Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit jos

Vierailija
28.02.2015 |

miehellesi oltaisi velkaa yhteensä yli tuhat euroa ja hän näkisi asian suht pienenä asiana ja olisi kyseisten henkilöiden kaveri (...)

Itse en voi elää tuollaisen ihmisen kanssa. Jotenkin ihan liian erilainen suhtautuminen rahaan kuin itselläni. Ei toimi, ei vain toimi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/7 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mua haittais, jos miehellä on rahaa eikä tämä velka vaikuta suuresti hänen elämäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin kyllä elää tällaisen ihmisen kanssa :D Ei raha ole tärkeintä

Vierailija
4/7 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:28"]voisin kyllä elää tällaisen ihmisen kanssa :D Ei raha ole tärkeintä
[/quote]

Minulle se oli liikaa. Kertoo mielestäni tarpeeksi ihmisen taloudenhallinta-asioista. Tosin tämä oli vain YKSI miinus pitkässä listassa...

Vierailija
5/7 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:25"]No ei mua haittais, jos miehellä on rahaa eikä tämä velka vaikuta suuresti hänen elämäänsä.
[/quote]

Niin siis häneLLE ollaan velkaa.

Vierailija
6/7 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulle on yksi tyyppi velkaa lähemmäd kolme tonnia. Lainasi kun oli pahassa tilanteessa muutama vuosi sitten. Makselee se takaisin ain kun pydtyy vähän kerrallaan, mutta ei varmaan ikinä saa kokonaan maksettua. Aina välillä se tarvii lisää lainaa. Ja mä oon sitä mieltä olkoon, koska mulla on kyllä varaa tähän. Ja olen edelleen ihan kaveri.

eli jos mies olisi samassa tilanteessa, en ajattelisi siitä mitään. Eri juttu tietty, jos ne rahat olis jotenkin oleellisia omalle elinkelpoisuudelle.

Vierailija
7/7 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:53"]No, mulle on yksi tyyppi velkaa lähemmäd kolme tonnia. Lainasi kun oli pahassa tilanteessa muutama vuosi sitten. Makselee se takaisin ain kun pydtyy vähän kerrallaan, mutta ei varmaan ikinä saa kokonaan maksettua. Aina välillä se tarvii lisää lainaa. Ja mä oon sitä mieltä olkoon, koska mulla on kyllä varaa tähän. Ja olen edelleen ihan kaveri.

eli jos mies olisi samassa tilanteessa, en ajattelisi siitä mitään. Eri juttu tietty, jos ne rahat olis jotenkin oleellisia omalle elinkelpoisuudelle.
[/quote]

Tämä henkilö ei edes peri velkojaan takaisin. Huoh. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi