Esim ruosteenpoistajaa tai vaikka ihan kloritea. Kun ne muutaman kerran käy siellä, eivät palaa. Uusi muutaman pv. välein. Elätipu itse alas parvekkeelta, eläkä suihkuta itsesi päälle!!!
Suolaa ja pippuria rutkasti ripottelemalla sinne parvekkeelle saa pulut karkkoamaan, kokeiltu on.
Tässä on tyyppi laittanut jotain siimoja ja sanoo niiden toimivan. Tuo on tavallaan hyvä, kun suomessahan ei mitään näkyvää saa rakennella. Enpä tiedä, miten saat ne sinne katolle. Toki niiden pitää olla sellaisia, että ne pulut ei niihin takerru.