Välillä ei haluja.
Heippa välillä meillä vaimon kanssa menee parikin viikkoa ettei naida, minusta se on kiinne säryistä ja vaimoni valittaa työuupumista. Kyllähän sitten kun taas haluttaa niin voi käydä että vaimoni on liian väsynyt.
Olen joskus miettinyt onko vaimoni todella uupunut kun ei minun seksi kelpaa vai käykö vieraissa?, itse olen eläkkeellä ja vuosia vasta 45V. Onko minussa jotain muutakin vialla kun jatkuva särky?
Sitten kun pääsemme vaimoni kanssa petihommiin niin se on kummallekkin menoa, on suuseksiä piiskattavaa jopa fistausta, vaimoni on näistä esileikeistä todella kiihottunut ja sen tietää pillun limamäärästä.
Olemme keskustelleet meidän seksielämästä ja tulleet siihen tulokseen että kyllä tämä meille riittää mutta onkohan näin? olemme olleet yhdessä 26 vuotta ja meidän iät on 45V ja 51V
Kommentit (4)
jos olisi haluja vähemmän. Voisin keskittää energiani johonkin muuhunkin kuin siihen, että en saa tyydyttävää seksiä. Seksiä saan aina kuin haluan, mutta koska se ei ole tyydyttävää, se turhauttaa. Jotenkin on alkanut tuntumaan siltä, että seksi ja seksin miettiminen on persaukisten, mielikuvituksettomien ja saamattomien ihmisten harrastus. Varsinkin jos sen ajatteleminen ja tavoitteleminen hukkaa positiivista energiaa. ja sitä se kyllä tekee ainakin minulla.
M33
Olen joskus miettinyt onko vaimoni todella uupunut kun ei minun seksi kelpaa vai käykö vieraissa -- Olemme keskustelleet meidän seksielämästä ja tulleet siihen tulokseen että kyllä tämä meille riittää mutta onkohan näin?
en uhraisi energiaa vieraissa käynnin miettimiseen.
Parin viikon välein on ihan normaalia, vaikka onkin keskimääristä harvemmin ja monelle naiselle ihan tarpeeksi. Jos vielä teillä on työn aiheuttamaa väsymystä ja sinun sairautesi, sekin selittää. Itsehän vaimosi tunnet. Jos hän sanoo, että se riittää, voit itse miettiä, onko hän täysin rehellinen vai sanooko vain sinua lohduttaakseen. Mehän ei vaimoasi tunneta ja sinäsä on turha arvailla, mitä tarkoittaa.
Tuo katiivinen seksi, vaikka harvemminkin "suoritettuna" kuulostaa tosi positiiviselta. Se on yksi liittoa kasassa pitävä liima ja jos kotoa saa kaiken, mitä haluaa, ei ainakaan seksin takia tarvitse vieraisiin lähteä.
Nämä vastaukset olivat minua miespuolisena ihmisenä valaisevia, onneksi täällä on joitain jotka välittää ja jaksaa kirjoittaa suuri kiitos vielä.
Moi eikö täällä ole muita ihmisiä joilla on samankaltaisia ongelmia, ihmetyttää jos kaikilla menee hyvin, olenpahan sitten yksin asioideni kanssa.