Mitkä harrastukset ovat miehellä TURN ON
Viitaten tähän keskusteluun
http://www.vauva.fi/keskustelu/4403987/ketju/mitka_miesten_harrastukset_ovat_turn_off
mitkä miesten harrastukset sitten ovat ehdottoman turn on, eli herättävät sinun kiinnostuksesi? Kerro myös mitä itse harrastat.
Kommentit (81)
Tennis ;) ja nikkarointi, lukeminen.. Pääasia et tekee jotain mistä tykkää ja on aktiivinen.
Itse juoksen, hoidan kasvimaata, tykkään eläimistä. Viihdyn luonnossa ja mökillä, mutta haluan asua kaupungissa.
Kitaran soittaminen.. Kun näkee kuinka näppärästi sormet soittaa kitaraa.. Huh ;)
Puutyöt, se kädentaitaja artenomipuuseppä Pauligin mainokesta jäänyt mieleen :)
Esim linnut ja luonto, joidenkin instrumenttien soittaminen (esim viulu ja kitara), valokuvaus ja kuvataide, kohtuullinen kuntoilu (plussaa esim capoeirasta), parkour!, elokuvat, matkailu, lautapelit yms.
Monet näistä sellaisia että itsekin tykkään (esim pelaaminen) ja jos en itse osaa niin kiva katsoa/kuunnella.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:36"]
Puutyöt, se kädentaitaja artenomipuuseppä Pauligin mainokesta jäänyt mieleen :)
[/quote]Ai hitto, tää oli kuuma.
Lisäksi ruoanlaitto, eräretkeily ym. luontoharrastukset.
Ehdottomasti puutyöt, tai että ylipäätänsä osaa käsitellä ja rakentaa puusta. Eläimet on toinen tärkeä. Ja aikalailla sellaiset raskaat työt.
Luonto, linnut (mutta ei kuitenkaan bongaus), nikkarointi, vaellukset, historia ja lukeminen.
Kitaransoitto, nikkarointi, kuntoilu (kohtuullisessa määrin)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:49"]
Luonto, linnut (mutta ei kuitenkaan bongaus), nikkarointi, vaellukset, historia ja lukeminen.
[/quote]
Ei naisille kelpaa keski-ikäinen luontomies, joka viikonloput vaeltaa hippivaatteissa Norjan vuoristossa.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:49"]
[/quote]
Paitsi jos mies on Mr. Grey, miljonääri-vatsalihasmies. Sitten mies kelpaa.
Ei naisille kelpaa keski-ikäinen luontomies, joka viikonloput vaeltaa hippivaatteissa Norjan vuoristossa.
[/quote]
Vaeltaminen, lintubongaus, lukeminen, basso, kitara, piano, viulu, sello, saksofoni, tanssiminen, pyöräily, runojen kirjoittaminen, jonkin kielen opiskelu.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:49"]
[/quote]
[/quote] No kelpaa ihan varmasti! Mulle yksi tänne heti kiitos :)
Melkein mikä tahansa harrastus on turn off, koska miehillä harrastukset menee aina överiksi. Harrastusporukoiden kanssa halutaan viettää enemmän aikaa kuin oman perheen ja harrastuksiin halutaan laittaa kaikki liikenevät rahat.
Pianon soitto. Hitto että Mozart oli seksikäs.
Ei mulle kyllä mikään harrastus varsinaisesti ole turn on tai offkaan ainakaan tähän asti ollut. Harrastuksia joita erityisesti arvostaisin ovat musiikki, lukeminen, tiedemaailman seuraaminen, elokuvat/sarjat, tietokonepelit, vaellus, (vapaa)laskettelu, vuorikiipeily, sulkapallo ja matkailu mutta kyllä mies minun puolestani saa harrastaa jotain muutakin kuin minä itse.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:13"]
Melkein mikä tahansa harrastus on turn off, koska miehillä harrastukset menee aina överiksi. Harrastusporukoiden kanssa halutaan viettää enemmän aikaa kuin oman perheen ja harrastuksiin halutaan laittaa kaikki liikenevät rahat.
[/quote]
Tämän kirjoittaja lienee niitä naisia, joilla on jatkuva urputus siitä, jos mies on treeneissä tunnin viikossa ja jos toista yrittää niin uhataan erolla.
Matkustelu, eläimet, ruoanlaitto, kaikenlaiset luontojutut, jonkin soittimen soittaminen, lukeminen, kirjoittaminen, kielet, historia...
Minulla ei ole vielä omakohtaista kokemusta seurustelusta, ja harva ikäiseni poika taitaa edellä kuvattuja asioita harrastaa. Sellainen poika olisi kyllä ihana löytää... :3
- tyttö 15 v.