Oletteko koskaan lauenneet miehenne kanssa samaan aikaan?
Onko tämäkin vain romanttisten kirjojen kuvitelmaa?
Kommentit (36)
Mä en ole koskaan tullut yhdynnässä, sormettamalla tai nuollen. Riittäis että tulisin ollenkaan, ihan sama vaikka tulisin eri aikaan miehen kanssa.
Muutamia kertoja 9 vuoden aikana. Seksiä on tosin ollut muutenkin melko vähän. Pahimmillaan puolikin vuotta oltu ilman.
Laukeamme yhtäaikaa lähes joka kerta. Kysymys ei kuitenkaan ole tuuristaa, vaan miehestä, joka osaa pidättää laukeamistaan. Mies on vuosien aikana oppinut tunnistamaan orgasmini lähestymisen ja antaa itsensä laueta vasta silloin. Siis hän pystyy pidättämään vaikka kuinka ja kuitenkin laukeamaan ihan heti kun niin päättää!
Kerrat voi laskea yhden käden sormilla (ja yhteisiä vuosia yli 10). Eli aika harvinaista. Yleensä mies joutuu vähän pidättelemään kun odottaa minun saavan ensin, ja sitten kun saan niin ei kerkeäkään siihen mukaan, tulee sitten hetken päästä :) Valittelee joskus, että kun on monta kertaa joutunut siinä jo jarruttamaan omaa tulemistaan niin sitten se saattaa pitkittyä.....
Tosi usein.Ratsastan miehen päällä ja kerron kun olen tulossa.Sit mieskin antaa itselleen luvan laueta.Ollaan oltu yhdessä 20 v joten onpa tuota kerennyt harjoitella.
Useasti. Vain lähetyssaarnaajassa. Miehen laukeaminen kiihotaa minua todella paljon, eli kun miehellä on lähellä niin se saa minun orgasmini alkamaan. Yhdessä 15v.
Kyllä meillä varmaan n puolista kerroista. Toki kun on ollut väsynyt tai joku paikka kipeä, tai ihan muuten vaan, ettei ole ollut samanaikaista. Mutta kyllä varmaan puoleksi on toiminut. Yhteiseloa 24 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:29"]
Laukeamme yhtäaikaa lähes joka kerta. Kysymys ei kuitenkaan ole tuuristaa, vaan miehestä, joka osaa pidättää laukeamistaan. Mies on vuosien aikana oppinut tunnistamaan orgasmini lähestymisen ja antaa itsensä laueta vasta silloin. Siis hän pystyy pidättämään vaikka kuinka ja kuitenkin laukeamaan ihan heti kun niin päättää!
[/quote]
Meillä tämä sama. Minä laukean kun laukean, ja mies vaan sitten laukeaa samaan aikaan. Joten meillä melkein aina yhtä aikaa, joskus mies vähän "myöhässä". :) Enpä ollut kyllä asiaa aiemmin ajatellut tai miettinyt, että mites muilla. Kaikki tyylillään ja tavallaan. :)
vain kerran on onnistunut :/ koska en usein edes saa orgasmia yhdynnässä
Aika usein, koska miestä kiihottaa suunnattomasti kun minä saan orgasmin jolloin myös häneltä tulee. Aina tämä ei toimi, jos mies vaikka sattuu olemaan herkällä päällä ja tulee nopeasti. Silloin hän hoitelee minut jälkikäteen suu/käsipelillä.
Mä en tullut nuorempana kuin itse sormettamalla klittaa ja ekan miehen aiheuttaman klitta orgasmin sain noin 37-vuotiaana. 40-vuotiaana sain eka emätinorgasmin ja siitä innostuneena sain jopa suihkuorgasmeja muutamia kertoja, niitä ei ole tosin nyt ollut enää.
Nyt tullaan miehen kanssa tosi usein yhtä aikaa, se vaatii täydellistä luottamista ja rentoutumista toiseen ja sitä että kokee olevansa hyväksytty kaikinpuolin vikoineen kaikkineen. Ollaan myös opeteltu sitä ensimmäisten "vahinkotulemisten" jälkeen niinkuin joku muukin täällä.
Ihmisen suurin seksuaalinen elin on aivot, ei suinkaan ne sukupuolielimet. Aivoista kaikki lähtee. Joten lohduksi teille jotka ette tule yksin tai yhdessä että niin voi tapahtua myöhemmällä iällä. Voin vakuuttaa että on odottamisen arvoista, emätinorgasmi on jotain aivan mieletöntä, ei voi verrata klitta orgasmiin joka sekin on toki hyvä.
Miehen täytyy osata pidätellä mutta silti naisen on vaikeeta saada nk emäntinorgasmi, klito orkut saa helposti itekin mutta vaikeeta miehen kanssa. olen useesti jutellut näistä naisten kanssa ja harva todella saa emäntinorkut. Se on taivaallista kun sen saa.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:58"]
Mä en tullut nuorempana kuin itse sormettamalla klittaa ja ekan miehen aiheuttaman klitta orgasmin sain noin 37-vuotiaana. 40-vuotiaana sain eka emätinorgasmin ja siitä innostuneena sain jopa suihkuorgasmeja muutamia kertoja, niitä ei ole tosin nyt ollut enää.
Nyt tullaan miehen kanssa tosi usein yhtä aikaa, se vaatii täydellistä luottamista ja rentoutumista toiseen ja sitä että kokee olevansa hyväksytty kaikinpuolin vikoineen kaikkineen. Ollaan myös opeteltu sitä ensimmäisten "vahinkotulemisten" jälkeen niinkuin joku muukin täällä.
Ihmisen suurin seksuaalinen elin on aivot, ei suinkaan ne sukupuolielimet. Aivoista kaikki lähtee. Joten lohduksi teille jotka ette tule yksin tai yhdessä että niin voi tapahtua myöhemmällä iällä. Voin vakuuttaa että on odottamisen arvoista, emätinorgasmi on jotain aivan mieletöntä, ei voi verrata klitta orgasmiin joka sekin on toki hyvä.
[/quote] asia on njust noin
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 13:05"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:58"]
[/quote] asia on njust noin
[/quote]
Aina ja monta kertaa.
Monta kertaa, mutta ei aina.