Kuningasidea muutaman viinilasillisen jälkeen!
Tuntuu, että kaikki julkkikset ja rikkaat käyvät terapeutilla purkamassa tunteitaan. Olen kokeillut välillä jutella itsekseni niinkuin puhuisin terapeutille tuntemuksistani. Siinä saa vähän niinkuin kuunneltua samalla miltä se kuulostaa ulkopuolisen korviin. :D Tuli mieleeni, olisiko järkeä vaihtaa numeroita jonkun ihan random-tyypin kanssa ja vaihtaa kuulumisisa terapeuttisessa mielessä. Itselläni ei ole mitään maailman suurinpia murheita, mutta murheita kuitenkin. Olisiko kukaan mukana? :)
Kommentit (23)
Eiks kellään muulla ole näin tylsää ja yksinäistä? :)
-ap
No on, miksi täällä muuten pyörisin.
Muuten ihan hyvä, mutta oon sen verran kypsä omaan elämääni, että mulla ei ainakaan riitä rahkeita kuunnella muita. Terapeutti on sikäli hyvä, että sille riittää raha, sen murheita ei tarvitse kuunnella vastineeksi.
Terapeutilla ei tarvii kuunnella toisen murheita, saa luvalla selvitellä vain omia ongelmia. Olen käynyt terapeutilla puhumassa asiasta mitä en pystynyt käsittelemään edes läheisten kanssa. Silloin en myöskään olisi jaksanut kuunnella toisten murheita.
Saisi jutella puutaheinää omana itsenään ilman nolostumisen pelkoa kun toinen ei tiedä yhtään kuka olet. Sen verran voin kertoa, että olen 29v perheellinen nainen savosta.
-ap
Terapeuteille maksetaan 80e/45e eikä syyttä.
Aika huono idea. Jossain vaiheessa se toinen tietää susta ihan liikaa, ja kun sillä ei ole vaitiolovelvollisuutta etkä edes tiedä onko se luotettava, niin mistä tiedät mitä se sillä kaikella tiedolla tekee.
Minusta hyvä idea! Etenkin tuo, kun kupletin juoni on selvää jo alusta alkaen, että on tarkoituskin kuulla, miltä omat murheet kuulostavat toisen korvissa. Tavallisesti uskoutuvaa ystävää ei oikein henno tuomita saati jaella mitään mielipiteitä...
Mitä se voi tehdä jos ei tiedä toisen henkilöllisyyttä?
Tiedä miten hyviä ystäviä voisi tulla. :)
-ap
Pitäis olla prepaid-liittymä ja keksitty nimi
Minulla olisi tässä aikaa tänä iltana hankkia jännitystä ja uusi ihminen elämääni. Jos vaan joku rohkea uskaltautuisi. Enkä tosiaan ole mikään vakavasti mielenterveysongelmainen. :D
-ap
Lupaan soittaa ensimmäiselle. Jännää!
-ap
En kyllä ole enää selvinpäin eikä haittaa vaikka toinen osapuolikaan ei olisi. :D
-ap
Sä kuulostat hauskalta tyypiltä ap! :D
Ala kirjottamaa blogia :)