Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin netti-naiselle olevani 184cm

Vierailija
01.12.2021 |

Olen oikeasti 169cm. Emme ole tavanneet vielä, juteltu muutama viikko ja ollaan puhuttu että pitäisi tavata. Jännittää. Toivottavasti nainen ei ole kovin pinnallinen.🥺

M25

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on pituuttasi itse kysynyt, se on hänelle tärkeä. Jos oma-aloitteellisesti kerroit valheita, olet hölmö. Fiksu nainen jättää jutun kesken tuon valehtelun vuoksi.

Niin tai näin, ap, et voi enää voittaa tätä. Juttu on tuomittu. Jos nainen sinut hyväksyisikin, on hänellä joku oma syy olla välittämättä noinkin isosta red flagista, kuin valehtelu jo ennen ensitreffejä.

Vierailija
22/65 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin nettideitille kerran olevani 230 cm. Sovimme tapaamispaikaksi kauniin puiston muurin läheisyyden. Hän oli muurin toisella puolella, minä taas seisoin toisella puolella parkkeeratun auton katolla. Treffit menivät tosi hyvin, ja kun näitä on muutama käyty läpi, pääsen sänkyyn jossa vain yhdellä pituudella on väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulle joku olisi valehdellut pituutensa vaikka kahdella sentillä, en olisi halunnut olla tekemisissä.

Äimästyttävää, miten pinnallisia naiset osaavat olla.

Vierailija
24/65 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minulle joku olisi valehdellut pituutensa vaikka kahdella sentillä, en olisi halunnut olla tekemisissä.

Äimästyttävää, miten pinnallisia naiset osaavat olla.

Valehtelu on mielestäsi pinnallinen vika?

Vierailija
25/65 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan että kylmässä olet vähän pienempi. 

Vierailija
26/65 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valehtelen viisi senttiä yläkanttiin. Oikeasti ole 176, mutta ilmoitan 181. Paksupohjaisilla kengillä saa helposti 3 ylimääräistä senttiä, eikä kukaan oikeasti pysty 1 cm tarkkuudella toista arvioida.

Vierailija
27/65 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tuo nainen, lähtisin paikalta samantien. En voi sietää valehtelua.

Sama. Koskee myös muitakin asioita, esim. ikä, koulutus, luonne... Tai jos tapaamisia perutaan jonkin valheen turvin. Heti kun valhe paljastuu, se on siinä sitten.

Vierailija
28/65 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jo sovittuna treffit erään nettideitin kanssa, kysäisin sitten vielä just ennen tapaamista pituutta. Ukkeli ei vastannut mitään ja poisti mätsin. Ok.

Vierailija
29/65 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuvuodesta viestittelin ja pari kertaa tapasin naisen, joka profiilinsa mukaan oli 46. Itse olen 44. Toisilla treffeillä tuli puheeksi jonkun tapahtuman kautta miten olin siinä vaiheessa lukiossa. Nainen meni vähän hiljaiseksi ja totesi, että hän oikeasti 51 ja oli jo opiskelemassa siinä vaiheeessa. Minua ei olisi haitannut korkeampi ikä, mutta minua haittasi valehtelu. 

Oli valehtelun kohde mikä hyvänsä, niin oletan useimpien reagoivan negatiivisesti, kun heille selviää valehtelu. 

Vierailija
30/65 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelen alakanttiin. Oikeasti olen 184cm, mutta sanon pituudeksi 172cm. Seison treffeilä polvet koukussa.

Vierailija
31/65 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä valehtelen viisi senttiä yläkanttiin. Oikeasti ole 176, mutta ilmoitan 181. Paksupohjaisilla kengillä saa helposti 3 ylimääräistä senttiä, eikä kukaan oikeasti pysty 1 cm tarkkuudella toista arvioida.

Olet siis jatkuvasti treffeillä kengät jalassa, etkä koskaan ole pääsyt niin pitkälle, että olisi ollut aika riisua kengät (ja ehkä vähän enemmänkin)?

Vierailija
32/65 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis jatkuvasti treffeillä kengät jalassa, etkä koskaan ole pääsyt niin pitkälle, että olisi ollut aika riisua kengät (ja ehkä vähän enemmänkin)?

No kyllä siinä emäntäkin lyhenee kummasti kun ne 10cm korkokenkäkopottimet lähtee veks....

Vierailija
33/65 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kengät jalassa tai vaakatasossa. 😉

Vierailija
34/65 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä pituinen se nainen on kertonut olevansa, Ap? Jos hän on 150 cm, valheesi ei ehkä haittaa, mutta jos hän on 178 cm, niin sitten asia on varmaan eri. Mutta enivei - oli tyhmää valehdella.

Vierailija
35/65 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen ei tule näyttämään puoliksikaan niin hyvältä kuin profiilikuvat antavat ymmärtää, joten tasoissa olette.

Vierailija
36/65 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ollut järkevää. Kun tapaatte niin nainen huomaa että valehtelit.

Ei kaikki naiset halua pitkää miestä. Minusta n. 170-172cm on sopiva.

Vierailija
37/65 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nainen ei tule näyttämään puoliksikaan niin hyvältä kuin profiilikuvat antavat ymmärtää, joten tasoissa olette.

Eikä laihalta...

Vierailija
38/65 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epärehellisyys maanperii tai sitten ei. Ehkä sieltä tulee kaltaisesi sellainen turkulainen kaunotar joka painaa 130kg on kaksimetriä pitkä ottaa hameenhelmansa hampaidensaväliin ja ottaa sinut 25 cm pitkällä melallaan takaata kuin mies

Vierailija
39/65 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli jo sovittuna treffit erään nettideitin kanssa, kysäisin sitten vielä just ennen tapaamista pituutta. Ukkeli ei vastannut mitään ja poisti mätsin. Ok.

Miksi ihmeessä kysyt pituutta kun tapaaminen on jo sovittu?

Itse olen keskivertoa pidempi mies ja silti koen pituuden kysymistä erittäin huonoksi asiaksi naiselta.

Vierailija
40/65 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin kerroin. Oon oikeasti 189cm. En halunnut peloitella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi