Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin netti-naiselle olevani 184cm

Vierailija
01.12.2021 |

Olen oikeasti 169cm. Emme ole tavanneet vielä, juteltu muutama viikko ja ollaan puhuttu että pitäisi tavata. Jännittää. Toivottavasti nainen ei ole kovin pinnallinen.🥺

M25

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun menin treffeille miehen kanssa, joka sanoi olevansa minua pidempi 185cm. Olen 178cm itse ja mies olikin minua lyhyempi.. Miksei vain voi olla rehellinen? Minua ei haittaisi deittailla itseäni lyhyempää, mutta epärehellisyyttä en siedä..

N28

Kuka oikeasti uskoo, että se epärehellisyys on se ratkaiseva tekijä tuossa kun dumppaat miehen? Hyvä  peitetarina kyllä.

Vierailija
62/65 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no oliko painoa muiijalla päällä, yleensä itä reaalissa n'ki ja mitä kertoi painoksi, ei koskaan stemmannut, olisko ollut 10-20 kg aina päällä liikoja. ei siinä sen ihmeempää mutta jos on hakeassa pikku sporttia niin large luokan farkku ei oikein nappaa

Siis miten naisen paino liittyy siihen että ap on valehdellut pituutensa? Että on ok valehdella siitä koska nainen _kuitenkin_ valehtelee painostaan? Kysyykö joku mies oikeasti ennen deittejä että hei, paljon sä painat?

Kysyykö joku nainen oikeasti ennen deittejä että hei, paljon sä oot pitkä?

Kyllä sitä vähintään yhtä paljon kysyttiin kuin jätettiin kysymättä, ennen kuin laitoin sen suoraan profiiliin.

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pituutta tai painoa tarvitsee kertoa varsinkin silloin, jos sitä ei erityisesti kysytä jotakin tiettyä toimenpidettä tai paikkaa, jossa on paino/pituusraja varten?

Ja miksi ihmeessä pitää valehdella varsinkin, kun se tulee ilmi heti tavatessa? Haluaisin aloittajan maistavan omaa lääkettään ja deitin valehdelleen ikänsä esimerkiksi 20 vuodella alaspäin. :D

Vierailija
64/65 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hähäähä mikä kääpä XD

Vierailija
65/65 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen onneksi 185cm

T.m30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi