Sanoin netti-naiselle olevani 184cm
Olen oikeasti 169cm. Emme ole tavanneet vielä, juteltu muutama viikko ja ollaan puhuttu että pitäisi tavata. Jännittää. Toivottavasti nainen ei ole kovin pinnallinen.🥺
M25
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
En miehenä ihan ymmärrä tätä, jos et ole trolli. Miten odotat naisen ottavan valehtelun? Itsellä ei 173 pitkänä ole koskaan ollut ongelmia iskeä naisia, kunhan jätän itseäni pitemmät rauhaan.
No eihän tuosta pitäs olla epäilystäkään, ei tuossa aloituksessa muuten ole mitään järkeä.
Noh, ainakaan et valehdellut ikääsi 10v alaspäin niinkuin monilla miehillä on tapana
Muistan kun menin treffeille miehen kanssa, joka sanoi olevansa minua pidempi 185cm. Olen 178cm itse ja mies olikin minua lyhyempi.. Miksei vain voi olla rehellinen? Minua ei haittaisi deittailla itseäni lyhyempää, mutta epärehellisyyttä en siedä..
N28
Ap on trolli mutta sinänsä tämä on hieno itseään toteuttava ennustus jota varmasti tapahtuu. Mies valehtelee pituutensa, nainen dumppaa valehtelun ja huonon itsetunnon takia, mies toteaa että jäin taas ilman koska olen liian lyhyt ja avaa kaljan.
Huijaa ap meikillä. On kuulemma helppo piilottaa 40 kiloa ja lisätä 20 senttiä oikeilla tuotteilla. Pojat on kertoneet tällä palstalla.
no oliko painoa muiijalla päällä, yleensä itä reaalissa n'ki ja mitä kertoi painoksi, ei koskaan stemmannut, olisko ollut 10-20 kg aina päällä liikoja. ei siinä sen ihmeempää mutta jos on hakeassa pikku sporttia niin large luokan farkku ei oikein nappaa
Mitä sitten?
Onko pituus tärkeää?
Vierailija kirjoitti:
no oliko painoa muiijalla päällä, yleensä itä reaalissa n'ki ja mitä kertoi painoksi, ei koskaan stemmannut, olisko ollut 10-20 kg aina päällä liikoja. ei siinä sen ihmeempää mutta jos on hakeassa pikku sporttia niin large luokan farkku ei oikein nappaa
Jos aikuinen mies on hakemassa ”pikku sporttia” niin hän voi myös itse ilmaista sen.
Tuo ainakin itselleni kuvaa pienikokoista, siroa ja lyhyttä naista ja jos mieltymys näin rajoittunut niin kannattaa olla avoin sitä kohtaan.
Tässä ap:n tapuksessa hän on itse ilmoittanut pituutensa merkittävästi perseelleen, oliko nainen kenties kysynyt asiaa vai päätitkö suoraan vain valehdella?
Vierailija kirjoitti:
Siis miten naisen paino liittyy siihen että ap on valehdellut pituutensa? Että on ok valehdella siitä koska nainen _kuitenkin_ valehtelee painostaan? Kysyykö joku mies oikeasti ennen deittejä että hei, paljon sä painat?
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun menin treffeille miehen kanssa, joka sanoi olevansa minua pidempi 185cm. Olen 178cm itse ja mies olikin minua lyhyempi.. Miksei vain voi olla rehellinen? Minua ei haittaisi deittailla itseäni lyhyempää, mutta epärehellisyyttä en siedä..
N28
Mistä hän tietäisi ettei sinua haittaisi? Onko se yleistäkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten naisen paino liittyy siihen että ap on valehdellut pituutensa? Että on ok valehdella siitä koska nainen _kuitenkin_ valehtelee painostaan? Kysyykö joku mies oikeasti ennen deittejä että hei, paljon sä painat?
Kysyykö joku nainen oikeasti ennen deittejä että hei, paljon sä oot pitkä?
