Suositut bändit tai laulajat joiden sanoituksissa vähiten sisältöä
Etenkin muita kuin pelkkiä tanssipumppuja haetaan.
Kommentit (163)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 23:46"]Olin kans sanomassa Beyonce. Ihan ihme paskaa ja myy minkä ehtii.
[/quote]
Katoin taannoin rouvan ja miehensä konsertin telkusta ja pääsin toteamaan, että ko. Artisti myynee lähinää perällään. Ainakin oli tyrkyllä sen luontoisesti että ei siinä tarvinnut biisejä kuunnella.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 23:49"]
Petri Nygård, Stig
[/quote]
ja Uniikki vaikkei varmaan osaakaan laulaa.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:14"]Näistä monet mainitut ovat sellaisia, joiden näennäisarkiset lyriikat eivät avaudu tyhmille. [/quote] Ööööö.. sä varmaan löydät syvällisiä piilomerkityksiä vessapaperistakin sitten. Sanoisin että mainituista osa on shaissea ja toinen osa tekotaiteellista shaissea. Kaikkin karsein kukkubiisi viime vuosilta on ehottomasti Vartiaisen Junat ja naiset, silkkaa sontaa.
[/quote]
Junat ja naiset omaa vitunmoisen hienon rumpukompin eikä se sanoituksella ratsastakkaan. Niin kuin Jennin: "Sinä munapää et voi ymmärtää, joku Ilpo mua katselee ja itseä koskettelee...". Siinä sanoitusten juhlaa!
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 02:13"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:14"]Näistä monet mainitut ovat sellaisia, joiden näennäisarkiset lyriikat eivät avaudu tyhmille. [/quote] Ööööö.. sä varmaan löydät syvällisiä piilomerkityksiä vessapaperistakin sitten. Sanoisin että mainituista osa on shaissea ja toinen osa tekotaiteellista shaissea. Kaikkin karsein kukkubiisi viime vuosilta on ehottomasti Vartiaisen Junat ja naiset, silkkaa sontaa.
[/quote]
Junat ja naiset omaa vitunmoisen hienon rumpukompin eikä se sanoituksella ratsastakkaan. Niin kuin Jennin: "Sinä munapää et voi ymmärtää, joku Ilpo mua katselee ja itseä koskettelee...". Siinä sanoitusten juhlaa!
[/quote]
Just varmaa jengi osaa arvostaa jotain komppia.... anna mun nauraaa. Biisin sanat on iiiisoo aivopieru, lets face it.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 02:16"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 02:13"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 23:06"] [quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:14"]Näistä monet mainitut ovat sellaisia, joiden näennäisarkiset lyriikat eivät avaudu tyhmille. [/quote] Ööööö.. sä varmaan löydät syvällisiä piilomerkityksiä vessapaperistakin sitten. Sanoisin että mainituista osa on shaissea ja toinen osa tekotaiteellista shaissea. Kaikkin karsein kukkubiisi viime vuosilta on ehottomasti Vartiaisen Junat ja naiset, silkkaa sontaa. [/quote] Junat ja naiset omaa vitunmoisen hienon rumpukompin eikä se sanoituksella ratsastakkaan. Niin kuin Jennin: "Sinä munapää et voi ymmärtää, joku Ilpo mua katselee ja itseä koskettelee...". Siinä sanoitusten juhlaa! [/quote] Just varmaa jengi osaa arvostaa jotain komppia.... anna mun nauraaa. Biisin sanat on iiiisoo aivopieru, lets face it.
[/quote]
Anna vaan MUN nauraa. Jennin keikalla kun vetää tuon biisin upeella shoulla ja just tuo rumpukomppi pistää jalat liikkeelle, hypnoottinen. Ei siellä sanoituksella tollasessa biisissä oo vitun bväliä.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 02:18"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 02:16"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 02:13"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 23:06"] [quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:14"]Näistä monet mainitut ovat sellaisia, joiden näennäisarkiset lyriikat eivät avaudu tyhmille. [/quote] Ööööö.. sä varmaan löydät syvällisiä piilomerkityksiä vessapaperistakin sitten. Sanoisin että mainituista osa on shaissea ja toinen osa tekotaiteellista shaissea. Kaikkin karsein kukkubiisi viime vuosilta on ehottomasti Vartiaisen Junat ja naiset, silkkaa sontaa. [/quote] Junat ja naiset omaa vitunmoisen hienon rumpukompin eikä se sanoituksella ratsastakkaan. Niin kuin Jennin: "Sinä munapää et voi ymmärtää, joku Ilpo mua katselee ja itseä koskettelee...". Siinä sanoitusten juhlaa! [/quote] Just varmaa jengi osaa arvostaa jotain komppia.... anna mun nauraaa. Biisin sanat on iiiisoo aivopieru, lets face it.
[/quote]
Anna vaan MUN nauraa. Jennin keikalla kun vetää tuon biisin upeella shoulla ja just tuo rumpukomppi pistää jalat liikkeelle, hypnoottinen. Ei siellä sanoituksella tollasessa biisissä oo vitun bväliä.
[/quote]
Missään ei oo niin aggressiivisia faneja ku Vartiaisen keikalla. Ite joutunu menemään pari kertaa aveciksi, on ihan pelottanut. Toinen vastaavalla tavalla outoa sakkia vetävä kombo oli pmmp, ihan pelotti siellä keikoilla. Hulluja! Ainakin akkapuoliset fanit.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 02:21"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 02:18"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 02:16"] [quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 02:13"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 23:06"] [quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:14"]Näistä monet mainitut ovat sellaisia, joiden näennäisarkiset lyriikat eivät avaudu tyhmille. [/quote] Ööööö.. sä varmaan löydät syvällisiä piilomerkityksiä vessapaperistakin sitten. Sanoisin että mainituista osa on shaissea ja toinen osa tekotaiteellista shaissea. Kaikkin karsein kukkubiisi viime vuosilta on ehottomasti Vartiaisen Junat ja naiset, silkkaa sontaa. [/quote] Junat ja naiset omaa vitunmoisen hienon rumpukompin eikä se sanoituksella ratsastakkaan. Niin kuin Jennin: "Sinä munapää et voi ymmärtää, joku Ilpo mua katselee ja itseä koskettelee...". Siinä sanoitusten juhlaa! [/quote] Just varmaa jengi osaa arvostaa jotain komppia.... anna mun nauraaa. Biisin sanat on iiiisoo aivopieru, lets face it. [/quote] Anna vaan MUN nauraa. Jennin keikalla kun vetää tuon biisin upeella shoulla ja just tuo rumpukomppi pistää jalat liikkeelle, hypnoottinen. Ei siellä sanoituksella tollasessa biisissä oo vitun bväliä. [/quote] Missään ei oo niin aggressiivisia faneja ku Vartiaisen keikalla. Ite joutunu menemään pari kertaa aveciksi, on ihan pelottanut. Toinen vastaavalla tavalla outoa sakkia vetävä kombo oli pmmp, ihan pelotti siellä keikoilla. Hulluja! Ainakin akkapuoliset fanit.
[/quote]
Häh? Ei tän iltasella Tampere talon keikalla mitään hulluja ollu, pv!
En tajua Eppu Normaalin biisejä, esim. Uraani halkeaa. Ei aukene. Tai baarikärpänen.
Nick Cave. En ole koskaa hiffannut, mistä hän laulaa saati mistä suosionsa kumpuaa.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 02:21"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 02:18"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 02:16"]
[/quote]
[/quote]
Missään ei oo niin aggressiivisia faneja ku Vartiaisen keikalla. Ite joutunu menemään pari kertaa aveciksi, on ihan pelottanut. Toinen vastaavalla tavalla outoa sakkia vetävä kombo oli pmmp, ihan pelotti siellä keikoilla. Hulluja! Ainakin akkapuoliset fanit.
