Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta facebook on tavallaan nolannut meidät käyttäjänsä

Vierailija
28.02.2015 |

Minusta tuo, että kaikki joskus aikanaan etsityt vanhat tutut haku-toiminnon kautta läväytetään tuohon "ihmiset jotka saatat tuntea"-juttuun joka kerta facebookiin mennessä ja ehkä toisinpäinkineli heille, on niin salakavalaa ja v-mäistä, että mulla k.o. lafkan käyttö jäi minimiin. Mitään sen kummempaa en viitsi enää sinne päivitellä. Ei uusia kuvia. Koen tulleeni häväistyksi, että koko ajan käyttöehdot muuttuvat myös takautuvasti. En ole tehnyt siellä mitään todella typerää, mutta silti. Seuraavaksi varmaan yv.t julkaistaan vuodesta 2007 alkaen oli poistanut ne tai ei. Ei hyvää moraalia. Kiitos mulle riitti ja baibai.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:00"]

Niinhän se menee, että jos palvelu on ilmainen, niin sinä olet tuote. Olet kuitenkin huomannut, että käyttöehtoja on muutettu. On oma valintasi miten kyseisessä verkkopalvelussa toimit.

[/quote]

Niin tietenkin, mutta se moraali, kun ne asetukset kuitenkin on siellä? YKSITYISYYSASETUKSET. Esim. sen toiminnon saattoi valita, ettei minua löydetä hauissa. Se kuitenkin nyt poistui. Mitä poistuu seuraavaksi? En usko, että läheskään kaikille käyttäjille olisi ihan hupijuttu vaan, jos koko sisältö esim. yhden yön aikana tulisi julkiseksi.

Moni  tuttavani on sanonut, ettei näytä kuvia perheestään kuin ihan vain pienelle joukolle ym. My ass.

AP

Vierailija
22/24 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:00"]

Niinhän se menee, että jos palvelu on ilmainen, niin sinä olet tuote. Olet kuitenkin huomannut, että käyttöehtoja on muutettu. On oma valintasi miten kyseisessä verkkopalvelussa toimit.

[/quote]

Niin tietenkin, mutta se moraali, kun ne asetukset kuitenkin on siellä? YKSITYISYYSASETUKSET. Esim. sen toiminnon saattoi valita, ettei minua löydetä hauissa. Se kuitenkin nyt poistui. Mitä poistuu seuraavaksi? En usko, että läheskään kaikille käyttäjille olisi ihan hupijuttu vaan, jos koko sisältö esim. yhden yön aikana tulisi julkiseksi.

Moni  tuttavani on sanonut, ettei näytä kuvia perheestään kuin ihan vain pienelle joukolle ym. My ass.

AP
[/quote]

Se riski on olemassa, että käyttäjien tietoja ja jakamaa sisältöä käytetään vapaasti. Sen riskin on palvelun käyttäjä tietoisesti ottanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:00"] Niinhän se menee, että jos palvelu on ilmainen, niin sinä olet tuote. Olet kuitenkin huomannut, että käyttöehtoja on muutettu. On oma valintasi miten kyseisessä verkkopalvelussa toimit. [/quote] Niin tietenkin, mutta se moraali, kun ne asetukset kuitenkin on siellä? YKSITYISYYSASETUKSET. Esim. sen toiminnon saattoi valita, ettei minua löydetä hauissa. Se kuitenkin nyt poistui. Mitä poistuu seuraavaksi? En usko, että läheskään kaikille käyttäjille olisi ihan hupijuttu vaan, jos koko sisältö esim. yhden yön aikana tulisi julkiseksi. Moni  tuttavani on sanonut, ettei näytä kuvia perheestään kuin ihan vain pienelle joukolle ym. My ass. AP [/quote] Se riski on olemassa, että käyttäjien tietoja ja jakamaa sisältöä käytetään vapaasti. Sen riskin on palvelun käyttäjä tietoisesti ottanut.

[/quote]

Ottaahan sen riskin ihminen aina joka firmaa tai ihmistä koskien. Vaikka aviopuolisoa. Silti en voi pitää yhdentekevänä sitä, että luottamus petetään eli annetaan kuva luotettavuudesta, muttei sitten ollakaan sitä. Jos puolisoni pettää mua, sanoisitteko "No voi kamalaa, yhyy-yhyy. Mitäs otit puolison, sellaisia ne on, otit riskin, älä siis ulise!"

AP

Vierailija
24/24 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjestas. Mä rn koskaan edes kato niitä "joita voit tuntea", joten jos siellä näkyy joku joka on mun nimeä hakenut niin en edes tiedä!