Suomalaiset on rasisteja, ellei äänestä PKN.ä viisuihin
Hävettää olla taas suomalainen, takapajuinen ja ennakkoluuloinen impivaaralainen.
Kommentit (17)
MUISTAKAA ÄÄNESTÄÄ SATIN CIRCUSTA!
En tuhlaa ropojani turhiin äänestyksiin.
Se on laulukilpailu ei ihmisoikeustaistelu. Kpl on hirveää kuraa. Esitti sen kehari tai ei.
En tiennytkään PKN:n jäsesien edustavan eri rotua.
Äänestän sitä kappaletta, mikä on oikeasti mielestäni hyvä. PKN on listani viimeisempänä, heidän kappaleensakaan ei ole yhtään mieleenpainuva, itse asiassa en edes muista miten sen rytmi ja sanat menivät.
Olemme myös rasisteja, ellei se yksi tummaihoinen viisuehdokas voita. Heh heh... Nytkin onkin vaikea päätös kumpaa äänestäisin, sillä en missään nimessä halua leimautua rasistiksi juntiksi.
No todellisuudessa äänestän biisiä, josta eniten pidän eli Angelo De Nileä.
Huokaus. Mitä tähän pitäisi sanoa. Itse ajattelin äänestää PKN:ä, mutta tämä aloitus sai minut meittimään asiaa uudestaan. Minua ärsyttää ne tilanteet, joissa halutaan olla suvaitsevaisia ja avoimia, mutta jos haluaa esittää valtavirran ajattelusta poikkeavan mielipiteen niin helposti kaivetaan raisisti kortti esiin, jolla hiljennetään äkkiä kuka tahansa, Mutta euroviisuissa tai uudenmusiikin kilpailussa on kai kyse siitä, että haluamme meitä edustavan iskevimmän ja parhaimman esityksen ei siitä kuka on hurskan. On jotenkin valskia ja typerää kilpailla sillä että hei kattokaa me ollaan niin suvaisevaisia ja erilaisuutta arvostavia, että oikeesti me haluttais laittaa tää porukka lasikuvun alle ja näytille guggenheimin niin muu maailma vois sit tulla kattoo, että on ne kyllä suomessa ni-in suvaitsevaisia, että.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:59"]
Hävettää olla taas suomalainen, takapajuinen ja ennakkoluuloinen impivaaralainen.
[/quote]
Johan meillä oli Jasmine edustamassa marginaaliryhmän epäonnistujaa:
Mitenkään vammaisia väheksymättä, kappale on surkea. Jos se tulis radiosta, vaihtaisin heti kanavaa.
Nyt valitaa parasta biisiä, ei ihmistä. Miten helvetissä musiikkikikilpailusta on tullut ihmisoikeus ym kilpailu???
En aio äänestää mitään. Ei niin paljoa kiinnosta koko asia. Mutta ihan biisinä PKN:n biisi on ainoa, joka on edes jäänyt jollain tavalla mieleeni.
Up