Taas nähdään kuinka pinnallisia naiset ovat 🥺
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli jo sovittuna treffit erään nettideitin kanssa, kysäisin sitten vielä just ennen tapaamista pituutta. Ukkeli ei vastannut mitään ja poisti mätsin. Ok.
Miksi kysyit? :DD
Onhan se hyvä filtteri toisaalta, en itsekään lähtisi treffeille miehen kanssa joka kysyy painoni.
N45kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä valehtelen viisi senttiä yläkanttiin. Oikeasti ole 176, mutta ilmoitan 181. Paksupohjaisilla kengillä saa helposti 3 ylimääräistä senttiä, eikä kukaan oikeasti pysty 1 cm tarkkuudella toista arvioida.
Olet siis jatkuvasti treffeillä kengät jalassa, etkä koskaan ole pääsyt niin pitkälle, että olisi ollut aika riisua kengät (ja ehkä vähän enemmänkin)?
Siinä vaiheessa kun on treffattu jo kuukausia niin nainen jättää koska miehen joku fyysinen ominaisuus? Ok.
Vierailija kirjoitti:
Joo joskus mullekkin sano olevansa yli 180cm ja vastaan käveli minua lyhyempi. Itse olen 160cm. Mitäpä siinä muuta, kun aloin katsomaan bussiaikataulua takaisin kotiin.
Miksi lyhyempi olisi ongelma? Valehtelu ehkä on, mutta teetkö itse aloitteita lyhyemmille mukaville miehille?
Mä en tajua tuota valehtelua. Jos sinua ei hyväksytä sellaisena, niin sitten ei hyväksytä ja juttelet jonkun toisen kanssa. Valheesta jää aina kiinni, ja jos mitään pysyvämpää haluaa, niin pitäisi perustua luottamukseen ja se ei oikein rakennu valehtelemalla.
Tietysti jos kerta sääliseksiä on hakemasi juttu, niin ehkä noinkin.
Olin kerran treffeillä miehen kanssa, jonka tunsin jo entuudestaan ja mies itse otti pituutensa puheeksi jonkun vitsailun yhteydessä ja sanoi olevansa 180cm. Hän oli todellisuudessa n. 170cm ja en vieläkään ymmärrä miksi valehteli, olinhan jo nähnyt hänet ennenkin ja olin kiinnostunutkin kun kerran ulos hänen kanssaan lähdin.
Vierailija kirjoitti:
Taas nähdään kuinka pinnallisia naiset ovat 🥺
Ap
Kivasti ulkoistat syyt naisten niskoille. Ongelman juurisyy on sinun valheellisuutesi. Sinuna peruisin treffit, koska mokasit joka tapauksessa jo kaiken. Vai ajettelitko astella loppuelämäsi viidentoista sentin puujaloilla?
T. 182cm pitkä nainen
Vierailija kirjoitti:
Jos minulle joku olisi valehdellut pituutensa vaikka kahdella sentillä, en olisi halunnut olla tekemisissä.
Mittaatko jokaisen treffikumppanin mittanauhalla vai miten edes erotat tuon 2 cm "valehtelun"? Tiesitkö muuten sitä että ihminen vanhentuessaan painuu kasaan. Eli se joka on mitattu joskus armeijaan mennessä vaikka 180 cm pitkäksi saattaa olla nelikymppisenä 178 eikä edes tiedä sitä. Eli ei tiedä "valehtelevansa". Itse esim. olen nainen ja olin nuorena 168, mutta nykyään 36-vuotiaana 165.
Valehtelu yleensä on toki paha asia ja ap on tehnyt selkeästi väärin, mutta joku kahden sentin ero ei ole välttämättä valehtelua. Eli liian herkästi ei parane valehtelijaksikaan syyttää.
Kysy ennen tapaamista hänen painoa, niin sinulla on sitten jotain heittää takaisin kun hän pituudestasi kuitenkin kysyy.