PERTTI KURIKKAAAAAAAA!!!!!!
Kommentit (107)
Olisitteko tyytyväiset äänestäjät äänestäneet jos olisivat tavallisia eivätkä vammasia? Siis ihanko oikeasti olisitte äänestäneet tälläistä kappaletta Suomen parhaaksi kappaleeksi?
Olen ulkomaalainen ja olen helvetin ylpeä suomalaisista, ei ihme että voititte sodan....rohkeus, maailmalla pitkä matka edessä, kiitos suomi
Ei toi biisi kyllä hyvä ole, valitettavasti.
No auomalaiset saivat maalleen sopivat edustajat.Täällä vammaisetkin ovat vihaisia räyhääjiä.Ja kyllä monessa maassa ajatellaan jo nyt suomalaisten olevan kuin PKN yhtyeen jäseniä ( käytös ja habirus) joten toi vaan vahvistaa aiempaa mielikuvaa.Vain täällä ollaan ylpeitä että voidaan haistattaa paskat muille ja käyttäytyä huonosti.Siltähän toi näyttää.Parempi olisi ollut koko kisan skippaus tänä vuonna.
Aaaaaa-awwwwwww:-DDDD!! Ihan sairaaan parasta!!! WOOOUHOOU*vislaaa*
En olis uskonut, että Suomen kansalla riittää rohkeutta laittaa PKN euroviisuihin, mutta niinpä vaan on! Hullut, hullut suomalaiset!
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:14"]
Olisitteko tyytyväiset äänestäjät äänestäneet jos olisivat tavallisia eivätkä vammasia? Siis ihanko oikeasti olisitte äänestäneet tälläistä kappaletta Suomen parhaaksi kappaleeksi?
[/quote]
Siis biisillä ei ole väliä, vaan nimenomaan se vammaisuus on se kilpailuvaltti! Se on vielä parrakkasta naistakin kovempi veto! Saa sekä erikoisuus- että säälipisteet!
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:11"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:07"]
Oon niin ylpeä heistä! Ihan mahtava juttu! Ketä oikeesti kiinnostaa jos Suomi ei pärjää euroviisuissa? Eikä mun mielestä tässä oo mitään hävettävää, ihanaa että uskaltavat!
[/quote]Samaa mieltä, ovat täysillä mukana siinä mitä tekevät. Siksi ovat paras edustaja euroviisuihin, sijoituksella ei väliä. Tosin samaa kauhiststa herätti Lordikin aikanaan ja miten kävi;)
[/quote]
Mä tykkäsin aikanaan Lordista mutta tää "biisi" ei ole mitään muuta kuin minuutin verran mölinää!
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:05"]
Sillälailla, yritetään kerjätä sääliääniä freak-showlla....
[/quote]
Viime vuonna onnistui.
Ei kai kukaan luule että parrakasnainen voitti musiikin takia???????????????
Jos joku niistä tulis siellä Euroviisujen suorassa lähetyksessä vaikka kaapista ulos niin voitto olis meidän!
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:06"]
Vittu että vituttaa, Opera Skaala olisi ollut ehdottomasti paras ja menestynyt varmasti viisuissakin.
[/quote]
Sekö? Se vasta friikki oli :-D! Hahhaa, omituinen oopperajollutus.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:18"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:05"]
Sillälailla, yritetään kerjätä sääliääniä freak-showlla....
[/quote]
Viime vuoden voittaja sentään osasi laulaa ja hänellä oli oikeaa musiikkiakin.
Viime vuonna onnistui.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:13"]
Se et PKN pääsi viisuihin ei tarkoita, että muilta meni voitto. Yksikään finalisteista ei olisi pärjännyt siellä. Joka vuosi siellä on useita Opera Skaalan ja Satin Circuksen kaltaisia esiintyjiä eikä ne pärjää.
Tämä tuo oikeesti pelkkää positiivista mainosta Suomelle suvaitsevaisena kansana ja valtiona.
[/quote]
No juuri näin! Sinänsä on aivan sama, kuka Euroviisut voittaa. Mutta ainoa jonka lähettämisessä on järkeä, sydäntä ja munaa, on PKN. Ihan loistavaa! Punk!
Mahtavaa, mahtavaa! Muut viisut olivat ihan plliisuja, yhdentekeviä, hävettäviä, korkeintaan ihan ok. Tämä oli ainoa, joka todella kosketti. Olen niin onnellinen :)))
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:14"]
[/quote]
Olisiko kukaan äänestänyt Lordia ilman niitä hirviömaskeja? Minä en siitä biisistä muista muuta kuin rääkäisyn "hard rock hallelujah" ja huonosti mongerrettua englantia.
Miltä tuntuu olla luuseri joka häpeää maataan? PKN for the win!!!!
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:02"]
Ikinä ennen en ole hävennnyt Suomea näin paljon
[/quote]
Kai sä aikanaan häpesit Lordiakin?
[/quote]
Olin silloin vasta pieni kersa joten en hävennyt. Lordilla ja kehareilla on yksi ero- lordi osasi oikeasti laulaa ja soittaa. PKN pääsi ainoastaan siksi että ovat kehareita. Voin vitun suvaitsevaisuus.
Kansa on äänestänyt. Ei ollut oma suosikki mutta ei nyt aleta häpeämään sentään! Onnea voittajalle!! :)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:11"]
Äänestystuloksia oli varmaan muokattu? Luulisi, että äänet olis enemmän hajaantuneet eri esittäjien kesken eikä näin, että kaksi biisiä saa yli puolet äänistä ja loput pikkupisteitä.
[/quote]
Nuo kaikki pikkupisteitä saaneet biisit olivat niin keskinkertaista kuraa, että eihän niitä ole varmasti äänestänyt kuin sukulaiset.