Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yksi lapsiset: oletko katunut ettet tehnyt toista?

Vierailija
01.03.2015 |

Otsikossa kysymys!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 08:46"]

Kadun jo nyt. Haluan toisen lapsen, mies ei. 

[/quote] hmmmm, ainahan voi kierukka "pettää" tai pillerit,

Vierailija
22/24 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 09:29"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 09:06"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 08:56"]

En ole, vaan olen katunut sitä yhtäkin. Harmi etten valinnut lapsettomuutta.

[/quote]  sulla ei oo sitten kasvatustyö onnistunut vai????

[/quote]

Ei välttämättä ole kyse kasvatyön onnistumisesta. Joillekin vanhemmuus vain ei sovi. Jos on itsekäs luonne ja on tärkeää pitää kiinni omista eduistaan tai on vaikeaa ponnistella jonkun toisen ihmisen eteen pyytettömästi, ei vanhemmuus tällaiselle henkilölle sovi. Minäminäminä-tyyppiset henkilöt eivät sovi vanhemmiksi, koska he kokevat lapsen riesana ja rajoittajana.

[/quote] minäkin olin ennen lasta minäminä ja kerran vielä minä ja ajattelin minän näkökulmasta asioita mutta vauvan tulo muutti minut inhimilliseksi ihmiseksi ja ajattelemaan muitakin ja eritoten pikkuista ja monet menot peruin koska katsoin että lapsi on tärkeä mitä ne menot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katunut. Yhdessä lapsessa on mulle ihan tarpeeksi tekemistä. En luonnut uraa ennen lasta ja nyt opiskelen uudestaan ja haluan kunnon työpaikan. Toinen lapsi jarruttiaisi kaikkea liikaa.

Vierailija
24/24 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille riittä tuo yksi, senkin alku oli niin vaikea, hyvä ettei kuollut molemmat akka ja lapsi, pitkä sairaala jakso syntymän jälkeen ja sairastelut kotiin päästyään.
Nyt on iloinen reipas 3v.
Ei huvita kyllä uudestaan samaa rumbaa vaikka mistä sitä tietää, kaikkihan voisi mennä ihan hyvin?
Se on kyllä totta että lapselle olisi seuraa sisaruksista jos ikäero ei ole suuri, mulla ja systerillä on 7v ikäeroa eikä ikinä olla oltu mitenkään läheisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi