Jos olet salasuhteessa varatun miehen kanssa, oletatko automaattisesti ettei tämä petä sinua vaimonsa tai muiden naisten kanssa?
Kommentit (88)
Siis mies on kanssani vaihtelunhalusta; haluaa erilaista reikää ja vartaloa välillä. Tietysti hän on myös muiden kanssa.
Jos varattu mies on ”suhteessa”, hän panee aivan kaikkea mikä ei ole naulattu lattiaan jos saa kiinni.
Kaverini sai tuollaiselta sukupuolitaudin. En muista mikä, mutta hoidettiin. Oli ilmeisesti hänelle itselleen oireeton. Gyne huomasi tarkastuksessaan kuitenkin.
Mistä ihmeen fantasiakirjoista nää palstan akat oikeen keksii näitä stooreja :D
Vierailija kirjoitti:
Kaverini sai tuollaiselta sukupuolitaudin. En muista mikä, mutta hoidettiin. Oli ilmeisesti hänelle itselleen oireeton. Gyne huomasi tarkastuksessaan kuitenkin.
Vaimo käynyt hässimässä jossain
Vaimo voisi alkaa epäilemään jos hänet jättäisi kylmäksi.
Ko asia tuli ainakin mun miehen salasuhteelle yllätyksenä (ja ilmeestä päätellen ei minään iloisena sellaisena), eli varmaan kannattanee sopia tuollaiset asiat?
Pettää vaimonsa kanssa? Aika kiinnostava tulokulma.
Oletan. Etenkin kun käytössä ei ole meillä kondomia ja joskus on menty riskillä ehkäisyn suhteen.
Olen tämän miehelle myöskin ilmaissut, ja jos kävisi ilmi, että on jonkun muun kanssa intiimisti, se olisi valitettavasti tack och adjö.
Luotan niin kauan, kunnes ilmenee jos ei voikaan enää luottaa. Toista ihmistä ei voi hallita, omistaa tai valvoa.
Alussa olisin "ymmärtänyt" jos olisi ollut vielä jossain kanssakäymisessä vaimonsa kanssa, mutta arjen asioista läheisempää keskustelua läheisempää kanssakäymistä en enää tässä vaiheessa yhteisiä vuosia sulata. Tästäkin olemme miehen kanssa keskustelleet.
Moni hakee suhteesta buustia juuri omaan makuuhuneeseensa, eli sielläkin nylkyttäminen lisääntyy uuden reiän innostamana.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo voisi alkaa epäilemään jos hänet jättäisi kylmäksi.
Ei kaikki. Jos on aviokriisi tai seksuaaliset halut eivät kohtaa lainkaan, tai ovat menneet kokonaan. Onhan näitä. Jotkut naiset eivät halua kun käpertyä sohvan nurkkaan kirjan ja suklaalevyn kanssa, ja kaikenlainen suhteen ylläpito tuntuu lähinnä vaivalloiselta. Meitä on moneen junaan.
Vaimon kanssa oleminen ei ole pettämistä. Sinä petät.
Vierailija kirjoitti:
Ko asia tuli ainakin mun miehen salasuhteelle yllätyksenä (ja ilmeestä päätellen ei minään iloisena sellaisena), eli varmaan kannattanee sopia tuollaiset asiat?
Itse en ilahtuisi missään nimessä siitä, että saisin tietää kumppanini vehdanneen jonkun toisen kanssa samaan aikaan. Olin sitten vaimo tai se toinen, just saying. Mutta joillekin tämäkin on vain kilpailu siitä, kumpi voittaa. Puolestani minut saa laskea kyllä aivan välittömästi pois yhtälöstä, jos minun pitää alkaa jakamaan. 😇
Tietenkin sivusuhteessa ollessa henkilö harrastaa seksiä puolisonsakin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eikun sen vaimon mies pettää. Joka suuntaan, jos on ottanut toisen rakastajan, ja tälle luvannut olla koskematta vaimoon. Yksissä tuumin voisi mennä tällaisen ukon ripustamaan palleista räystääseen.
Minä korkealibidoisena miehenä näen velvollisuudekseni tyydyttää sekä puolisoni että rakastajattareni. Ei tuota ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Moni hakee suhteesta buustia juuri omaan makuuhuneeseensa, eli sielläkin nylkyttäminen lisääntyy uuden reiän innostamana.
Kuka toivottaa enää makuuhuoneeseensa tervetulleeksi ketään, joka puhuu toisesta henkilöstä reikänä? Tai kohtelee tätä näin. Taitaa olla joku petetty tai pettämistä pelkäävä vaimo siellä. Ilmainen vinkki, otappa ukko-kultasi vähän tarkempaan syyniin niin ei mene viikkoakaan kun tiedät pettääkö vaiko eikö. Eihän tuo nyt niin vaikeaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun sen vaimon mies pettää. Joka suuntaan, jos on ottanut toisen rakastajan, ja tälle luvannut olla koskematta vaimoon. Yksissä tuumin voisi mennä tällaisen ukon ripustamaan palleista räystääseen.
Taidat olla väkivaltainen
SINÄ petät. Sinua ei petetä. Mitä helkkaria?!