Sanoin netti-naiselle olevani 184cm
Olen oikeasti 169cm. Emme ole tavanneet vielä, juteltu muutama viikko ja ollaan puhuttu että pitäisi tavata. Jännittää. Toivottavasti nainen ei ole kovin pinnallinen.🥺
M25
Kommentit (65)
En usko että nainen edes huomaa eroa
Voithan pitää treffeillä korokkeena naisten korkkareita ja sanoa olevasi interseksuaalinen.
Toisaalta monella sinkkunaisella on mm. lapsi/a jotka "löytyy" sitten myöhemmin kun tutustuu.
Kunnon korkokengät jalkaan ja stetson päähän. P.s miksi pitää valehdella?
Vierailija kirjoitti:
Ai 15cm menee ihan huomaamatta? Jos nainen on vaikka 180 itse?
Jos tämä on totta ( en usko että on), niin orastava suhde loppuu sun valehteluun. Ei sun pituuden takia.
T:169cm pitkä nainen jonka aviomies on 167cm pitkä
Jos olisin tuo nainen, lähtisin paikalta samantien. En voi sietää valehtelua.
Hanki puujalat, toimii eikä huomaa mitään. Pääset varmaankin hetipaneen.
Koko keskustelusuhteenne perustuu valheelle. Tuollainen mies ei ole minkään arvoinen. Toivottavasti nainen kääntyy kannoillaan, kun näkee ap:n.
Hah, minulle nettideitti sanoi olevansa jotain 180cm mutta oikeasti oli minua päätä lyhempi (olen 162cm). Olin tietysti kohtelias ja deitti meni hyvin mutta siitä valehtelusta en päässyt yli.
Jos olet kerran 169 pitkä, minkä sanoit painoksi? 184/82 oikeasti 169/82?
Vierailija kirjoitti:
Haha, 175-senttisenä huomaisin suhteellisen selkeästi, katsonko miestä alas- vai ylöspäin.
On kätevä erotella keskimittaa pidemmät ja keskimittaa lyhyemmät.
Oli hölmöä valehdella noin. Itselleni ainakin se valehtelu olisi dealbreaker, ei pituus.
Toivottavasti nainen on kaksimetrinen amatsoni, joka liiskaa sinut, kuin itikan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä mietin tuota suoritusta teknisessä mielessä, kuinka mahtaa onnistua?
Jos minulle joku olisi valehdellut pituutensa vaikka kahdella sentillä, en olisi halunnut olla tekemisissä.
Joo joskus mullekkin sano olevansa yli 180cm ja vastaan käveli minua lyhyempi. Itse olen 160cm. Mitäpä siinä muuta, kun aloin katsomaan bussiaikataulua takaisin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä mietin tuota suoritusta teknisessä mielessä, kuinka mahtaa onnistua?
Kyllähän se onnistuu kun pistää nurin. Suudellessa pitää peruuttaa ojaan.
No eihän se sitä edes huomaa. Laita korkkarit jalkaan jos huolettaa.
kampaa tukka pystyyn, saat sillä monta senttiä lisä pituutta
En miehenä ihan ymmärrä tätä, jos et ole trolli. Miten odotat naisen ottavan valehtelun? Itsellä ei 173 pitkänä ole koskaan ollut ongelmia iskeä naisia, kunhan jätän itseäni pitemmät rauhaan.