Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olet salasuhteessa varatun miehen kanssa, oletatko automaattisesti ettei tämä petä sinua vaimonsa tai muiden naisten kanssa?

Vierailija
01.12.2021 |

Vai pitääkö se erikseen sopia

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ihmisten typeryys sattuu mun päähän. Ettekö te ymmärrä, että ylipäänsä tällaisen kilpailun ja nokittelun ja lässytyksen vuoksi pettäminen on ylipäänsä mahdolllista? Jos petturi nakattaisi pihalle samoin tein, ei kukaan koskaan ketään mihinkään suuntaan uskaltaisi pettää. Ihmisille on vain niin saatanan tärkeä saada pitää ne omat kulissit, status ja ennen kaikkea voittaa se toinen. Siis mitä? Eihän parisuhteen pitäisi perustua mitenkään mihikään tuollaiseen, sen pitäisi perustua luottamukseen ja rakkauteen.

Vierailija
22/88 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimon kanssa oleminen ei ole pettämistä. Sinä petät.

Eikun sen vaimon mies pettää. Joka suuntaan, jos on ottanut toisen rakastajan, ja tälle luvannut olla koskematta vaimoon. Yksissä tuumin voisi mennä tällaisen ukon ripustamaan palleista räystääseen.

Taidat olla väkivaltainen

Tarvittaessa voi olla. 😇

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ihmisten typeryys sattuu mun päähän. Ettekö te ymmärrä, että ylipäänsä tällaisen kilpailun ja nokittelun ja lässytyksen vuoksi pettäminen on ylipäänsä mahdolllista? Jos petturi nakattaisi pihalle samoin tein, ei kukaan koskaan ketään mihinkään suuntaan uskaltaisi pettää. Ihmisille on vain niin saatanan tärkeä saada pitää ne omat kulissit, status ja ennen kaikkea voittaa se toinen. Siis mitä? Eihän parisuhteen pitäisi perustua mitenkään mihikään tuollaiseen, sen pitäisi perustua luottamukseen ja rakkauteen.

Miksei salasuhteessa voi olla luottamusta ja rakkautta?

Vierailija
24/88 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikien vaihtelevuus on miehille - ihan jokaiselle - se juttu. Romanttisia juttuja puhutaan naisille siksi, että häppärit levitetään ja tavaraa irtoaa.

Vierailija
25/88 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaisia ole olemassakaan ihmisyydessä. Ne ovat illuusiota.

Vierailija
26/88 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin himot nousee kotonakin salasuhteen tai muun säädön aikana/seurauksena. Olo on aivan saatanan maskuliininen. Varmaan testot jyllää. Alfaolo.

Vierailija
27/88 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni hakee suhteesta buustia juuri omaan makuuhuneeseensa, eli sielläkin nylkyttäminen lisääntyy uuden reiän innostamana.

Kuka toivottaa enää makuuhuoneeseensa tervetulleeksi ketään, joka puhuu toisesta henkilöstä reikänä? Tai kohtelee tätä näin. Taitaa olla joku petetty tai pettämistä pelkäävä vaimo siellä. Ilmainen vinkki, otappa ukko-kultasi vähän tarkempaan syyniin niin ei mene viikkoakaan kun tiedät pettääkö vaiko eikö. Eihän tuo nyt niin vaikeaa ole.

Reikiä nämä kakkoset on. Ei niiden kanssa käydä sunnuntailounaalla sukulaisilla tai liikuta muuten julkisesti. Mieheni on etätyössä tuossa pöydän toisella puolella, on ollut jo toista vuotta.

Vierailija
28/88 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin himot nousee kotonakin salasuhteen tai muun säädön aikana/seurauksena. Olo on aivan saatanan maskuliininen. Varmaan testot jyllää. Alfaolo.

Sehän se meillä miehillä juuri on; vaihtelu virkistää ja jännitys jäykistää. Vieras tavara saa koko libidon next levelille.

Vierailija
29/88 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni hakee suhteesta buustia juuri omaan makuuhuneeseensa, eli sielläkin nylkyttäminen lisääntyy uuden reiän innostamana.

Kuka toivottaa enää makuuhuoneeseensa tervetulleeksi ketään, joka puhuu toisesta henkilöstä reikänä? Tai kohtelee tätä näin. Taitaa olla joku petetty tai pettämistä pelkäävä vaimo siellä. Ilmainen vinkki, otappa ukko-kultasi vähän tarkempaan syyniin niin ei mene viikkoakaan kun tiedät pettääkö vaiko eikö. Eihän tuo nyt niin vaikeaa ole.

Reikiä nämä kakkoset on. Ei niiden kanssa käydä sunnuntailounaalla sukulaisilla tai liikuta muuten julkisesti. Mieheni on etätyössä tuossa pöydän toisella puolella, on ollut jo toista vuotta.

Reikiä te kaikki naiset ovat. Sukulounas on tärkeämpi kuin nautinnosta ja kiimasta jaettu seksielämä? Valinta se on tietysti sekin.

Vierailija
30/88 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko päästäsi sekaisin. Petä vaimon kanssa? Kyllä se puoliso on se mikä hoidellaan ja kakkosen kanssa petetään sitä ykköstä. Ei kakkosella ole mitään syytä olettaa että hänelle ollaan uskollisia! Minulla oli kerran sivusuhde ja äijä varmaan luuli että hänen takiaan jätetään aviolliset velvollisuudet hoitamatta. No ei jätetä niin pitkään kun eropapereita ei ole laitettu. Se vala on vannottu puolisolle ei salapanoille.

Vierailija
31/88 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeen fantasiakirjoista nää palstan akat oikeen keksii näitä stooreja :D

Jep, 0/5 

Vierailija
32/88 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä "miehet pettää kun kotona ei saa" höpönhöpö on vähän niin kuin asian kaunistelua. En tiedä ketä varten. Ehkä juuri näitä suhteen ulkopuolisia naisia varten. Ne, jotka ei saa kotona, ei saa muuallakaan.

Vierailija
33/88 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin oletan. Mulle olisi ollut kamalaakin kamalampi järkytys, jos mulle rakkauttaan vannonut mies olisi harrastanut samanaikaisesti petipuuhia muiden kanssa. Meillä kun niitä ei ollut tunteiden syttymisestä huolimatta. Joka tapauksessa päädyimme lopulta yhteen ja voin ihan rehellisesti sanoa, että onnistuin saamaan omakseni maailman ihanimman miehen:)

Vierailija
34/88 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis -kuka luottaa mieheen joka pettää vaimoaan? Hah!

Vierailija
35/88 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku narauttaa sut ja tiputtaa pilvilinnoistasi. Olet säälittävä.

Vierailija
36/88 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä "miehet pettää kun kotona ei saa" höpönhöpö on vähän niin kuin asian kaunistelua. En tiedä ketä varten. Ehkä juuri näitä suhteen ulkopuolisia naisia varten. Ne, jotka ei saa kotona, ei saa muuallakaan.

Miehessä joka panee paljon on sellainen aura, varmaan itseluottamus tms. joka vetää himokkaita naisia kuin hunaja. Ei kotona kitunut tossukka mitään saa baarissakaan.

Vierailija
37/88 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö tunteisiin? Kannattaa luopua heterosuhteista; ne harvemmin toimivat.

Vierailija
38/88 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehessä joka panee paljon on sellainen aura, varmaan itseluottamus tms. joka vetää himokkaita naisia kuin hunaja. Ei kotona kitunut tossukka mitään saa baarissakaan.

Tämä! Vakoa kyntäneellä on vaon kutsu!

Vierailija
39/88 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö tunteisiin? Kannattaa luopua heterosuhteista; ne harvemmin toimivat.

Ei, vaan säälittää todella mies, joka leijuu testosteroni-alfaunelmissaan valheiden voimalla. Mutta kyllä se karma hoitelee. 😇

Vierailija
40/88 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai voi!