Mistä seksiseuraa
Mistä keski-ikäinen nainen löytää turvallista seksiseuraa?
Kommentit (25)
Riippuu millaista seuraa etsit. Suomi24 on ihan asiallisia tyyppejä, ei pelkkää pinnallista tinderiä.
Itse löysin sieltä turvallisen vakkari seuralaisen. Molemmat varattuja tahollamme, ei tarvitse pelätä draamaa tai tauteja.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu millaista seuraa etsit. Suomi24 on ihan asiallisia tyyppejä, ei pelkkää pinnallista tinderiä.
Itse löysin sieltä turvallisen vakkari seuralaisen. Molemmat varattuja tahollamme, ei tarvitse pelätä draamaa tai tauteja.
Hahaha. Pettäjillä ei koskaan olekaan mitään tautia.
Eiköhän turvallisia, kunnollisia ja hyviä rakastajia löydy jokaiselle keski-ikäisellekin naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap sinkku?
Kyllä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän turvallisia, kunnollisia ja hyviä rakastajia löydy jokaiselle keski-ikäisellekin naiselle.
Lohduttavaa kuulla. Mutta mistä niitä löytyy ( yksikin riittäisi)?
ap
Vierailija kirjoitti:
Täältä löytyy.
Mistä?
ap
Lahdesta löytyy myös.
M47 - hyvin varusteltu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä löytyy.
Mistä?
ap
Tampereelta.
Helsinki, oikein kiva ja luotettava seura tarjolla
Täällä Hki, 50v nuorekas. Asiat kunnossa.
Tinderistä löytyy varmaan satoja, jos osaa kivat kuvat ja esittelyn tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Miltä suomi24 osastolta?
Paljonko on keski-ikäisellä ikää?
Vierailija kirjoitti:
Täällä ois kiimainen kolli laitahan mailis kuusysi69@gmail.com niin tuun nuolemaan sulle parhaimmat orkut ikinä.
Nyt oli kyllä niin vakuuttava mainospuhe, että oletkohan muistanut ostaa gmailiin lisätilaa ettei postilaatikko vallan räjähdä halukkaiden naisten viesteistä 😂
Adonis sex kirjoitti:
Miten sinut löytää?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Adonis sex kirjoitti:
Miten sinut löytää?
-ap
Hassu :)
Tuskin mistään. Riippuu vähän että mitä turvallinen tarkoittaa ja minkälainen seura tarkalleen pitäisi löytyä.