Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi rinnat ja kainalot kipuilevat?

Vierailija
12.09.2006 |

Olettaen ettei nyt toivottavasti ole syöpää.

Helmikuussa rinnat tutkittiin eikä ollut erikoista. Kuitenkin puristusta ja vihlontaa ja pistelyä on molemmissa, kuukautisten aikana ja jälkeen on rauhallisimmillaan. Tosi kurja juttu joka stressaa ja painaa mieltä, kipu ei ole missään tietyssä kohtaa vaan ihan missä nyt milloinkin sattuu. Pelko syövästä kalvaa kuitenkin mieltä vaikka sukurasitetta ei ole ja olen vasta 23.

Huomenna soitan lääkärille ja ihan mielenrauhani vuoksi haluiaisin ajan tarkempiin tutkimuksiin.

Löytyykö kohtalontovereita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kummaa kipuilua ihan rinnan alla ja se säteilee kainaloon. Sappivaivaksi se ei sovi kuulemma oikein. Syytä ei ole löytynyt. Välillä on myös rinta kipeä. Ei mulla ole myöskään vikaa tuki ja liikuntaelimissä.

Vierailija
2/7 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasemmassa rinnassa. Mitään kyhmyä en ole löytänyt, mutta sellaista epämääräistä särkyä on. Tuntuu, että se säteilee vähän joka puolelle vasenta yläkroppaa. Syöpä pelottaa, vaikka olen vasta 23... Ja kun luin, että aina rintasyöpä ei tunnu kyhmynä vaan saattaa olla vain epämääräinen tunne rinnassa... Tiedän, olen vainoharhainen. Lääkäriin menoa olen harkinnut, mutta tuntuisi tyhmältä, kun en oikein tiedä, että mitä vaivaa valittaisi... Kertoisitko täällä mitä lääkäri sinulle sanoi!!!

Vierailija
4/7 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän johtuu kainaloiden nipistelyn tunne, rintoihin ei ole sattunut yhtään eikä kipuillut.

Vierailija
5/7 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutoksista naisen elimistössä. Senpä takia noi kivutkin usein tuntuvat tulevan ennen kuukautisia tai esim ovulaation aikana. Ja melko varmaa on, että ne tulevat myös psykosomaattisesti kun jatkuvasti ajattelet, että mulla on varmaan syöpä ja tää kipu on just sitä. Jostain luin, että toi kipu ois ns,. mastopatiaa. Oman mielenrauhan vuoksi kannattaa varata aika röntgeniin, mammografiaan.

Vierailija
6/7 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että " kipu" on rintalihaksessa. Rinta on lääkärin toimesta kopeloitu, eikä se osannut kertoa mikä voisi olla. Itsekin olen huolissaan mikä kumma tämä oikein on. Hengittäessä syvään, tuntuu oudolta. Se ei ole kipua, epämääräinen " kipu" , en osaa edes sitä kuvailla.

Vierailija
7/7 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan hakeutua kuitenkin heti huomenissa yksityiselle mammoon ja ultraan, pääsempä tästä stressistä. Eikös yksityiselle pääse kuitenkin ilman lähetettäkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan