Tehohoito ylikuormittunut Oulussa. Potilaita siirretty Kuopioon
Tehohoito ylikuormittunut Oulussa. Potilaita siirretty Kuopioon.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan pikku fakta tieto, teholla on tuplarokotettuja ja terveydentilaltaan jo valmiiksi huonoja ihmisiä. T: Tehohoitsu
Ei ole tuplarokotettuja. T. Lääkäri
Kyllä on.
T. Johtava ylilääkäri
Onhan se kamalaa kun on uskoteltu jo 2v mediassa vaikka mitä. Ruumispussissa lähtee sairaalasta useammin rokotettu. Ikävä tosiasia. Myös rokotteiden vuoksi kuolee mm veritulppiin jopa nuorempia. Vain harva rokottamaton kuolee koronaan.
Vierailija kirjoitti:
Kohta täällä on kasa Kuopiolaisia valittamassa, että tänne tungetaan. Tiedoksi muuten Kuopiolaisillekin, että teiltä käydään tietyssä syöpä- ja kantasoluhoidossa HUS:ssa. Viette piru vie meiltä HUS asukkailta niitäkin hoitopaikkoja, hyi. Hoitakaa itse sairaanne - oikeasti minusta tällainen on umpityhmä lausahdus.
Älä nyt vttu itsekkään viitsi.
Vierailija kirjoitti:
3, en ole persu vaan ihan kuule teholla sairaanhoitajana ja itseäni huvittaa tämä median luoma propaganda.
Jos olet kerta teholla töissä, niin tiedät että lähes kaikki teholla olevista 11ta ovat rokottamattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan pikku fakta tieto, teholla on tuplarokotettuja ja terveydentilaltaan jo valmiiksi huonoja ihmisiä. T: Tehohoitsu
Kyllä on.
T. Johtava ylilääkäri
Kato. Tehohoitsu opiskeli 10 minuutissa lääkäriksi ja sai heti johtavan ylilääkärin paikan👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalevan mukaan Oysiin joutuneista 78% on rokottamattomia, mutta voisihan se tietysti olla mahdollista mutta ei uskottavaa, että teholle joutuvat olisivat tuosta 22% rokotettujen joukosta.
Ja sitten tarvittaisiin se tieto että montako potilasta. Onko teholla taas 2 potilasta kuten oli silloin kun seinäjoen sairaalan kapasiteetti "romahti".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on.
T. Johtava ylilääkäri
Anteeksi, mutta et ole johtajaylilääkäri, hän on palaverissa ja tuskin sieltä naputtelee viestejä vauva-palstalle. T. Kahvihuone.
Huvittavia ja sokeita mammoja. Noh, mitä enemmän rokotteita otatte, kannataa jo alkaa suunnitella omia hautajaisia🥱🥱
Media ei kerro mitään totuuksia. Rokottamattomaksi luokitellaan potilas, jolla on 1 rokote josta on jo liikaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, meillä täällä on myös 3 rokotteen saanut vanhus, monisairas. Osa keski-ikäisistä on lihavia ja liian myöhään tullut hoitoon.
Eli teillä hoitsuilla on oikeus levitellä tietoja potilaista somessa? Wau. Keskittyis7t työsi tekemiseen.
Ei pidä uskoa kaikkia trolleja. Noi hoitsut jotka väittävät olevansa tehon hoitsuja eivät sitä ole koska ovat trolleja.
Minä olen, en kyllä Oulussa ja en koskaan kutsu itseäni " hoitsuksi" . Olen esh.
Juuri näin. Itse meinasin kirjoittaa aivan samaa. Kukaan erikoissairaanhoidossa työskentelevä sairaanhoitaja ei nimitä itseään "hoitsuksi". Ei kukaan. Ja varmasti kukaan sairaanhoitaja, varsinkaan joltakin nimeltä mainitulta teholta, ei mainitse potilasaineistosta tarkempia tietoja.
Joten ei kannata uskoa trolleja.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kamalaa kun on uskoteltu jo 2v mediassa vaikka mitä. Ruumispussissa lähtee sairaalasta useammin rokotettu. Ikävä tosiasia. Myös rokotteiden vuoksi kuolee mm veritulppiin jopa nuorempia. Vain harva rokottamaton kuolee koronaan.
Minäkin näin tämän tilaston, että sairaalaan tai teholle joutuneista ne, jotka kuolevat ovat yleensä rokotettuja, ei rokottamattomia. Johtunee edelleen ikä- ym. terveystekijöistä. Rokote ei ole auttanut siis olennaisesti kuolemien määrään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3, en ole persu vaan ihan kuule teholla sairaanhoitajana ja itseäni huvittaa tämä median luoma propaganda.
Jos olet kerta teholla töissä, niin tiedät että lähes kaikki teholla olevista 11ta ovat rokottamattomia.
Hittolainen kun toi "lähes kaikki" seitsemän oikein toimis lotto-arvonnassa. Aika tarkka määre:D
Kohta täällä on kasa Kuopiolaisia valittamassa, että tänne tungetaan. Tiedoksi muuten Kuopiolaisillekin, että teiltä käydään tietyssä syöpä- ja kantasoluhoidossa HUS:ssa. Viette piru vie meiltä HUS asukkailta niitäkin hoitopaikkoja, hyi. Hoitakaa itse sairaanne - oikeasti minusta tällainen on umpityhmä lausahdus.