[/quote]
Olin levillä katsomassa Jennin keikkaa ja missään ei ole koskaan ollut yhtä aneemista fiilistä ja yleisöä vaikka baari oli tupaten täynnä. Kaikki biisit samanlaisia lurituksia ja ihmiset toljottivat lavalle tyhjin silmin.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:24"]Scatman
[/quote][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:24"]Scatman
[/quote]
"Everybody stutters one way or the other
So check out my message to you
As a matter of fact
Don't let nothing hold you back
If the scatman can do it
So can you
Everybody says that the scatman stutters
But doesn't ever stutter when he sings
But what you don't know
I'm gonna tell you right now
That the stutter and the scat is the same thing"
Ei tuo ihan sisällöttömältä kuulosta, varsinkin kun ottaa huomioon, että hän oikeasti kärsi änkytyksestä. Paitsi laulaessaan.
En tajunnut tuota Scatman juttua. Tiiän van sen biisiib jossa sanat jotenkin duubudubbadibbadabba skudibidippadaapadappa im a scatman. Niissä lyriikoissa ei kauheesti oo sisältöö. Mutta mulla on kyllä aika huono enkku.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 02:51"]En tajunnut tuota Scatman juttua. Tiiän van sen biisiib jossa sanat jotenkin duubudubbadibbadabba skudibidippadaapadappa im a scatman. Niissä lyriikoissa ei kauheesti oo sisältöö. Mutta mulla on kyllä aika huono enkku.
[/quote]
Edellä olevat sanat ovat juuri siitä biisistä. :) Scatman John kärsi koko ikänsä vaikeasta änkytyksestä ja otti scat-lauluunsa (eli ne ski-bi-di-bi-osuudet, jotka tekivät hänestä tunnetun) vaikutteita änkytyksestään. Hän siis käänsi suurimman vikansa vahvuudekseen, ja tuon kappaleen sanoma on, että muutkin pystyvät siihen. Hän siis teki tsemppausbiisin ja käytti omaa elämäntarinaansa siinä. Minusta tässä jos jossain on sisältöä.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:15"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:09"]
Nikki Minaj
[/quote]You a stupid hoe, you a, you a stupid hoe [x3]
You a stupid hoe, (yeah) you a, you a stupid hoe
You a stupid hoe, you a, you a stupid hoe (stupid, stupid)
You a stupid hoe, you a, you a stupid hoe (you stupid, stupid)
You a stupid hoe, you a, you a stupid hoe (you stupid, stupid)
You a stupid hoe, (yeah) you a, you a stupid hoe (you stupid, stupid)
Jotkut nyt ei vaan tajua miten syvällisiä nää lyriikat on...
[/quote]
Vaikka en Niki Minajista juuri pidäkään, niin tuossa biisissä on kyllä tavallista räppiäkin enemmän sanoituksia kertosäkeen lisäksi, joten aika hölmöä tässä kontekstissa tuollainen valikoiva lainaaminen.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 02:28"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 02:21"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 02:18"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 02:16"] [quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 02:13"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 23:06"] [quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:14"]Näistä monet mainitut ovat sellaisia, joiden näennäisarkiset lyriikat eivät avaudu tyhmille. [/quote] Ööööö.. sä varmaan löydät syvällisiä piilomerkityksiä vessapaperistakin sitten. Sanoisin että mainituista osa on shaissea ja toinen osa tekotaiteellista shaissea. Kaikkin karsein kukkubiisi viime vuosilta on ehottomasti Vartiaisen Junat ja naiset, silkkaa sontaa. [/quote] Junat ja naiset omaa vitunmoisen hienon rumpukompin eikä se sanoituksella ratsastakkaan. Niin kuin Jennin: "Sinä munapää et voi ymmärtää, joku Ilpo mua katselee ja itseä koskettelee...". Siinä sanoitusten juhlaa! [/quote] Just varmaa jengi osaa arvostaa jotain komppia.... anna mun nauraaa. Biisin sanat on iiiisoo aivopieru, lets face it. [/quote] Anna vaan MUN nauraa. Jennin keikalla kun vetää tuon biisin upeella shoulla ja just tuo rumpukomppi pistää jalat liikkeelle, hypnoottinen. Ei siellä sanoituksella tollasessa biisissä oo vitun bväliä. [/quote] Missään ei oo niin aggressiivisia faneja ku Vartiaisen keikalla. Ite joutunu menemään pari kertaa aveciksi, on ihan pelottanut. Toinen vastaavalla tavalla outoa sakkia vetävä kombo oli pmmp, ihan pelotti siellä keikoilla. Hulluja! Ainakin akkapuoliset fanit. [/quote] Olin levillä katsomassa Jennin keikkaa ja missään ei ole koskaan ollut yhtä aneemista fiilistä ja yleisöä vaikka baari oli tupaten täynnä. Kaikki biisit samanlaisia lurituksia ja ihmiset toljottivat lavalle tyhjin silmin.
