Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu suolistokramppi? Mistä voi johtua yhtäkkinen semmoinen? Ei oksentelua eikä ripulia...

Vierailija
12.09.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joudun ihan voihkimaan tuskissani enkä pysty olemaan kuin yhdessä asennossa. Ne ovat vähän kuin supistuksia, mutta tuntuvat yleensä mahan vasemmalla reunalla ja tunnin, parin sisällä tiedän istuvani pöntöllä ruikulilla.

Vierailija
2/6 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tutkituttanut itseäsi lääkärillä? Mitä sanoivat?

Mulla ihan sama taudinkuva ku sulla ja mulla se on ollut nyt 5v... Inhottaa ja välillä on jopa pelottanut että milloin kramppi tulee ja onko vessaa lähellä. Syötkö mitään lääkettä? Mikä sulla auttaa siihen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nämä kerrat kyllä muistaa läpi elämän. Helvetin kivuliaita ovat olleet. Miten vertaisitte suolistokrampeista tulevia kipuja synnytyskipuihin? Lähes yhtä kovia?

Vierailija
4/6 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyskivussa tietää, mistä kipu johtuu ja tietää myös kivun jälkeen tulevan onnen. Sitä paitsi epiduraali on keksitty. Se helpottaa kummasti synnytystuskia. Suolistokramppi on sen sijaan turhaa kipua ja harvalla on siihen epiduraalin kaltaista kivunlievittäjää tarjolla.

Vierailija
5/6 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotenkin tuntuu, että ne ovat vähän " noloja" , kun johtuvat siitä, ettei maha toimi.

Vierailija
6/6 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minulla on ollut muutaman kerran todella kovia vatsakipuja. Kestivät muutaman minuutin. Sitten pari minuuttia taukoa ja taas tuskallisia kipua. Tätä karusellia kesti pari tuntia. En muista mitään vessaepisodia kipukohtausten jälkeen. Todella tuskalliset kivut ovat kyllä jääneet mieleen.