Suositut bändit tai laulajat joiden sanoituksissa vähiten sisältöä
Etenkin muita kuin pelkkiä tanssipumppuja haetaan.
Kommentit (163)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 17:57"]
Haloo Helsinki. Yritetty vääntää muka-älykkäitä sanoituksia mutta tulos on: "Ei voida tietää rakastiko Hannu piparia vai Kerttua"...Haloo! Hannu ja Kerttu oli sisarukset, mikä vtun sukurutsa-biisi tämäkin muka on?
[/quote]
noh noh nyt olet kyllä väärässä
Rihanna
Oh na na, what's my name?
What's my name, what's my name?
Sannilla ja Arttu Wiskarilla on kyllä sanoma ja tarina biiseissään. Kannattaa oikeasti kuunnella ja miettiä. Sirpassakin on hieno tarina, kun sen kuuntelee ajatuksella.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 13:52"]Nirvana.
[/quote]
Miksi alapeukutatte? Cobain itse kertoi ettei pidä sanoituksia tärkeinä ja että raapusti monen biisin sanat matkalla studiolle.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 23:19"]Sannilla ja Arttu Wiskarilla on kyllä sanoma ja tarina biiseissään. Kannattaa oikeasti kuunnella ja miettiä. Sirpassakin on hieno tarina, kun sen kuuntelee ajatuksella.
[/quote]
Joo no vääntäisitkö ystävällisesti rautakangesta sen syvällisen tarinan tuon Sirpan takana?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 13:52"]Nirvana.
[/quote]
Miksi alapeukutatte? Cobain itse kertoi ettei pidä sanoituksia tärkeinä ja että raapusti monen biisin sanat matkalla studiolle.
[/quote]
Sen kyllä huomaa.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 19:38"]ARTTU WISKARI ja kiiitos muille yrityksestä, mutta mää ny voitin tän skaban. Voiko v*ttu mäyräkoiran luontoon päästää -- Sirpa löysi Anttilan kuvaston. Voi tsiisus.
[/quote] itse asiassa elloksen kuvaston
Olin tulossa avautumaan, mutta ehdokas löytyikin heti ekojen joukosta. Kappas.
Cheek. Tai joo, onhan niissä, minäminäminäminä.
"Ota mallia
ota ota mallia
tee niin ku mä
ota mallia
kuka muu muka"
Blaablaa mitä niitä nyt onkin.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:30"]
Rammsteinin sanoitukset on pelkkää tuubaa
[/quote]
Jos kielet mitä puhuu on suomi, ruotsi ja englanti ;)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:46"]
Mitä? Eikö Bieberiä ole vielä mainittu? :D
Justin Bieber!
[/quote]
Minusta Justinilla on osa ihan hyviä biisejä missä on tarina/sanoma.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 19:38"]ARTTU WISKARI ja kiiitos muille yrityksestä, mutta mää ny voitin tän skaban. Voiko v*ttu mäyräkoiran luontoon päästää -- Sirpa löysi Anttilan kuvaston. Voi tsiisus.
[/quote]
Jos se oiskin vaik Stockan kuvasto tai Hullareiden kuvasto, mutta ku ei. Miksi pitää olla niiiiin masentavaa. Anttilaa, ellos, you name it.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 19:38"]
ARTTU WISKARI ja kiiitos muille yrityksestä, mutta mää ny voitin tän skaban. -- Sirpa löysi Anttilan kuvaston. Voi tsiisus.
[/quote]
Ydellä viilauksella tuohon Sirpaan olisi saanut paljon enemmän sisältöä.
Kohdan "Voiko v*ttu mäyräkoiran luontoon päästää" tilalle "Voiko mäyräköiran hyllyyn jättää?"
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 19:38"]ARTTU WISKARI ja kiiitos muille yrityksestä, mutta mää ny voitin tän skaban. Voiko v*ttu mäyräkoiran luontoon päästää -- Sirpa löysi Anttilan kuvaston. Voi tsiisus.
[/quote]
Jos se oiskin vaik Stockan kuvasto tai Hullareiden kuvasto, mutta ku ei. Miksi pitää olla niiiiin masentavaa. Anttilaa, ellos, you name it.
[/quote]
Milin noilla firmoilla on ees viimeks ollu kuvastoja? Sori offtopikki mut aloin miettii että oon ite nähny anttilan kuvaston 90luvulla
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 20:01"]Olkapäät sivuttain, hutki sitä, hutki sitä ilmassa
Jalat liikkuu puolelta toiselle, hutki niitä ilmassa
jalat liikuu puolelta toiselle, hutkii sua ilmassa
olkapaat sivuttain, hutki sitä, hutki sitä ilmassa
hutki sitä, hutki sitä ilmassa
Jalat liikkuu puolelta toiselle, hutki sitä, hutki sitä ilmassa.
hutki sitä, hutki sitä ilmassa
Aallota käsiäsi puolelta toiselle, nosta se ilmaan
Aallota käsiäsi puolelta toiselle, nosta se ilmaan
Tippuri, tippuri, tippuri niin kuin et välittäisi
Hutki sitä, tippuri tippuri, tippuri niin kuin et välittäisi.
(mä tiiän että välität)
Tippuri, tippuri, tippuri, tippuri se
Jalka ylös, mun jalka ylös
pidä ylhäällä nyt mun jalka ylhäällä
Mä pyörin mun jalka ylhäällä
Jalka ylös mun jalka ylös
Mä pyörin mun jalka ylös
Laita mun jalat alas jeah mun kädet ylös
Mun kädet ylös, mun kädet ylös...
My job here is done.
[/quote]
Tuli mieleen Fröbelin palikat :D
Olin kans sanomassa Beyonce. Ihan ihme paskaa ja myy minkä ehtii.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 19:38"]ARTTU WISKARI ja kiiitos muille yrityksestä, mutta mää ny voitin tän skaban. Voiko v*ttu mäyräkoiran luontoon päästää -- Sirpa löysi Anttilan kuvaston. Voi tsiisus.
[/quote]
[/quote]
Milin noilla firmoilla on ees viimeks ollu kuvastoja? Sori offtopikki mut aloin miettii että oon ite nähny anttilan kuvaston 90luvulla
[/quote]
Just pläräsin Elloksen kuvastoa anopilla tällä viikolla!
No NIGHTWISH tietty, niidehä pittää änkee se wish sana joka saakutan biisiin.