[/quote]
Aijaa, mulla on päinvastaiseia kokemuksia. Vantaalla ja Tavastialla helvetinmoinen meno, jengi aivan täysillä mukana ja artisti räjäytti paikat. Näköjään kokemusmaailmakin voi olla erilainen musiikkimaun lisäksi...
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 07:06"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 02:28"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 02:21"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 02:18"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 02:16"] [quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 02:13"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 23:06"] [quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:14"][/quote] Ööööö.. sä varmaan löydät syvällisiä piilomerkityksiä vessapaperistakin sitten. Sanoisin että mainituista osa on shaissea ja toinen osa tekotaiteellista shaissea. Kaikkin karsein kukkubiisi viime vuosilta on ehottomasti Vartiaisen Junat ja naiset, silkkaa sontaa. [/quote] Junat ja naiset omaa vitunmoisen hienon rumpukompin eikä se sanoituksella ratsastakkaan. Niin kuin Jennin: "Sinä munapää et voi ymmärtää, joku Ilpo mua katselee ja itseä koskettelee...". Siinä sanoitusten juhlaa! [/quote] Just varmaa jengi osaa arvostaa jotain komppia.... anna mun nauraaa. Biisin sanat on iiiisoo aivopieru, lets face it. [/quote] Anna vaan MUN nauraa. Jennin keikalla kun vetää tuon biisin upeella shoulla ja just tuo rumpukomppi pistää jalat liikkeelle, hypnoottinen. Ei siellä sanoituksella tollasessa biisissä oo vitun bväliä. [/quote] Olin levillä katsomassa Jennin keikkaa ja missään ei ole koskaan ollut yhtä aneemista fiilistä ja yleisöä vaikka baari oli tupaten täynnä. Kaikki biisit samanlaisia lurituksia ja ihmiset toljottivat lavalle tyhjin silmin.
[/quote]
Aijaa, mulla on päinvastaiseia kokemuksia. Vantaalla ja Tavastialla helvetinmoinen meno, jengi aivan täysillä mukana ja artisti räjäytti paikat. Näköjään kokemusmaailmakin voi olla erilainen musiikkimaun lisäksi...
[/quote]
Eikös silloin kun tuo Nettiin biisi ilmestyi joutui Jeba tarjoamaan baarin kaikille Ilpoille tuopit kun ne oli niin vittuuntuneita? Sellaiset sanoitukset...
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 02:26"]Nick Cave. En ole koskaa hiffannut, mistä hän laulaa saati mistä suosionsa kumpuaa.
[/quote]
Hiffaan, ettei oo herran taide jokaisen kuppi teetä, mutta toisaalta en ikinä väittäisi tekstiään sisällöttömäksi tai ylpeilisi ymmärtämättömyydellä.
Esimerkiksi tässä biisi, jonka tekstien nerokkuuden väittäisin jokaisen kielitaitoisen täällä tajuavan. Palstan termein kertoo lassukkakokemuksista ja -näkökulmasta.
Monet Jenni Vartiaisen sanoitukset ovat lapsellisia.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 14:49"]
Ultra Bra, osittain :)
Oasis
[/quote]
Jep, nämä kaksi retrobändiä.
Kaikki ysäribändit. Sanat diipadaapaa, mutta juju onkin tarttuvassa biitissä!